Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-06 22:38
Vannacht was het rond 3:45, en ik werd een beetje wakker van het gepiep van mijn telefoon waarvan de batterij leegging (dan geeft die een signaal). Ik lag op mijn zij, en ik keek half. Nu was mijn vloer helemaal leeg, en ik zag naast mijn bed 100% zeker weten een jongen liggen met een zwarte broek en een wit T-shirt. Ik schrok maar kon me nauwelijks bewegen, toen strekte ik mijn arm naar hem uit om te voelen, maar toen draaide hij zijn hoofd naar mij toe! Hij was doorzichtig, ik probeerde mijn ogen wijd open te doen, en toen vervaagde hij, niet in 1x, maar hij werd langzaam onzichtbaarder. Ik snel het lichtknopje aan en ik zag alleen een lege vloer.
Ik ben nog nooit zo bang geweest! Ik heb wel een kwartier met het licht aan gelegen. Toen heb ik hem maar weer uitgedaan zo van: Ach, en wat dan nog (maar wel met de kop onder de dekens).

Ik zie wel eens vaker wat, maar dan blijkt het een kledingstuk te zijn waarvan ik dan zelf een beeld bij denk. Maar in dit geval lag er helemaal niks, en het was echt een 3-dimensionaal persoon die op zijn zij lag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je werdt net wakker..... think about it...

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:13

mvds

Totally awesome!

Als je slaperig bent kan het zijn dat je hersenen nog een bepaald beeld projecteren waarvan het lijkt alsof je dat echt ziet. Het is meestal gewoon een restant van een droom of gedachte. Niets om je zorgen over te maken, heb ik ook regelmatig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:53

Elvhenk

/me hartje GO

Cool! Mooi verhaal en ja, ik geloof je best. Ik heb ook wel van dit soort dingen meegemaakt. Als je er meer over wilt lezen, zie deze site: www.jhk1.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Niet levensecht gedroomd???

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9106

/move naar wetenschap en levensbeschouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, maar het kan dus inderdaad zijn dat je in een halve droom toestand hebt gezeten waardoor je dacht dat je wakker was en dus die persoon langs je bed hebt zien liggen...

the truth is out there ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
teveel paddo''s gegeten voor het slapen gaan misschien? :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24968

Cool!

Is het huis waarin je woont een nieuwbouw woning of al een wat oudere woning?
En zo ja, hebben er voor jou anderen in gewoont? Je zou voor de gein eens de geschiedenis van je huis moeten natrekken!

Werd je plotseling wakker of ontwaakte je geleidelijk aan?

Voelde je tijdens de waarneming een gevoel van aanwezigheid van een of meerdere personen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Laatst online: 08:20

Muggie

8 pm

[The sixth sense mode]
I see dead people
[/The sixth sense mode]

Is best mogelijk dat je wat gezien hebt, ik hoor ook weleens mensen dat ze "iets" gezien hebben. Creepy gedachte, er is bij ons in de buurt een plek waar eens in de zoveel tijd een verschijning zou zijn. Misschien dat ik een keer ga kijken, maar wel met een luier om :P

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Ik ben op de hoogte van hersenspinsels in slaaptoestand. Normaal wordt ik dan ook niet bang als ik iets zie maar dit was zo realistisch!

Ik probeerde hem aan te raken omdat ik dacht dat het een illusie was, maar toen DRAAIDE HIJ ZIJN HOOFD NAAR MIJ TOE!!!
daaaaaamn wat was ik bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Op dinsdag 08 mei 2001 11:46 schreef Mastermind het volgende:

Ik probeerde hem aan te raken omdat ik dacht dat het een illusie was, maar toen DRAAIDE HIJ ZIJN HOOFD NAAR MIJ TOE!!!
daaaaaamn wat was ik bang!
Hihi, zeven kleuren stront... Was het ook koud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Op dinsdag 08 mei 2001 11:46 schreef Kaoniyu het volgende:
Cool!

