De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik dacht dat je links op startpagina kon droppen.
Kan je even vertellen wat je bedoeling is met deze link, waarover je wilt discussieren, wat de wetenschappelijke waarde is van deze teksten ?
Op het 2e plaatje zie je 2 vliegende hoedjes, dus meneer maakt er ufo''s van. Zo kan ik het ook.
Hij heeft vast geen studie gedaan naar de symbolische waarde van zweevende hoedjes.
Ik vind het weer een mooi voorbeeld van verdraaing van de geschiedenis met aannames die nergens op berust zijn.
Kan je even vertellen wat je bedoeling is met deze link, waarover je wilt discussieren, wat de wetenschappelijke waarde is van deze teksten ?
Op het 2e plaatje zie je 2 vliegende hoedjes, dus meneer maakt er ufo''s van. Zo kan ik het ook.
Hij heeft vast geen studie gedaan naar de symbolische waarde van zweevende hoedjes.
Ik vind het weer een mooi voorbeeld van verdraaing van de geschiedenis met aannames die nergens op berust zijn.
Verwijderd
Valt me mee dat de pagina niet meteen opdringerig mijn homepage wil zijn.
Maarre, dat van ufo''s dat wist je toch wel, he? Dat is net zo iets als Sinterklaas.
(Of had ik dat niet mogen vertellen)
Maarre, dat van ufo''s dat wist je toch wel, he? Dat is net zo iets als Sinterklaas.
Tja, volgens mij lokt dit niet uit tot discussie...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Je kiest ook wel een plaatje uit, he? Bekijk plaatjes 5, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 24 & 25 eens.defspace :
Op het 2e plaatje zie je 2 vliegende hoedjes, dus meneer maakt er ufo''s van.
Vreemd, ik dacht altijd dat ''UFO'' voor ''Unidentified Flying Object'' stond? Je beweert dus dat UFO''s niet bestaan?olav :
Ik dacht dat de link genoeg was om een discussie uit te lokken, schijnbaar dus niet. Ok, bij deze, discussie geopend.Lordy79 :
Tja, volgens mij lokt dit niet uit tot discussie...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Is toch niet zo moeilijk te verzinnen?
Konden we circa 1000 geleden al vliegen, waren het buitenaardse bezoekers of zijn deze schilderijen het werk van een fantasievolle geest?
Konden we circa 1000 geleden al vliegen, waren het buitenaardse bezoekers of zijn deze schilderijen het werk van een fantasievolle geest?
Ik ben niet bekend met de symboliek die gebruikt werd in de tijden dat deze schilderijen gemaakt zijn.
Ik kan daarom ook geen zinnige statements maken over de wel of niet symbolische betekenis ervan.
Originele artikel:
http://www.efa.nl/levonet/kunst_symboliek/tx004.htm
De quote komt uit een artikel wat origineel niet over UFO''s gaat, maar over religie. Vreemd genoeg vond ik hem toch wel toepasselijk
Ik kan daarom ook geen zinnige statements maken over de wel of niet symbolische betekenis ervan.
- Utrecht 5 mei 1996. Wil H. Arts docent kunst & levensbeschouwing, Academie voor Theologie en Levensbeschouwing, Hogeschool Holland, Diemen.In de kunst zelf worden deze vragen gesteld of op zijn minst wordt de kijker aan het bestaan van deze vragen herinnerd.
Originele artikel:
http://www.efa.nl/levonet/kunst_symboliek/tx004.htm
De quote komt uit een artikel wat origineel niet over UFO''s gaat, maar over religie. Vreemd genoeg vond ik hem toch wel toepasselijk
waar haal jij die wijsheid vandaan?Op woensdag 09 mei 2001 17:21 schreef olav het volgende:
heel het heelal al afgeweest? knap
Begrijp me niet verkeerd; ik zeg niet dat het zo is, ik zeg alleen niet dat het niet zo is.
Ster van bethlehem was een ufo ja, een helder object dat de wijzen voor ging en boven een stal stil bleef hangen. Vervolgens komt er een straal uit de lichtbol.
Jezus gaat een berg op met zijn volgelingen. Vervolgens komt er een lichtend object overvliegen, daalt neer, Mozes en Elia gaan het object in en deze stijgt op.
In het boek Ezechiel wordt tot in details een ruimtevaartuig beschreven.
Als je een aflevering van Star Trek TNG/Voyager gezien hebt dat ze oude beschavingen bezoeken, kun je zien hoe een religie tot stand kan komen door buitenaardse invloeden.
The facts are clear.
Jezus gaat een berg op met zijn volgelingen. Vervolgens komt er een lichtend object overvliegen, daalt neer, Mozes en Elia gaan het object in en deze stijgt op.
Als je een aflevering van Star Trek TNG/Voyager gezien hebt dat ze oude beschavingen bezoeken, kun je zien hoe een religie tot stand kan komen door buitenaardse invloeden.
The facts are clear.
Verwijderd
Weet jij wel hoeveel kunstwerken er gemaakt zijn door de eeuwen heen, daar staan nu eenmaal rare dingen in? Nu zijn er ook dingen die men later anders gaat interpreteren.
Trouwens, al die dingen kun je ook op zijn Freudiaans interpreteren, of op zoveel andere psychologische stromingen.
Om een voorbeeld te geven: symbool in dromen van inteligentie is tenger gebouwd en grote ogen... Dom en gewelddadig is dan weer groot geblokt met een klein hoofd. ik heb me in mijn puberteit zeer fel beziggehouden met ufo''s, en die dingen komen om de haverklap in close encounters voor.
Trouwens, al die dingen kun je ook op zijn Freudiaans interpreteren, of op zoveel andere psychologische stromingen.
Om een voorbeeld te geven: symbool in dromen van inteligentie is tenger gebouwd en grote ogen... Dom en gewelddadig is dan weer groot geblokt met een klein hoofd. ik heb me in mijn puberteit zeer fel beziggehouden met ufo''s, en die dingen komen om de haverklap in close encounters voor.
Verwijderd
ik hoop dat dit ironisch bedoelt is, want in de Bijbel kun je vanalles op rare manieren interpreteren.Op donderdag 10 mei 2001 00:19 schreef Mastermind het volgende:
Ster van bethlehem was een ufo ja, een helder object dat de wijzen voor ging en boven een stal stil bleef hangen. Vervolgens komt er een straal uit de lichtbol.
The facts are clear.
* Delerium denkt dat dit nergens meer over gaat.
Pagina: 1