[BC3] Een voorproefje van de dood

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Een voorproefje van de dood maakt een ieder van ons elke dag mee. En recent onderzoek heeft aangetoond dat de mens deze voorproefjes heel prettig vindt.

Sterker nog voordat een mens doodgaat besteedt hij al een derde van zijn leven op aarde aan het voorproeven.

"Hoe komt hij aan die onzin?"; hoor ik je denken. "Is Triple_D nu Tripping_D ?". Nee,.. kan ik u vertellen. Bovenstaande is net zo''n feit als het gegeven dat Shakespeare zijn "To be or not to be" uit de hasjpijp zoog. (Dat nieuws werd wereldkundig na het vinden van tientallen stenen hasjpijpjes in zijn tuin.)

Maar goed,... op zoek naar de zin van het leven verdiepte ik mijzelf de afgelopen tijd in de spirituele lektuur en probeerde als eerste het meest gelezen, verspreidde en gedrukte boek op aarde, wat zelf claimt de enige bron van Goddelijke inspiratie te bevatten nl,... de Bijbel

En wat dacht u dat ik las? ,..... de doden zijn zich van niets bewust,.. het is alsof je slaapt! Ineens besefte ik waarom iedereen in dit overwegend christelijke dorpje zo vroeg naar bed ging, en slapeloosheid voor sommigen een groot probleem kan zijn . Spiritueel verlicht klim ik nu elke avond met een goed gevoel in bed voor mijn testrit en ik zeg u,.. mijn angst voor de dood is verdwenen! !

voor nu Welterusten... TRIPLE.D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Weltrusten

• BC3 Victim
voor nu Welterusten... TRIPLE.D
[/quote]

"I had a dream last night....we had the same ream"

(er zijn er die lucide dromen hebben....er zijn er die na de óvergang'' hun persoonlijkbewustzijn behouden, omdat? ze afgestemt zijn (in toenemende mate 1 zijn met het bewustzijn zoals het door ons allen heen stroomt)

hows them for apples :9

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:54
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLL :))))

vette humor :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dan is het leven na de dood zeker de wekker die je 7:00 ''s ochtends hoort |:(|:(|:(

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 23:18 schreef svdmeer het volgende:
Dan is het leven na de dood zeker de wekker die je 7:00 ''s ochtends hoort |:(|:(|:(
Zo voelt het in ieder geval wel. LOL

• BC3 Victim
Op zondag 13 mei 2001 00:42 schreef The_real_Eskimo_Bob het volgende:

[..]

Zo voelt het in ieder geval wel. LOL
ach; ben blij dat ik elke ochtend weer wakker mag worden

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

onzin dit, slot dus.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1