De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik word gek van kleuren. Het licht dat van de voordeur komt heeft een bepaalde golflengte. Dat noemen we dan geel.
Maar wat als ik nou zeg dat ''t rood is?Op woensdag 09 mei 2001 12:05 schreef hybridz het volgende:
zucht...
Ik word gek van kleuren. Het licht dat van de voordeur komt heeft een bepaalde golflengte. Dat noemen we dan geel.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Check this maar eens: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/167762.
Slotje???
Verwijderd
En lees wat voor bijzonder interessante ideeen we daar vorige week over hadden.
Verwijderd
Dat is gewoon een kwestie van definitie...Op woensdag 09 mei 2001 12:06 schreef def-kruimel het volgende:
[..]
Maar wat als ik nou zeg dat ''t rood is?
Geel heeft een golflengte van ong. 570 nm. Licht met die golflengte is dus geel en geen rood, omdat we dat gewoon zo noemen. Van mij mag je het ook rood noemen, maar dan mag je de een stoel ook tafel noemen en de TV mag je radio noemen.
Begrijp je het nu??
Dan zijn we klaar.
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril