Toon posts:

[BC3] Zijn hier gelovigen, zo ja waarom?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom ?

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 23:22 schreef the-matrix het volgende:
Waarom ?
Omdat ze ook willen posten.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ja geloof in mij zelf!!!!!!!!B-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Er zijn hier idd gelovigen/afgevallenen en niet gelovigen maar wat moet jij daar nou mee?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me duidelijk, ben gewoon benieuwd waarom men gelooft..... en/of waarom niet

Verwijderd

[topic=181121]

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 23:36 schreef the-matrix het volgende:
Lijkt me duidelijk, ben gewoon benieuwd waarom men gelooft..... en/of waarom niet
Zou je dan wellicht eerst willen aangeven waarom JIJ niet gelooft ... of misschien wel gelooft :)

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Zijn hier ook ongelovigen en zo ja waarom niet en als je half gelooft, beschrijf dan de helft waarin je niet gelooft alsmede de andere helft waarin je wel gelooft |:(

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Waarom?
Omdat ze niet kunnen hebben dat ze ongelijk hebben :P

Maar ff zonder dollen, deze vraag is wel erg open...

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• BC3 Victim
Als ik het zo zie komt hier binnen no time een slotje op :9

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Lees de policy eens [topic=168194]

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1