• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zaterdag had ik ze weer aan de deur: Jehova''s die het geloof kwamen brengen. Toen ik vroeg hoeveel mensen ze op een dag bekeerden wilde hij dat niet zeggen.
Zijn er ook jehova''s onder de tweakers die dit wel weten? Kunnen die mij uitleggen wat voor nut het heeft langs de deuren te gaan? Volgens mij wekt het alleen irritatie op!

Always outnumbered, never outgunned!

Verwijderd

Jehova mogen slechts in beperkte mate op internet surfen, ik denk niet dat ze op GoT aanwezig zijn en als dat zo is kunnen ze in ieder geval een reeks topics posten om zieltjes te winnen maar als het TE erg wordt zetten de MODs gewoon een slotje erop, probeer daar maar eens je voet tussen te krijgen >:)

Verwijderd

ik moet die mensen niet, lig ik een keer te pitten zondag smorgens, .. Ring Ring, ... meneer mogen we u wat vragen! Nee meneer ik ga verder slapen tot niet ziens!

Verwijderd

Jehovah''S GETUIGEN (goed schrijven graag ;) ) bekeren niet. ze vertellen alleen hun visie op de bijbel en als de mensen zich daarmee instemmen doen ze dat zelf. dat is geen bekeren. Niemand word ergens toe gedwongen.

edit:
er zitten er hier zeker wel een paar hoor. Ik ben iig een ex

• Keizer
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 10:40 schreef Masterplay het volgende:
Jehovah''S GETUIGEN (goed schrijven graag ;) ) bekeren niet. ze vertellen alleen hun visie op de bijbel en als de mensen zich daarmee instemmen doen ze dat zelf. dat is geen bekeren. Niemand word ergens toe gedwongen.

edit:
er zitten er hier zeker wel een paar hoor. Ik ben iig een ex
Jehovah''s getuigen dwingen niemand? ik vind hun methoden toch wel agressief. Lopen ze met kleine kinderen langs de deuren: "mag marietje u dit aanbieden?" Probeert dat kind eenofander propegandablad te slijten...

Ik heb niks tegen godsdiensten en zo, maar kinderen gebruiken is FOUT!!!

Verwijderd

mmms ik poep op die johava''s die zijn zo irri met hun voet tussen de deur iki had ook een keer zo''n johova aan de deur en die zij we komen u god brengen en ik gooi maar in de achtertuin en gooide de deur dicht en ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen en zijn nooit meer terug gekomen

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

BYM

In memoriam : De Gulden

Op dinsdag 08 mei 2001 10:39 schreef Kaoniyu het volgende:
maar als het TE erg wordt zetten de MODs gewoon een slotje erop, probeer daar maar eens je voet tussen te krijgen >:)
LOL

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Haha... bij ons komen ze ook nooit meer terug. Ze kwamen namelijk een keertje bij ons aan de deur en m''n ma zei dat ze dat allemaal niet moest hebben, dus ze gooit de deur dicht... zet die gozer z''n poot tussen de deur. Toen ging m''n ma nogal uit d''r naad en ging met woorden als gvd (en dan voluit) en zo gooien. Heb m''n ma nog niet zo vaak zo aggressief gezien... zou er haast zelf bang van worden 8-)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 10:45 schreef jesus het volgende:
mmms ik poep op die johava''s die zijn zo irri met hun voet tussen de deur iki had ook een keer zo''n johova aan de deur en die zij we komen u god brengen en ik gooi maar in de achtertuin en gooide de deur dicht en ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen en zijn nooit meer terug gekomen
Met dit soort uitspraken lok je dus echt een vette flame uit.

Ten eerste zetten ze hun voet NIET tussen de deur. Dat deden ze in de 2e WO en daar hadden ze een goede reden voor.

Ten tweede zeggen ze niet dat ze god komen brengen. dat is de grootste bull-shit die ik ooit gehoord heb. Ik kan het weten want ik ben jaren lang langs de deuren gegaan!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Even voor de duidelijkheid (no flame intentions, just telling the truth): Johovah''s zetten hun voet ECHT tussen de deur. Zie mijn reply een stukje naar boven.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

"Gij zult niet tweaken" sprak HIJ. En aldus geschiedde.....
Of anders: Als God had gewild dat de mens ging tweaken zou hij ervoor zorgen dat de hardware niet zo snel kapot zou gaan ;)
Nee, als een Jehova''s getuige een computer zou gebruiken is dat hooguit om online de bijbel te raadplegen anders interpreert ''ie de bijbel wel erg ruim.
Brrr Godsdienstwaanzin :r
Lang leve het Atheisme!

• Keizer
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 10:56 schreef Masterplay het volgende:

[..]

Met dit soort uitspraken lok je dus echt een vette flame uit.

Ten eerste zetten ze hun voet NIET tussen de deur. Dat deden ze in de 2e WO en daar hadden ze een goede reden voor.

Ten tweede zeggen ze niet dat ze god komen brengen. dat is de grootste bull-shit die ik ooit gehoord heb. Ik kan het weten want ik ben jaren lang langs de deuren gegaan!
Ik geloof er idd niks van dat ze hun voet tussen de deur zouden doen: je leest teveel Donald Duck!

Je zegt dat je langs de deuren bent gegaan: waarom gestopt en hoeveel mensen voelden zich aangesproken?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 11:04 schreef Keize001 het volgende:

[..]

Ik geloof er idd niks van dat ze hun voet tussen de deur zouden doen: je leest teveel Donald Duck!

Je zegt dat je langs de deuren bent gegaan: waarom gestopt en hoeveel mensen voelden zich aangesproken?
idd, waarom doen ze dat eigenlijk? Ik bedoel: heeft het eigenlijk zoveel nut dan?

ik zou zoiets dus noooooit doen. Andere mensen lastig gaan vallen die zelf wel voor jehova kiezen als ze er zin in hebben. Daar hoef je echt niet voor langs de deur te gaan ;)

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Op dinsdag 08 mei 2001 11:07 schreef www.Goku.nl het volgende:
Even voor de duidelijkheid (no flame intentions, just telling the truth): Johovah''s zetten hun voet ECHT tussen de deur. Zie mijn reply een stukje naar boven.
Komt maar zelden voor, als je zegt dat je geen interesse hebt gaan ze weg. Hoe jij het zegt, komt een beetje generaliserend over.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb het op geen enkele godsdient, en zeker niet 1 die mensen aan de deur lastig komt vallen. In mijn nieuwe huis kwamen ze ook al langs----> Zaterdagochtend: Ik me kater uitslapen.....TRRRIINNGGG....ik:"Godverdegodver".....:"Dag meneer, wij willen graag even met u praten"....ik:"Fijn, maar ik absoluut niet met jullie. En bel aub never nooit meer aan hier. Daaaaaggg!"

That''s it.

Denk dat ik maar eens bij de kerk ga staan en daar het atheisme ga verkondigen :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ConZito
  • Laatst online: 22:16
Ik heb een algemene hekel aan geloofsovertuigingen waar ik direct of indirect last van heb, zij het met dit soort dingen waar ik niet om heb gevraagd, of uitspraken die gewoon niet kunnen. Ik laat ze wel in hun waarde en zal ze niet direct afzeiken, maar ik maak wel duidelijk dat ik er niet van gediend ben.

Mijn mening is dan ook dat geloof onzin is, als je het gaat herleiden tot de kern waar het om draait is er steeds een god, maar met een ander verhaaltje erbij.

Het gaat er om wie het beste denkbeeldige vriendje heeft...

Geloof zorgt eerder voor problemen dan dat het iets oplost, dat is mijn mening, maybe wel hard, maarjah.

• Buzzman
  • Niet online
mijn geloof:

"God is a dj" ;)

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 09:52

Theeboon

theebonen bestaan!

Zucht, topics over Jehova''s gaan ook altijd nergens over...

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

idd

alleen maar gezijk

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-01 20:10

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

De reden waarom zij dit doen is omdat volgens hun geloofovertuiging zij minstens een aantal uur per week hun geloof moetten proberen te verspreiden.

Het lijkt me ook niet echt altijdeven leuk en ikzelf heb er niets op tegen mits ze dus niet TE opdringerig zijn.

Ik ben ook wel eens in een melige bui geweest na een feest te hebben gehad stonden er een paar aan mijn deur "wat moet je ?"

"Wij komen god bij u brengen"
"Ok, zet maar neer in de schuur " BAM deur dicht.

Ik vindt het ook altijd een beetje vreemd dat ze wat meer zieltjes broberen te winnen want volgens hun geloof worden maar iets van 40.000 mensen gered bij de dag des oordeels (afstammelingen van 1 van de 12 stammen van Isreal.) Dus hoe meer zieltjes jij wint hoe minder kans je hebt dat je er zelf bijzit toch ?

p.s. als je toch leuk wilt discussieren met jehova''s begin dan over het hoofdstuk genisis,dat is voor de jehova''s een beetje een afvallig hoofdstuk

Beste film ooit

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Ik praat gewoon met ze, alleen ik zal geen Jehova''s getuige worden, of misschien in lichte mate, dus alleen als iemand er om vraagt.

Ik denk dat Jehova''s getuigen niemand weet te overtuigen.

• 10us
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-12-2020

10us

Quila

waarom moeten ze me altijd uit bed bellen?
Vanochtend weer! :z

Will work for food.

