Vannacht was het rond 3:45, en ik werd een beetje wakker van het gepiep van mijn telefoon waarvan de batterij leegging (dan geeft die een signaal). Ik lag op mijn zij, en ik keek half. Nu was mijn vloer helemaal leeg, en ik zag naast mijn bed 100% zeker weten een jongen liggen met een zwarte broek en een wit T-shirt. Ik schrok maar kon me nauwelijks bewegen, toen strekte ik mijn arm naar hem uit om te voelen, maar toen draaide hij zijn hoofd naar mij toe! Hij was doorzichtig, ik probeerde mijn ogen wijd open te doen, en toen vervaagde hij, niet in 1x, maar hij werd langzaam onzichtbaarder. Ik snel het lichtknopje aan en ik zag alleen een lege vloer.
Ik ben nog nooit zo bang geweest! Ik heb wel een kwartier met het licht aan gelegen. Toen heb ik hem maar weer uitgedaan zo van: Ach, en wat dan nog (maar wel met de kop onder de dekens).
Ik zie wel eens vaker wat, maar dan blijkt het een kledingstuk te zijn waarvan ik dan zelf een beeld bij denk. Maar in dit geval lag er helemaal niks, en het was echt een 3-dimensionaal persoon die op zijn zij lag!
Ik ben nog nooit zo bang geweest! Ik heb wel een kwartier met het licht aan gelegen. Toen heb ik hem maar weer uitgedaan zo van: Ach, en wat dan nog (maar wel met de kop onder de dekens).
Ik zie wel eens vaker wat, maar dan blijkt het een kledingstuk te zijn waarvan ik dan zelf een beeld bij denk. Maar in dit geval lag er helemaal niks, en het was echt een 3-dimensionaal persoon die op zijn zij lag!