• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 17:50

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Ga maar lekker slapen. |:(

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
gekken op drift?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Een vaag plaatje van het internet.

Afbeeldingslocatie: http://snakeandsnake.com/labbrev.jpg

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

waar staat GOD voor. Meestal als iets in hoofdletters staat is het een afkorting. En GOd staat in hoofdletters na mij weten. Dus vroeg ik me eigenlijk af waar GOD voor staat? Zelf dacht ik aan gathering of dark
Aangezien dark slecht is en slecht negatief is. En negatief min is en min min is weer plus. En plus positief is en positief goed is. En aan gezien god goed is moet het daar wel voor staan.
oh ja hoe ik aan die min min kom is omdat een gathering meerdere dingen bijelkaar zijn en laten we bvoor het gemak van een getal uit gaan die je kan delen door twee ( ben de naam ff ervan kwijt). maar wat vinden jullie hier van.
hoop dat ik het genoeg geargumenteerd heb.

Oh ja ik ga nu slapen maar lees morgen ochtend alle reacties wel en pls geen slotjuh

Lekker zijn is een gave :)

• BC3 Victim
[quote]Op maandag 14 mei 2001 22:07 schreef lordspacie het volgende:
waar staat GOD voor. Meestal als iets in hoofdletters staat is het een afkorting

God is met een hoofdletter maar ik vermoed dat je geen serieus antwoord verwacht

Wel denk ik als gelovige (niet van een geloofsovertuiging als kerk moskee etc.) dat dit onderwerp het verdient om met respect besproken te worden.
verre van moralistisch bedoeld, want who the smeg am I ...

hoewel volgens mijn geloof: God net als jij

God = een

;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 22:07 schreef lordspacie het volgende:
waar staat GOD voor. Meestal als iets in hoofdletters staat is het een afkorting. En GOd staat in hoofdletters na mij weten. Dus vroeg ik me eigenlijk af waar GOD voor staat? Zelf dacht ik aan gathering of dark
Aangezien dark slecht is en slecht negatief is. En negatief min is en min min is weer plus. En plus positief is en positief goed is. En aan gezien god goed is moet het daar wel voor staan.
oh ja hoe ik aan die min min kom is omdat een gathering meerdere dingen bijelkaar zijn en laten we bvoor het gemak van een getal uit gaan die je kan delen door twee ( ben de naam ff ervan kwijt). maar wat vinden jullie hier van.
hoop dat ik het genoeg geargumenteerd heb.

Oh ja ik ga nu slapen maar lees morgen ochtend alle reacties wel en pls geen slotjuh
je hebt wel fantasie hoor :)

maar eigenlijk is het gewoon bullshit

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:13
gathering of dweakers
of was het nou..

nee
ehh

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
Helaas toch wel een slotje, omdat deze topic helemaal nergens over gaat. Discussieren over de definitie van god is nog tot daar aan toe maar zoals jij je topic start slaat het kant nog wal.
Pagina: 1