[BC3] Voorwerp uit het verleden, duikt zomaar op

Pagina: 1
Acties:

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Spontante teleportatie?

Verwijderd

Wat mij nou vanmiddag is overkomen is echt spooky.
Kom terug van lunch, en naast mijn buro, wat ingebouwd is, en waar niemand makkelijk toegang tot heeft, ligt opeens een batik(Indonesisch)kleedje.
Ik zeg tegen m''n collega, waat raar, waar komt dat vandaan, zo een heb/had ik thuis ook, maar ligt verweg in een verhuisdoos opgeslagen.
Mijn vader is vroeger vaak in Indonesie geweest, en ik herkende het kleedje ook zodanig als een die hij vroeger heeft meegenemen, terug naar huis.
Ik rond bellen naar mensen die vandaag wel bij m''n buro zijn geweest, vragen of ze misschien een Batik kleedje bij zich hadden, ze lachen me allemaal uit.
Naar m''n vader bellen, die is de afgelopen dagen heel erg met het verleden bezig geweest, alle foto''s, 3 verhuis dozen vol, uitgezocht, waar onder Indonesie.
Maar kon natuurlijk geen verdere uitleg geven, hoe dat kleedje na de lunch naast mijn stoel is terrecht gekomen.
Hij raade mij aan het niet mee naar huis te nemen, en eerst thuis te kijken of dat kleedje er nog is/of weg is.
En het te verpakken in plastic en goed op te bergen.
Iemand ervaring met zulk soort dingen, een verklaring ?
Ik ga nu naar huis, om het kleedje te zoeken, en ben pas morgen weer terug om jullie reacties te lezen.
Bedankt.

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-01 16:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Vliegend tapijtje met heimwee? :+

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 16:56 schreef SindaPaus het volgende:
Vliegend tapijtje met heimwee? :+
LOL

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-01 13:46
grap van vader :+ ?

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 21:49
Je had em vast es meegenomen, en bent dat vergeten.

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

nee, het is niet iets bovennatuurlijks...
Er zijn hier wel een aantal verklaringen voor te bedenken, maar ik denk eerder aan je vader...

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Spooky indeed!

Verklaring? Nee... (lekker simpel en doeltreffend)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Wij hebben een huisspook.. Dat heel sterk de neiging heeft dingen lange tijd of wat korter kwijt te maken en dan later weer op te laten duiken. (mogelijk zijn er ook wat meer rationele verklaringen voor het fenomeen, maar het huisspook blijft toch)

Verwijderd

Ik kwam er wel vandaag opeens 8er dat het dopje van mijn walkman dat ik kwijt wat er opeens op misterieuze wijze weer op zat...

Jou verhaal is spooky indeed!! Ik zie geen enkele logische verklaring...

Verwijderd

Eindelijk terug hiero. Gisteren thuis gekeken, absoluut niet daar waar het kleedje hoort te zijn.
Kan geen grap van m''n vader zijn, hij in Friesland, ik in Amsterdam.
Kan het niet per ongeluk hebben meegenomen, ''s ochtends was het niet daar, na de lunch wel.
Ben al jaren niet meer in de kast geweest waar het lag, dus ik ben nog steeds spooked en confussed !

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:46

Crusader

Arc Nature

Heeft zo''n kleedje nog een bepaalde betekenis ofzo?
Misschien probeert iemand (al dan niet in een stoffelijk lichaam) jou iets duidelijk te maken. Onlangs iemand overleden in de familie?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Nee, niemand overleden, maar m''n zus hoort wel vandaag te bevallen van haar 3rde kindje !
Pagina: 1