[BC3] Ben best wel ruig eigenlijk...

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb er eens goed over nagedacht de laatste tijd,en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de ruigste persoon ben die ik ken! Ben ik de enigste, of zijn er nog meer mensen die zichzelf akelig ruig vinden?
Ik bedoel, ik ben echt wel superieur op het gebied van "ruig-zijn"!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Waaaat???? :?:?:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
hoe bedoel je ruig ?
stoer?

• BC3 Victim
Ja, stoer! Dat is het woord wat ik eigenlijk zocht. :)
Ik weet niet waarom, maar toch ken ik niemand die ik stoerder vind dan mezelf...

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op zaterdag 19 mei 2001 13:13 schreef trace het volgende:
Ik weet niet waarom, maar toch ken ik niemand die ik stoerder vind dan mezelf...
Dan ken je mij nog niet ;)

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 13:14 schreef Pizzaman het volgende:

Dan ken je mij nog niet ;)
Als wij nou eens met z''n tweeen door de stad zouden lopen, dan zouden alle mensen naar ons wijzen en zeggen:" boh, moet je die twee ultra-stoere gasten daar eens zien lopen. Wat heb ik toch veel respect voor hun! Ik wou dat ik net zo stoer was als die twee daar" :)

• psilo
Op zaterdag 19 mei 2001 13:13 schreef trace het volgende:
OF je hebt een te hoge dunk van jezelf, of je kent alleen maar corky''s, of je bent echt heel stoer. :)
Maar waarom vind je jezelf zo stoer dan?

• BC3 Victim
Hmm,weet ik eigenlijk niet precies. Ik weet wel dat iedere dag als ik s''morgens voor de spiegel sta ik altijd weer denk :"Damn, you''re the man!" Maar een exacte verklaring heb ik er niet voor...:?

Verwijderd

Ik denk dat er iemand gebanned gaat worden

in SG net ook al |:(

• BC3 Victim
Waarom dat?? Laat die jongen toch, tenminste eens iemand die wel zelfverzekerd is. (al is het dan ietwat overdreven....)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
Op zaterdag 19 mei 2001 13:17 schreef trace het volgende:

[..]

Als wij nou eens met z''n tweeen door de stad zouden lopen, dan zouden alle mensen naar ons wijzen en zeggen:" boh, moet je die twee ultra-stoere gasten daar eens zien lopen. Wat heb ik toch veel respect voor hun! Ik wou dat ik net zo stoer was als die twee daar" :)
Ik denk eerder dat ze bang voor jullie weg rennen... :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op zaterdag 19 mei 2001 13:20 schreef War_4_L het volgende:

dit slaat toch weer nergens op, er wordt hier alleen maar gedreigd met slotjes of bannen, en bulldog deelt wel errug snel slotjes uit vind ik :r

PIII 800@804 Mhz

• psilo
nou dit is dus echt bullshit he.. jammer

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

echte stoere taal hier weer ;)

Verwijderd

Wat is de definite van ruig, en wat is je diepere boodschap?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

OK, je bent ruig, wees er trots op:?

Als ik voor de spiegel sta denk ik:''Goh IRLnaam, je bent de mellowste dude die ik ken! O+'' :) :+ 8-)

Het belangrijkste is toch dat je jezelf bent? Dus als je ruig bent, dan ben je dat...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 15:21 schreef FoolZero het volgende:
OK, je bent ruig, wees er trots op:?

Als ik voor de spiegel sta denk ik:''Goh IRLnaam, je bent de mellowste dude die ik ken! O+'' :) :+ 8-)

Het belangrijkste is toch dat je jezelf bent? Dus als je ruig bent, dan ben je dat...
Jij snapt het!!! :)

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Op zaterdag 19 mei 2001 13:08 schreef trace het volgende:
Ik heb er eens goed over nagedacht de laatste tijd,en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de ruigste persoon ben die ik ken! Ben ik de enigste, of zijn er nog meer mensen die zichzelf akelig ruig vinden?
Ik bedoel, ik ben echt wel superieur op het gebied van "ruig-zijn"!!!
ìk vind die gast in je icoon eigenlijk wel het toppunt van ruigheid, vraag me af jij wel ruigerder bent :)

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op zaterdag 19 mei 2001 15:31 schreef nexus het volgende:

[..]