Is het huis waarin je woont een nieuwbouw woning of al een wat oudere woning?
En zo ja, hebben er voor jou anderen in gewoont? Je zou voor de gein eens de geschiedenis van je huis moeten natrekken!

Werd je plotseling wakker of ontwaakte je geleidelijk aan?

Voelde je tijdens de waarneming een gevoel van aanwezigheid van een of meerdere personen?
Er hebben tientallen studenten voor mij in gewoond. Het was ook een student wat er lag, niet een oud persoon. Misschien een magnetisch veld wat een after-image heeft achtergelaten.
Zal vast wel een wetenschappelijke verklaring voor zijn. Maar ik weet wat ik gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16683

Zoals de posters boven mij al zeggen: jej werd net wakker. Ik wil daar echter niet dezelfde conclusies aan verbinden als zij doen (je bent net wakker dus je neemt niet zo helder waar; of: je bent net wakker en je ziet nog droombeelden).

Ik denk dat als je net wakker wordt dat je mischien niet zo helder denkt, maar dat je wel helderder waarneemt. Je verstand, dat bij vol bewustzijn alles kan rationaliseren voert nu eens niet de boventoon en je kunt dus ineens dingen waarnemen die je anders niet ziet.

Ik denk dus dat je wel degelijk een geest hebt gezien. En het lijkt mij ook (jij schrijft "Ik ben nog nooit zo bang geweest")
bijzonder eng. Maar gelukkig kon je daarna wel weer slapen :). Mischien ben je de volgende keer wel minder bang en kun je er nog langer naar kijken en zo meer te weten komen over dergelijke verschijningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Geesten zien hoeft niet per se verbonden te zijn aan de plek hoor. Sommigen worden gewoon aangetrokken door jouw energie, m.n. als men toch al de weg kwijt is.

MM, ben jij van Indische afkomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Ik heb het ook wel eens vaker, maar dan blijkt het iets anders te zijn (meestal een sihouhet van bureaustoel o.i.d.)
maar in dit geval lag er niks, en BEWOOG de geest
en het was echt 3-dimensionaal, en DOORZICHTIG (ik kon de vloer door hem heen zien)

Ja ik ben Indonesisch geadopteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Geadopteerd? (mijn inschatting kwam van je foto...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
of jij je het hebt ingebeeld kan hier niemand bepalen alleen jij zelf.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4472

Heb ik ook weleens gehad: ik zou toch zweren dat ik een keer een Dinosaurus/Draak door me kamer zag lopen :? en toen knipperde ik een paar keer met me ogen en toen was ie weg :? gewoon een foutje van de hersenen denk ik dan maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 09:44

Cyphax

Moderator LNX
Foutje bedankt?

Ik probeer het te visualiseren maar als het er echt zo uitziet, dan was het geen hersenspinsel ofzo denk ik!
Man wat eng, ik zou me lam schrikken.
Aan de ene kant zou ik het mee willen maken, aan de andere kant dus niet omdat het vreselijk eng zou zijn.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
IeVeel hierboven zeggen dat het komt dat je net wakker word. Maar ik heb ook eens iets meegemaakt. Niet zozeer in de vorm van geesten.

Maar goed. In het dagelijks leven draag ik lenzen. Ik heb een aardig sterke sterkte, en ik kan zonder bril dan ook vrij weinig zien (alleen maar schimmen). maar op een nacht werd ik wakker en ik zag alles helder. Zonder bril. Ik kon alles goed en helder zien zoals ik zie met bril.

Heel vaag, wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

Ik ken dat, je zit dan in een fase waarin je half slaapt en half wakker bent. Heb ik ook vaak gehad.. je wilt wakker worden (omdat je b.v. verkeerd ligt) maar dat lukt dan niet helemaal. Je kunt wel nadenken en het lijkt wel dat je alles ziet, maar in feite slaap je dan nog gedeeltelijk.

