[BC3] Dromen, nachtmerrie, wakker worde

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van Mastermind, ... wil ik eigenlijk er even op in gaan!!!

Vanacht kon ik niet goed slapen, was al bang, was 2 uur ongeveer ik was ingedommeld, en de tv stond nog aan! opeens word ik wakker, en ik zag vanalles gebeuren, de klok hing op een andere plek (klinkt vaag, sorry). de tv reageerde niet meer!, licht was uit!, ...

Toen deed ik mijn ogen heel hard dicht en open, .. zeg maar of ik echt sliep! .. ik ben daarna niet meer durven te slapen totdat het licht werd., Beeld ik mij dit nou in of hoe kan dit.. ik heb dit alleen als ik bij mijn ouders slaap, als ik bij acsirp pit, dan heb ik dit niet!!!

Ik ben echt bang, :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I''m your boogieman...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die van mastermind dus naar levensbeschouwing gemoved... wil je daar ook naar toe of in masterminds topic veder praten:?
Er lopen daar namelijk wel vaker van dit soort topics, en daar wordt er op een andere manier aandacht aan besteed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 17:35
vaag :?

gewoon verbeelding, hebbie wel eens meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
move maar naar die andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik mijn verhaaltje hier ook posten:? Vond het zonde om een nieuw topic te openen...

Ok ik heb veel vage dromen, lucide dromen, nachtmerries, voorspellende dromen, ik dacht alles wel een keer gehad te hebben gehad...
Vorige week had ik een droom en weet nog niet echt wat ik ervan moet denken...

Ik droomde dat ik in contact was geweest met een bse stier, ik kan me herinneren dat ie grote hoorns had en hij zal me wel op de hoorns hebben genomen ofzow... (Het was tijdens stage lopen bij de boer waar ik vroeger stage heb gelopen)
Ik kreeg te horen dat ik binnen een week zou komen te overlijden (zowieso vreemd omdat ik tot nu toe - behalve een droom die ik al eerder in de week had over dat ik aangevallen werd door mijn ex - altijd onaantastbaar leek te zijn in mijn dromen)
Mensen kwamen bij me langs, oude klasgenoten enzow om afscheid van me te nemen, emotioneel maar heel mooi...
Ik zocht een grafsteen uit en er moest naast mijn echte naam ook Llewella op komen te staan aangezien veel mensen me als llewella kennen...
Ik kreeg morfine toegediend elke ochtend tegen de pijn ofzow:? ik weet niet waartegen, maar ik weet wel dat het verslavend was... ik raakte in een roes in mijn dromen, ik voelde het gewoon echt, was heel realistisch, en het was verslavend... Mijn vader diende me de morfine toe in mijn droom, en ik wilde elke weer als het was uitgewerkt en verplaatste me gewoon naar de volgende ochtend in mijn droom zodat ik weer kreeg... totdat een zwerver het flesje morfine had gestolen, toen ontwaakte ik uit de roes... en stond verbaast en perplex te kijken naar die zwerver hoe die achter in de tuin de morfine zichzelf injecteerde...
En toen werd ik wakker...
Het gevoel van die roes kon ik heel duidelijk terug halen dat ik wakker was, ik genoot ervan...

Iemand eerder een dergelijke droom gehad:?
Best wel vaag, ik was gewoon verslaafd in mijn droom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Llewella, er staan heel veel dingen in je verhaal die met het verleden hebben te maken. Je vader, je klasgenoten. Maar waarom koppel je in je droom je vader en je klasgenoten met BSE??? Vaag verhaal. Hoewel een echte psychiator hier heel veel uit kan halen...

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 13:24 schreef Smoothy_ het volgende:
Llewella, er staan heel veel dingen in je verhaal die met het verleden hebben te maken. Je vader, je klasgenoten. Maar waarom koppel je in je droom je vader en je klasgenoten met BSE??? Vaag verhaal. Hoewel een echte psychiator hier heel veel uit kan halen...
Morfine zit ook in mijn verleden...
Zal ik er een fijn verhaaltje van maken wat een betekenis kan zijn:?:P

Ik heb dat brommer-ongeluk gehad, kreeg morfine in het ziekenhuis, moest van school, afscheid klasgenoten, ging dierenschool doen, stage lopen koeien (woeste stier op stage bedrijf), moest weer van school (school was te zwaar door beperking arm) weer klasgenoten afscheid, en mijn vader hielp me aan een baan...
Zou een verklaring kunnen zijn, mede omdat vorige week mijn arm weer een klein beetje opspeelde sinds ik weer fitness...
Vaag!!! :P Ik zit er al een week aan te denken, en krijg nu ineens een ingeving over mogenlijke verklaring door wat je zei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 13:33 schreef Llewella het volgende:

[..]

