Het komt inderdaad vaak door vet eten. Geldt vooral voor mij, hoewel ik er niet veel last meer van heb. Als ik een zak chips zou leegeten, dan zou ik er weer wat krijgen denk ik....
Verwijderd
[fokforum.nl is kapot mode]
Help! Ik krijg ineens weer puistjes. Hoe kom ik er zo snel mogelijk van af? (Liefst binnen 3 dagen!)
Ik weet niet hoe het ineens weer mkomt, maar ik heb er veel voor over om ze snel weg te krijgen.
Wie weet hoe?
[/fokforum.nl is kapot mode]
Help! Ik krijg ineens weer puistjes. Hoe kom ik er zo snel mogelijk van af? (Liefst binnen 3 dagen!)
Ik weet niet hoe het ineens weer mkomt, maar ik heb er veel voor over om ze snel weg te krijgen.
Wie weet hoe?
[/fokforum.nl is kapot mode]
Binnen 3 dagen ? No way dud ! Had je maar van die snackfood en chocola af moeten blijven ! U did the crime now u must do the time ! 
Neh das lullig probeer je gezicht te wassen met Dove Facewash en smeer daarna wat "Oronineh Ointment" op je puistjes. Met wat geluk ben je ervan af in 5 dagen. eerder lukt niet !
Pubertijd wat een vreugde !
Neh das lullig probeer je gezicht te wassen met Dove Facewash en smeer daarna wat "Oronineh Ointment" op je puistjes. Met wat geluk ben je ervan af in 5 dagen. eerder lukt niet !
Pubertijd wat een vreugde !
dikzak
Totaal niet grappig..
Reddie heeft hierbij een waarschuwing
Reddie heeft hierbij een waarschuwing
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett