• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Ik hoorde een aantal jaar geleden op de tv dat ze bezig zijn met plannen om een hotel op de maan te bouwen en een hele basis enzo. Weet iemand ook wanneer ze gaan beginnen met de bouw. Want nu dat de eerste ruimte toerist al weggeschoten is zal het nog vaker voorkomen. En dus een hotel in de ruimte en op de maan zal wel snel in de planning leggen maar weet iemand of er al plannen worden gesmeden?

Lekker zijn is een gave :)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Ik denk het niet, veel te duur.

Verwijderd

Ja roep me dan ff, ik heb ook nog wel 50^6 liggen voor zo''n tripje.

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51

blitzkrieg

Whoop Whoop!

ik denk dat ze eerst goedkopere ruimtevaart moeten ontwikkelen, ik denk dat het nog wel 50 jaar duurt.

Kan ik er mooi heen als ik met pensioen ben :)

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Er zijn grote toekomstplannen om ruimtetoerisme uit te buiten, en dan heb ik het vooral over de 40+ manen in ons zonnestelsel, omdat die daar het geschiktste voor zijn.

Ik heb al dingen gezien zoals ergens zwemmen in een meer van [vul hier je bizarre vloeibare chemische stof in], waar je dan 10 meter uit het water zou kunnen springen als een dolfijn (uiteraard in een pak), vanwege de lage zwaartekracht.

Maar wanneer deze dromen werkelijkheid worden kan ik je niet zeggen...
Het zal naar alle waarschijnlijkheid nog wel een aantal decennia duren, en dan nog zal het (denk aan de ruimtetoerist) extreem duur zijn.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:10

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 15 mei 2001 20:54 schreef lordspacie het volgende:
Ik hoorde een aantal jaar geleden op de tv dat ze bezig zijn met plannen om een hotel op de maan te bouwen en een hele basis enzo. Weet iemand ook wanneer ze gaan beginnen met de bouw. Want nu dat de eerste ruimte toerist al weggeschoten is zal het nog vaker voorkomen. En dus een hotel in de ruimte en op de maan zal wel snel in de planning leggen maar weet iemand of er al plannen worden gesmeden?
Ik heb pas (paar weken geleden) op het Journaal gezien dat er een makker in R''dam was die gepromoveerd (of afgestudeerd) is op dit onderwerp.
Hij had een hotel voor op de maan ontworpen en zei dat het nog zo''n 20 a 30 jaar duurt voordat er serieus gereisd kan worden tussen aarde en maan. Ik vond het wel boeiend.

Zelf vind ik het een beetje jammer van de energie die het kost. Maar tegen die tijd hebben we misschien ook een onuitputtelijke bron van energie gevonden.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• BC3 Victim

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Ach, ze hebben toch al een aantal UFO''s gecaptured (http://www.athena.fokzine.net/news.fok?id=8314) dusseuh, als ze daar nou ff technologie aan onttrekken (ala Star Trek Voyager - Future) dan duurt het niet meer zo lang 8-)

• BC3 Victim
Er zijn al kant en klare plannen en strategieen om over 10 jaar op Mars te kunnen wonen. In capsules welliswaar, maar de plannen zijn er, e zouden bij wijze van spreken nu kunnen gaan...

• BC3 Victim
Op dinsdag 15 mei 2001 21:08 schreef Lordy79 het volgende:

[..]

Zelf vind ik het een beetje jammer van de energie die het kost. Maar tegen die tijd hebben we misschien ook een onuitputtelijke bron van energie gevonden.
En die zou wel eens van de maan zelf kunnen komen. Volgens metingen schijnt daar een ongelooflijke hoeveelheid 3He (Helium-3) te zitten. Een ideale brandstof voor fusiereactoren. Nu alleen nog ff een fusiereactor.. :)

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
lijkt me wel lachuh omte zeggen ik ben net ff op de maan geweesst

Lekker zijn is een gave :)

Pagina: 1