Is erg klote, ik probeerde m''n arm te bewegen, maar er gebeurde niks. Ik kon alleen m''n hoofd gedeeltelijk bewegen en zag alles om me heen.

Het leek toen net of er iemand naast m''n bed stond in een lange zwarte jas met z''n gezicht bedekt. Je weet dan dus niet wat er gaat gebeuren, en dat is erg kut. Vooral omdat je niet kunt reageren(soort van verlamming).

Maar goed, toen werd ik dus eindelijk wakker.. en dan weet je dat ''t allemaal nep is (was wel een interessante ervaring trouwens :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-06 20:33
[criticimode]
Kan het niet zijn dat je gewoon droomde terwijl je dacht dat je al wakker was?
[/criticimode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Op dinsdag 08 mei 2001 16:56 schreef morgoth het volgende:
[criticimode]
Kan het niet zijn dat je gewoon droomde terwijl je dacht dat je al wakker was?
[/criticimode]
Lijkt mij ook ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Wat je gerust kan stellen is het volgende: Als je dit weer eens mee maakt moet je maar eens tegen die geest zeggen dat hij of zij naar het licht moet gaan. Waarschijnlijk heb je er dan geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 21:27

Copyman

Dode muis

Oplossing:

De hypernomische moleculen die in je hersenen ronddwalen projecteren het ideale ''self-image'' in de omliggende luchtmoleculen die daardoor ook de transparantie van het object benadrukken, dit wil dus zeggen dat de ''persoon'' die je zag niets anders was als lichtprikkels in de omliggende luchtmoleculen... :? :z

Ehr... snappie het nog?

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

De zoon van Jomanda neem ik aan ?

tss.. iets zeggen gaat volgens mij nogal moeilijk als je letterlijk nog half ligt te slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-02 15:22
[pestmodus]
[...]
toen strekte ik mijn arm naar hem uit om te voelen
Ik zou alleen gevoeld hebben als et een lekkere chick zou zijn geweest... >:)
[/pestmodus]

Maar serieus: Ik heb een keer meegemaakt dat ik ''s nachts wakker werd en er opeens licht door mijn raam scheen wat bewoog. Toen werd er ook nog tegen het raam getikt. Ik schrok verschrikkelijk en dacht gelijk aan een geest, ook omdat ik me niet kon bewegen op dat moment. Maar een paar weken later zag ik op DiscoveryChannel een documentaire waarin veel verschijningen worden verklaard. In je slaap, is je lichaam voor bepaalde tijd verlamd, wat inhoud dat je er gewoon geen controle over hebt. Daarin vertelden ze ook dat je doordat je half droomt/half wakker bent, je dingen gaat zien die er niet zijn. Je voelt je bewust van wat je ziet, maar het is een mix van realiteit en droom. Dat licht kwam waarschijnlijk door mijn onderbewustzijn dat dat weergaf en het geluid beeldde ik me in of was van een tak die tegen het raam kwam ofzo... Ik denk wel dat geesten bestaan, maar of het verhaal van deze topic wel klopt, betwijfel ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeFaCe
  • Laatst online: 09-05 13:16
Op dinsdag 08 mei 2001 11:49 schreef Mastermind het volgende:

[..]

Er hebben tientallen studenten voor mij in gewoond. Het was ook een student wat er lag, niet een oud persoon. Misschien een magnetisch veld wat een after-image heeft achtergelaten.
Zal vast wel een wetenschappelijke verklaring voor zijn. Maar ik weet wat ik gezien heb.
GSM heeft ook Eloctromagnetische straling....
Mischien dat je toen je wakker werdt van je GSM die naar de celtrale zocht (= straling) en dat in kombinatie met net wakker worden .... dat kan mischien een raar effect geven...................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20637

(whats in a name) HUH? Ik had vannacht precies t zelfde! Nou ja, niet met iemand die zich omdraaide, maar een vage schim naast mn bed. Ik kon niet goed zien wat het was maar eng was t wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeFaCe
  • Laatst online: 09-05 13:16
ElectroMachnetischeStraling kan rare dingen met je doen.
Zo hadden ze in Engeland (als het goed is) proefpersonen in een geluidsdicht kamertje gestopt met een blindoek om en kregen ze ook een speciale helm met "ELECTROMAGNETEN" op.
Zo konden ze de "bijna dood" ervaring (= tunnel met fel wit licht) nabootsen >:)
En ze konden ook andere patronen in de electromagnetische golven aanbrengen zodat sommige mensen dachten (en voelden) dat er iemand in dat kamertje stond en/of aan hun "private parts" zat :P
Het kan dus van alles zijn, maar een ding is zeker ...... het is wel interesant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 14:56
Doe het licht aan de volgende keer, wedden dat ie gelijk weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Op woensdag 09 mei 2001 14:45 schreef HariZ het volgende:
[pestmodus]
[..]

[/pestmodus]

Maar serieus: Ik heb een keer meegemaakt dat ik ''s nachts wakker werd en er opeens licht door mijn raam scheen wat bewoog. Toen werd er ook nog tegen het raam getikt. Ik schrok verschrikkelijk en dacht gelijk aan een geest, ook omdat ik me niet kon bewegen op dat moment. Maar een paar weken later zag ik op DiscoveryChannel een documentaire waarin veel verschijningen worden verklaard. In je slaap, is je lichaam voor bepaalde tijd verlamd, wat inhoud dat je er gewoon geen controle over hebt. Daarin vertelden ze ook dat je doordat je half droomt/half wakker bent, je dingen gaat zien die er niet zijn. Je voelt je bewust van wat je ziet, maar het is een mix van realiteit en droom. Dat licht kwam waarschijnlijk door mijn onderbewustzijn dat dat weergaf en het geluid beeldde ik me in of was van een tak die tegen het raam kwam ofzo... Ik denk wel dat geesten bestaan, maar of het verhaal van deze topic wel klopt, betwijfel ik...
haha, was een inbreker die met de zaklamp en een klopje op het raam keek of er ook iemand reageerde.. mijn zus sliep vroeger op de beneden verdieping, toen er op het raam getikt werd, en er stond (toen ze keek) wel degelijk een kerel, die niet eerder wegging totdat ze ook echt schreeuwde dat ie op moest rotte.. dus je weet maar nooit of het echt is of fake.. altijd ff checke door je licht aan te doen of keihard te schreeuwen dat ie weg moet gaan... of een gun onder je kussen..>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
[pestmodus]
[..]

[/pestmodus]

[off-topic]

[pest-modus]

Misschien was het Alizee wel.. >:)

[/pest-modus]

Keb es wat beter naar de foto''s gekeken en eigenlijk is ze wel lekker ja.:)

[/off-topic]

Keb zelf nooit één geest gezien.

Maar wel toen ik een jaar of 3 was in de schemer m''n luiers aangezien voor enge spoken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-02 15:22
Op woensdag 09 mei 2001 19:07 schreef bunkersite.com het volgende:

[..]
Misschien was het Alizee wel.. >:)
Was dat maar waar... :)

Ennuh... BBViDz, een inbreker lijkt me niet erg logisch aangezien ik niet op de begane grond slaap. Die kan dus sowieso niet op et raam hebben getikt... Of hij moet een heeele lange stok hebben gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6648

Op dinsdag 08 mei 2001 18:19 schreef Hannez het volgende:
Wat je gerust kan stellen is het volgende: Als je dit weer eens mee maakt moet je maar eens tegen die geest zeggen dat hij of zij naar het licht moet gaan. Waarschijnlijk heb je er dan geen last meer van.
HIHI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
[pestmodus]
[..]