ìk vind die gast in je icoon eigenlijk wel het toppunt van ruigheid
Robbie Williams uit de videoclip RockDJ. ;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
Op zaterdag 19 mei 2001 15:32 schreef FoolZero het volgende:

Robbie Williams uit de videoclip RockDJ. ;)
Inderdaad ja, maar dan een remix.... :)

Verwijderd

Mensen spreken mij aan met Meneer en U. Dan ben je stoer :D

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 13:08 schreef trace het volgende:
Ik heb er eens goed over nagedacht de laatste tijd,en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de ruigste persoon ben die ik ken!
Jij kent zeker niet veel mensen.:)

Verwijderd

hahaha
ik had vroeger een vriend die er net zo over d8...
Maar het was gewoon een watje, maar hij voelde zich "ruig " omdat tie een paar gozers wat klappen had gegeven..
Maar toen werd die later zelf even aangpakt door een uitsmijter van een kroeg..(lees midden op straat gegooit) ;)
toen voelde hij zich KLEIN!!!!

maarja ..blijft toch een goede vriend
hoe " ruig" die ook is haha

• whoami
  • Laatst online: 19:31
Op zaterdag 19 mei 2001 13:20 schreef War_4_L het volgende:

Waar is SG eigenlijk naartoe?

https://fgheysels.github.io/

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
wehehehe :D

Verwijderd

Hoogmoed komt voor de val..........

edit: Of zoiets :P

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Weet je zeker dat wanneer je door de stad loopt dat mensen niet denken: tering wat een lamer, die meent zich ECHT teveel terwijl het eigenlijk een domme aap is? ;)

Dat je ruig bent moet jij weten, ieder zijn lol :)

Maar of dit nou een W&S onderwerpje is vraag ik me af...

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• BC3 Victim
Ik ben geen domme aap, ik ben de ruigste persoon die ik ken!
Wat jullie nog niet weten, is dat ik samen met een vriend de wereld heb overgenomen.
Maar daar horen jullie nog wel van, he he he... >:)

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 08:55 schreef trace het volgende:
Ik ben geen domme aap, ik ben de ruigste persoon die ik ken!
Wat jullie nog niet weten, is dat ik samen met een vriend de wereld heb overgenomen.
Maar daar horen jullie nog wel van, he he he... >:)
Oooh, jullie zijn Pinky en the Brain. Dan ben jij zeker Pinky.

• Paddo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-12-2025

Paddo

¿Ik hier?

Op zaterdag 19 mei 2001 13:20 schreef trace het volgende:
Hmm,weet ik eigenlijk niet precies. Ik weet wel dat iedere dag als ik s''morgens voor de spiegel sta ik altijd weer denk :"Damn, you''re the man!" Maar een exacte verklaring heb ik er niet voor...:?
Op zaterdag 19 mei 2001 15:21 schreef FoolZero het volgende:
Als ik ''s ochtends in de spiegel kijk weet ik meteen waar al dat bier, dat gisteren nog in koelkast lag, gebleven is;) Tevens mag ik al blij zijn dat me ogen open zijn. Meestal gaan die wel open als ik me tederen huid openhaal tijdens het scheren:)

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.

• BC3 Victim
Ik weet voor 100% zeker dat als je mij tegenkomt in de stad dat je uit de weg gaat. :) Of ik loop je omver, kan ook natuurlijk

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 22:40

me1299

$ondertitel

Op zondag 20 mei 2001 12:01 schreef Aspi het volgende:
Ik weet voor 100% zeker dat als je mij tegenkomt in de stad dat je uit de weg gaat. :) Of ik loop je omver, kan ook natuurlijk
Fat basterd??? ;)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

|:(

Lees in godesnaam de W&L-policy! Waarschuwing.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1