Ik heb dat brommer-ongeluk gehad, kreeg morfine in het ziekenhuis, moest van school, afscheid klasgenoten, ging dierenschool doen, stage lopen koeien (woeste stier op stage bedrijf), moest weer van school (school was te zwaar door beperking arm) weer klasgenoten afscheid, en mijn vader hielp me aan een baan...
Zou een verklaring kunnen zijn, mede omdat vorige week mijn arm weer een klein beetje opspeelde sinds ik weer fitness...
Vaag!!! :P Ik zit er al een week aan te denken, en krijg nu ineens een ingeving over mogenlijke verklaring door wat je zei :)
Volgende patiënt :)

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

had eergisteren een droom waarin de hele wereld verging en wij met heel veel man in ruimteschepen de aarde verlieten. Dit was allemaal geheim en de mensen op aarde wisten hier niks van. En wat gebeurt er vanochtend op station sloterdijk komt er een vaag persoon naar me toe en meld me dood leuk dat de aarde vernietigd zal worden en ik als 1 van de weinige weet te ontsnappen via een ruimteschip.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 13:44 schreef lordspacie het volgende:
had eergisteren een droom waarin de hele wereld verging en wij met heel veel man in ruimteschepen de aarde verlieten. Dit was allemaal geheim en de mensen op aarde wisten hier niks van. En wat gebeurt er vanochtend op station sloterdijk komt er een vaag persoon naar me toe en meld me dood leuk dat de aarde vernietigd zal worden en ik als 1 van de weinige weet te ontsnappen via een ruimteschip.
Vaag...! nah misschien komen we elkaar dan nog wel een keer tegen :P

Ik postte al in dat topic over de wereld en dood...
Ik heb dat dus gedroomd toen ik een jaar of 4 was en daarna nog een paar keer, maar mijn versie is aarde vernietigd, een kleine hoeveelheid mensen worden onder de aarde gebracht zodat ze de aarde weer kunnen opbouwen (atlantis idee)
Ik was ook een van de mensen die onder de aarde was, en ik heb wel vaker dit soort dromen gehad in een aantal varianten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Op dinsdag 08 mei 2001 13:55 schreef Llewella het volgende:

[..]

Vaag...! nah misschien komen we elkaar dan nog wel een keer tegen :P

Ik postte al in dat topic over de wereld en dood...
Ik heb dat dus gedroomd toen ik een jaar of 4 was en daarna nog een paar keer, maar mijn versie is aarde vernietigd, een kleine hoeveelheid mensen worden onder de aarde gebracht zodat ze de aarde weer kunnen opbouwen (atlantis idee)
Ik was ook een van de mensen die onder de aarde was, en ik heb wel vaker dit soort dromen gehad in een aantal varianten...
ja ik heb ze ook wel vaker maar meestal onthoud ik ze niet. Meerdere keren over buitenaardse ontvoeringen gedroomt. Maar wat ik het vreemdste aan deze droom vind. Is dat twee dagen later deze droom bevestigd zonder dat hij kon weten dat ik die droom had. En nee ik geloof niet in telepathie en andere dingen die mijn hersens kunnen scannen. Zodat die gast het kon weten.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat dat topic van Mastermind hier verder? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Toen deed ik mijn ogen heel hard dicht en open, .. zeg maar of ik echt sliep! .. ik ben daarna niet meer durven te slapen totdat het licht werd., Beeld ik mij dit nou in of hoe kan dit.. ik heb dit alleen als ik bij mijn ouders slaap, als ik bij acsirp pit, dan heb ik dit niet!!!
Je sliep dus bij je ouders? In dat geval een hypothese: een familielid is stiekum binnengekomen, heeft je niet wakker gemaakt maar wel de lampen & de tv uitgedaan. Wel wat apart, ik zou je wakker gemaakt hebben & hebben voorgesteld dat je naar je nest verkassen zou.

Verklaring 2: het lichtnet had een dip en daardoor zijn lampen + tv uitgevallen. Na de dip zijn ze niet weer aan gegaan. Raar? Nee, denk ik niet; dit soort dingen heb ik ook wel eens meegemaakt: je dacht dat iets aan stond, maar dat was dankzij de Eneco opeens niet meer zo.

Enne, de klok: daar heb je je gewoon in vergist.
Ik ben echt bang, :(
Probeer je ervanaf te zetten, want echt nodig is het niet. Vraag je anders af: waarom ben ik bang? Wat zou me kunnen overkomen?

Begrijp me niet verkeerd, ik heb dit ook wel eens.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 13:33 schreef Llewella het volgende:

[..]

Ok mijn verklaring,

Dit heeft allemaal te maken met je onderbewustzijn denk ik zelf zo. Je onderbewustzijn gaat bepaalde verbanden leggen. Vaak wordt alles wat je mee hebt gemaakt op een dag 1 verhaal. Dit is nodig om alles te verwerken in je onderbewustzijn, en de dag af te sluiten. Zo af en toe ook van bijv. de raarste en ingrijpendste dingen van je leven, krijg je 1 droom van. Heb ik ook wel eens (ps. ik heb ook zwaar brommer ongeluk gehad, ook naar overgedroomd).
Ik heb ook af en toe een droom dat mijn 2 families (vader z''n kant en moeder z''n kant) eens per jaar een oorlog hebben, en degenen die het overleven hebben gewonnen (geen logica in te vinden) Of dat ik word achtervolgd door een trolachtig figuur, en dat ik neit om hulp kan roepen, en op een gegeven moment niet meer kan lopen, vaak word ik dan zwetend wakker.... Kan ik ook geen verklaring voor geven, maybe ene bepaalde stress waar je geen weerstand tegen hebt???? zeg het maar....
Pagina: 1