[/pestmodus]

Ik weet dat dat inderdaad zo is dat je dingen ziet die er niet zijn, maar dan blijkt het een kledingstuk te zijn die je voor een bukkende man aanziet. En het lijkt ook echt levensecht een persoon te zijn.
Maar in dit geval kan het natuulijk ook zo zijn dat je rationeel denken uitgevallen is, en zo je onderbewuste de kans krijgt paranormale beelden te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Op dinsdag 08 mei 2001 20:46 schreef Beathoven het volgende:
De zoon van Jomanda neem ik aan ?

tss.. iets zeggen gaat volgens mij nogal moeilijk als je letterlijk nog half ligt te slapen :)
Hij was in elk geval wakker genoeg om zijn hand uit te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
misschien hangt hij een lulverhaal op :P

iig, je moet schrijver worden, kan je goed mee verdienen.... als je ook nog Stephen heet, zit je geramd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traviandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03 10:22

traviandus

vague

MM, heb je (onlangs) te maken gehad met:
- magnetiseur
- hypnose
Ik weet zeker dat geesten bestaan maar volgens mij zijn ze meer aan een persoon gebonden dan een plaats.

Ok, het kan natuurlijk ook iets anders zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23584

Ik heb iets soortgelijks gehad vorig jaar februari. Ik keek een behoorlijke tijd in spiegel naar mezelf, echt heel goed kijken, en toen veranderde m''n gezicht. Het werd HELEMAAL wit, me ogen veranderden. Die oren werder duivelsoren, echt SUPER SUPER SUPER eng om te zien :( Toen ben ik me dus echt kapot geschrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18395

Op vrijdag 11 mei 2001 13:23 schreef Coolie het volgende:
Ik heb iets soortgelijks gehad vorig jaar februari. Ik keek een behoorlijke tijd in spiegel naar mezelf, echt heel goed kijken, en toen veranderde m''n gezicht. Het werd HELEMAAL wit, me ogen veranderden. Die oren werder duivelsoren, echt SUPER SUPER SUPER eng om te zien :( Toen ben ik me dus echt kapot geschrokken.
..... en toen ging de wekker :) ... en moest je weer naar dat klote werk waar je zo gefrustreerd over bent, door die klote werkgever met z''n puntoren :P

Nee, ik stang je een beetje. Ik heb ook rare dingen meegemaakt na de dood van m''n paps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Sharky

Skamn Dippy!

Op dinsdag 08 mei 2001 15:25 schreef Beathoven het volgende:
Ik ken dat, je zit dan in een fase waarin je half slaapt en half wakker bent. Heb ik ook vaak gehad.. je wilt wakker worden (omdat je b.v. verkeerd ligt) maar dat lukt dan niet helemaal. Je kunt wel nadenken en het lijkt wel dat je alles ziet, maar in feite slaap je dan nog gedeeltelijk.

Is erg klote, ik probeerde m''n arm te bewegen, maar er gebeurde niks. Ik kon alleen m''n hoofd gedeeltelijk bewegen en zag alles om me heen.

Het leek toen net of er iemand naast m''n bed stond in een lange zwarte jas met z''n gezicht bedekt. Je weet dan dus niet wat er gaat gebeuren, en dat is erg kut. Vooral omdat je niet kunt reageren(soort van verlamming).

Maar goed, toen werd ik dus eindelijk wakker.. en dan weet je dat ''t allemaal nep is (was wel een interessante ervaring trouwens :P).
hey dat heb ik ook wel eens! heeeel iritant. ik heb nog nooit iemand naast mijn bed gezien maar het is idd een soort verlamming. je kunt ook helemaal helder nadenken enzo. ik probeer mezelf dan te dwingen om wakker te worden maar dat lukt nooit...

oh ja mastermind: jouw verhaal kan niet waar zijn aangezien het op jouw vloer altijd zo''n rommel is dat er niemand kan liggen! ;)
ik denk eerlijk gezegd ook aan soort half waak/droom toestand

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 13:05

ronaz

Wishmaster

Mmz, in de regel krijg je geen bezoek als je er niet echt voor openstaat. Maar misschien dat een gebeurtenis of gedachte de verschijning getriggerd heeft.

