[BC3] welke kleur heb ik dan?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
als je indigo kinderen hebt welke kleuren zijn er dan nog meer en waar kan ik meer info over dat soort personen vinden? (de rem is nu los van binnen. ik wil nu alles eens gaan uitzoeken)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Lordy79

Vastberaden

www.altavista.nl

indigo, kleur, aura?

en indigo is toch een kleur?

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ja, maar de indigo-child/nieuwe tijd kinderen sites zijn nogal self-centered. oftewel hoe herken ik een indigo. vul maar eens +rood +kind in bij altavista. you get the point?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Lordy79
  • Nu online

Lordy79

Vastberaden

Op maandag 21 mei 2001 01:21 schreef ocf81 het volgende:
ja, maar de indigo-child/nieuwe tijd kinderen sites zijn nogal self-centered. oftewel hoe herken ik een indigo. vul maar eens +rood +kind in bij altavista. you get the point?
hmm, IC your point.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
btw. het levert iets van 4600 resultaten op waarvan de eerste 2 pagina''s totaal niet gerelateerd zijn. ik heb geen zin om mijn vermoeden te bevestigen dat ik op pagina 124 (noem maar een getal) de eerste lichtelijk relevante link ga zien.

duzz. weet iemand nog een site voor niet indigo ppl die de kenmerken van iemand bij een kleur zet en er misschien wat meer uitleg bij kan geven?

bvd. ocf81

© ocf81 1981-infinity

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
niemand?

© ocf81 1981-infinity

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
wie weet wat van dit onderwerp af?

ik ga het ook maar ff op fok vragen (als ik daar een geschikt forum ervoor kan vinden)

© ocf81 1981-infinity

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
er wordt hier meer over dit soort dingen gesproken dan op het fokforum. daar was een topic van ene meneer_aart. verder niks kennelijk zijn wij techneuten toch meer op zoek naar ons innerlijk :?

© ocf81 1981-infinity

• Morgoth
  • Laatst online: 13:57
Hmmz, er was ooit is hier een topic over met een link naar een site die werkelijk nergens op sloeg.

Imho is het allemaal onzin.

Verwijderd

Waar gaat dit topic eigenlijk over? Indigo kinderen?? Je hebt het vast niet over hun huidskleur...

Gaat dit over dat wazige idee dat er ''nieuwe tijd'' kinderen zijn met allemaal wazige eigenschappen? Geloof je daar serieus in???

Verwijderd

Hee, er is inderdaad al een andere topic daarover. Dit topic lijkt me daarom vrij zinloos...

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
stelletje $#!@$@#$. lees eens!

dit topic gaat over niet-indigo''s en waar we de eigenschappen over bijvoorbeeld magneta personen kunnen vinden. (die kleur indigo komt ook ergens vandaan, weet je)

© ocf81 1981-infinity

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05-2025

• Morgoth
  • Laatst online: 13:57
Ook al gaat deze topic over niet-indigo kinderen, het gaat wel over het indigo fenomeen. Dus ga maar verder in deze thread (die overigens omhoog is gehaald):
[topic=87979]
Pagina: 1