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 11:33 schreef 10us het volgende:
shitheads

• Buzzman
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 11:36 schreef gsmguru het volgende:

[..]

shitheads
Als je dan toch niks te zeggen hebt :? :(

• BC3 Victim
Op dinsdag 08 mei 2001 11:38 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Als je dan toch niks te zeggen hebt :? :(
Hij zegt de waarheid

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Buzzman
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 11:42 schreef eXrated het volgende:

[..]

Hij zegt de waarheid
Heb je een nieuwe teleac cursus gevolgd:
"Hoe verkloot ik een topic"..

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 11:21 schreef soepkip het volgende:
De reden waarom zij dit doen is omdat volgens hun geloofovertuiging zij minstens een aantal uur per week hun geloof moetten proberen te verspreiden.

"Wij komen god bij u brengen"
"Ok, zet maar neer in de schuur " BAM deur dicht.

Ik vindt het ook altijd een beetje vreemd dat ze wat meer zieltjes broberen te winnen want volgens hun geloof worden maar iets van 40.000 mensen gered bij de dag des oordeels (afstammelingen van 1 van de 12 stammen van Isreal.) Dus hoe meer zieltjes jij wint hoe minder kans je hebt dat je er zelf bijzit toch ?
Je moet je feiten wel juist hebben he!

Ze gaan niet langs de deuren omdat ze dat een aantal uren per maand moeten doen. Ze doen dat omdat jezus dat in de bijbel vraagt. ergens in mattheus ofzo geloof ik.

Nogmaals ze zeggen niet ik kom god bij u brengen. dat is weer zo''n leuk geintje.(ik vind um ook wel grappig hoor ;) )

Ze geloven ook niet dat er maar 40.000 "zieltjes" overleven.

Ze geloven dat er 144.000 personen naar de hemel gaan en de rest in perfectie en voor eeuwig op een paradijs die hier op aarde weer word gemaakt gaat leven. Die 144.000 + jezus gaan een soort regering vormen over de rest die leeft hier op aarde. (zover ik me kan herinneren)

Vraag het anders aan MissTabbie als die hier nog wel eens komt.

Ik ben er om de eenvoudige reden mee gestopt omdat ik geen zin meer had in dat hele strakke gebeuren. Al die bijeenkomsten het langs de deuren gaan enz.

En als de mensen nu nog wat er over willen zeggen, onderbouw dat dan met JUISTE feiten. niet met wat je via-via gehoord hebt.

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 11:33 schreef 10us het volgende:
En waaqrom denk je dat ze in de ochtend komen???

Omdat je dan thuis bent misschien. Ze gaan niet in de middag komen. Iedereen is dan op werk ofniet |:(

• BC3 Victim
Op dinsdag 08 mei 2001 11:53 schreef Masterplay het volgende:

[..]

En waaqrom denk je dat ze in de ochtend komen???

Omdat je dan thuis bent misschien. Ze gaan niet in de middag komen. Iedereen is dan op werk ofniet |:(
Laat ze lekker niet komen aub
:)
Ben ik ook weer blij...dat gejank aan de deur.
Heb je toevallig die laatste wachttoren gelezen? Met die "crimineel" op de voorkant?
Heb me rotgelachen...leek wel een kinderverhaal over de "boef" :D

Verwijderd

nee ik lees ze niet meer. Ik hou me er ook niet meer actief mee bezig.

• BC3 Victim
Op dinsdag 08 mei 2001 11:46 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Heb je een nieuwe teleac cursus gevolgd:
"Hoe verkloot ik een topic"..
Nee, maar jij wel geloof ik :(

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

van mij mogen ze allemaal doen waar ze zin in hebben, als ze mij er maar niet mee lastig vallen

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 14:42 schreef Metalium- het volgende:
van mij mogen ze allemaal doen waar ze zin in hebben, als ze mij er maar niet mee lastig vallen
Spreekt mekaar een beetje tegen he. Ze mogen alles doen wat ze willen dus ook jou pesten ;) <--

Verwijderd

Keppun familielid die besloten heeft dat ie moest gaan geloven. Of liever: weer moest gaan geloven. Is er ook 1 die namens de pinkstergemeente langs de deuren gaat om te bekeren of iets. In ieder geval heeft ie besloten dat ik de grootste der zondaren ben denk ik, want ik moet met alle geweld overtuigd worden van zijn godsdienst. Als (welke godsdienst dan ook) ze zo gaan beginnen, dan hebbie dus een slechte aan me. En als je me dan gaat bestoken met bijbels en CD-Roms over de bijbel en weet ik wat meer, dan... dan.... eeehhrrr... nou dan... dan vergeet ik de 10 geboden!!! (voor zover ik die nog ken). :P

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
Dit gaat helemaal nergens over. De topic gaat dicht om de reden die theeboon al zo scherp plaatste:
Zucht, topics over Jehova''s gaan ook altijd nergens over...
Pagina: 1