Simpelweg vragen om naar het licht te gaan is een beetje ongenuanceerd. Verstandiger is eerst vast te stellen met wie/wat je van doen hebt voor dat je vragen gaat stellen.

Mijn moeder heeft een keer verkering (ja, fijn he scheidingen) gehad met een man van Surinaamse afkomst. Zijn zus was het daar nadrukkelijk niet mee eens, en ze heeft een familielid gevraagd "voorvaderen" (Winti) ons huis te laten bezoeken.

Ik heb toen ook eens een verschijning gezien, alleen ben ik er veel later pas achter gekomen wat het was. Ik was ook pas 7 of zo, dus toen maakte ik dat mee en dacht ik dat het iets "normaals" was.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op dinsdag 08 mei 2001 18:19 schreef Hannez het volgende:
en anders kom jij wel een fles water instralen?

sorry hoor, ik geloof wel dat er geestverschijningen voor kunnen komen, maar dit is bullshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14365

zo zag ik laatst een geit in mijn kamer grazen en een herder die die geit mee nam, toen hij bijna weg liep keek hij nog even om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

En hoe oud ben je dan... 23/24:? :O

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14841

Misschien wil je er wel heel erg graag in geloven? In geesten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Ik heb dus echt bewust gezien, ik kon me ook bewegen. Ik geloof niet in spoken, en als ik het zie, weet ik zelf wel een verklaring te bedenken (het is meestal een kledingstuk of een stoel oi.d.). Maar wat ik hier zag was onverklaarbaar.
Maargoed het is al zo lang geleden ik ben het al bijna vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 13:05

ronaz

Wishmaster

Op zaterdag 12 mei 2001 16:24 schreef illem het volgende:
zo zag ik laatst een geit in mijn kamer grazen en een herder die die geit mee nam, toen hij bijna weg liep keek hij nog even om
Ik krijg de indruk dat je dit niet echt serieus bedoelt >:)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25267

Ik heb en paar jaar geleden (weet daarom de titel niet meer) een boek gelezen over het feit dat je jezelf kunt aanleren om "wakker" te worden in je droom... Het punt is dat je daadwerkelijk bemerkt dat je droomt tijdens het slapen, en dat je dan zelf een beetje kunt doen en laten wat je wilt, en alles is mogelijk, en alles voelt levensecht aan...
In het boek stond dat het wel een hele tijd kon duren voordat je dit onder de knie hebt, en bij sommige mensen lukt het niet.... Ik heb het zelf geprobeerd, maar het enige wat ik voor elkaar kon krijgen, was dat ik verder droomde met de droom die ik de dag daarvoor droomde... Maar om echt zelf wakker te worden in de droom is me nooit gelukt... (wel jammer.. ;).. maar van de andere kant vraag ik me sowieso af of ik dan wel uitgeslapen ben als ik tijdens het dromen ook "wakker" ben... ;)..)....

Maar ben het boekje kwijt (vast nog wel ergens in een doos zitten, maar weet niet waar).. misschien dat iemand anders dat boekje ook heeft gelezen?..

Maar de reden dat ik hierover begin, is omdat ik ook denk dat je nog half aan het dromen was... En ook is het zo dat de mens zelf een beeld gaat vormen van iets wat hij vaag ziet.. (gezien op discovery) Ik heb begrepen dat dit een oerinstinct is uit de tijd dat we zelf nog op ons eten moesten jagen, en dus het "eten" wat zich tussen de bossen ophield moesten kunnen onderscheiden van de dingen eromheen...
Ga maar eens naar de wolken kijken.. tal van dingen die je ziet, maar het zijn gewoon wolken.. :)... Maw. je hersenen houden je dus gewoon voor de gek... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21882

Deze foto heb ik ooit eens zelf gemaakt. Als je kijkt naar het achterste deel van de cockpit zie je een gezicht dit vond ik persoonlijk heel vaag en nee het is niet de 2de piloot.

