Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mijn baas dacht dat niemand meer wist wat het was, tegenwoordig. Ik was daar één van, maar gelukkig valt het allemaal hartstikke mee.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Niet de betekenis, alleen of je het weet. simple yes or no will do. En niet eerst op gaan zoeken op vandale.nl
hooi
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ja khad het goed
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
<inside joke>Op donderdag 17 mei 2001 13:31 schreef drm het volgende:
Ik weet niet of dit toegestaan is in dit forum, zo niet, dan gooi je deze thread er maar weer uit, mod, maar anders wil ik graag weten wie weet wat een parlevinker is.
Zulke dingen kun je alleen weten als je aan vreten bent als paarden aan een ruif...
</inside joke>
Op donderdag 17 mei 2001 14:54 schreef willem169 het volgende:
[..]
<inside joke>
Zulke dingen kun je alleen weten als je aan vreten bent als paarden aan een ruif...
</inside joke>
~ Gottfried Leibniz
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
sander goed to ajax vanavond
Lekker zijn is een gave :)
(ben nog net niet op een boot geboren...)
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Dat dit topic een schop krijgt na 11 maandenOp donderdag 18 april 2002 18:57 schreef tweakerrrr het volgende:
Ik weet het, maar wat is nou de kloe?
Dat maakt het nog extra interessant....zorgt in ieder geval voor stof tot nadenkenOp donderdag 18 april 2002 19:10 schreef Ecteinascidin het volgende:
Volgorde klopt ook niet meer, Ortep is iig niet de starter.
....vraag me wel af of hier een slotje op komt zeg....
Iedereen is speciaal, behalve ik.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.
![]()