Afbeeldingslocatie: http://62.238.224.118/foto''s/foto.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21896

Hmzzz... weird dat met die ghost pilot silver, ik zie em ook. Maar is het geen weerspiegeling van de piloot voorin ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 13 mei 2001 16:40 schreef Wuzfuzzel het volgende:
Hmzzz... weird dat met die ghost pilot silver, ik zie em ook. Maar is het geen weerspiegeling van de piloot voorin ?? :?
Nope die hebben allebei hun zuurstof masker en zonnevizier op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Hee, dat is heel interessant! Het komt wel voor, en dan schijnt het onderzocht te zijn dat het geen trucage is enzo.
Je kan de foto evt. aanmelden bij www.jhk1.nl die heeft meer van dat soort foto''s en geeft soms ook een uitlegje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 13 mei 2001 17:20 schreef Elvhenk het volgende:
Hee, dat is heel interessant! Het komt wel voor, en dan schijnt het onderzocht te zijn dat het geen trucage is enzo.
Je kan de foto evt. aanmelden bij www.jhk1.nl die heeft meer van dat soort foto''s en geeft soms ook een uitlegje.
Ik heb die foto zelf gemaakt en trucage is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamborghini
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06-2022
Op dinsdag 08 mei 2001 11:49 schreef quadraplex het volgende:
Mischien ben je de volgende keer wel minder bang en kun je er nog langer naar kijken en zo meer te weten komen over dergelijke verschijningen.
Zodra je gaat denken met je bewustzijn dan zie je die geest niet meer, dus er bewust langer naar kijken kan niet eens, tenzij je herderziend bent.

Dat die geest met zijn hoofd naar jouw keerde lijkt me niet zo vreemd (ik ga er even vanuit dat het echt een geest was) want die geest voelt jouw ook en die voelt dat jij hem wilt aanraken en in het echt zou je dan toch ook naar iemand gaan kijken als je weet dat diegene je wilt aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Aaah!
Ik kan nog steeds heel moeilijk slapen! (had zelfs de deur op een kiertje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2109

vraag de volgende keer gewoon of ie een biertje wilt dan kan je wat met hem kletsen ofzo.

Ik bedoel hij lag naast je te pitten man Hij zat niet met een keukenmes in zijn klauwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Op vrijdag 11 mei 2001 14:26 schreef sharkyOnline het volgende:

[..]
ik probeer mezelf dan te dwingen om wakker te worden maar dat lukt nooit...
Hmmm, toen ik klein was (rond de 6/7 jaar), was ik altijd bang voor onze kruimeldief (jaja, het klinkt vreemd). Heel vaak achter elkaar dezelfde droom gehad.

De droom ging als volgt.. ik liep over de kermis en ik zag een attractie waar ik inwilde gaan. Toen ik naar binnen ging, zag ik een heel kruimeldief groter en groter worden totdat die me opzoog.

Deze droom heb ik toen erg vaak gehad. Het leek zo realistisch! Op een gegeven moment zag ik in de droom weer de kruimeldief. Toen deed ik in de droom mijn ogen zo goed mogelijk open, en meteen was ik wakker, onder het angstzweet.

Dat vond ik wel een enge ervaring. Gelukkig heb ik daarna nooit meer last van de droom gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Mijn moeder heeft ook een keer gedacht haar vader te zien)dood he) (droom of niet, dat weet ze niet.) Ze zag d deur opengaan en een stoel bewegen.

Een psycholoog op haar werk dacht dat ze gelijk zou hebben. Hij is meer bezsig met dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
shit ik zie die foto niet? kan je me een link geven ofzo.

Pagina: 1