De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
There is no art to find the minds construction in the face
uhm...blijf van die drugs af!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
hahaha wel een goeie. Ikzelf begrijpt de vraag zelf ook niet helemaal. herinneringen lijken mij tenslotte altijd 3D anders zit je constant naar foto''s te kijken lijkt mij.Op dinsdag 08 mei 2001 10:09 schreef _-SToFFeL-_ het volgende:
*vraagt zich af of iedereen anders het verleden 2d ziet dan*
uhm...blijf van die drugs af!
Het gaat tenslotte om iets waarin je ook waarschijnlijk je armen en benen alle kanten op kan bewegen, kan lopen ed.
Een ander idee kan ik me niet voorstellen.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Verwijderd
Verwijderd
Maar wat bedoeld zij nou psies dan?
Verwijderd
eeeehh 3 dimensies??? verleden 1, heden 2, toekomst 3??? als in een driehoek?? kantelpunten tussen de drie op de hoeken, immers je kunt niet op 2 vlakken tegelijk zijn, maar alles staat toch in verbinding...
geeeezzz wat heb ik gerookt?????
dus als ik in de tijd wil reizen spring ik van het ene vlak (heden) naar het andere bv verleden.....via de as of is de driehoek geen gelijkbenige?? leuk man!!!!, ga dr eens halen!!!
Verwijderd
Door HH22 - dinsdag 08 mei 2001 [b]04:47[/b]
Kijk eens naar die tijd...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Verwijderd
Daar kom ik idere keer achter als ik een complex systeem probeer uit te leggen voor een whiteboard
(en als het dan gelukt is baal ik altijd dat het whiteboard niet op de kopieermachine past.
Verwijderd
Je droomt ook meestal zwart/wit, en ik heb het vermoeden dat je maar beperkt kleuren onthoud (tenzij van iets fel natuurlijk).
Maar ik denk dat je meestal 3D onthoud. K''weet het eigenlijk niet. Maar ja, je kunt moeilijk de visuele herinneringen van iemand anders "bekijken".
Ja ook verleden jaren konden we vooruit achteruit en zelfs omhoog springen. We zagen ook lengte diepte en breedte. Guess what ??? Er is zelfs een vierde TIJD
[/flauw]
idd dit is erug vaagOp dinsdag 08 mei 2001 20:44 schreef Captain Proton het volgende:
Misschien ligt het aan mij hoor, maarre, is het niet logischer als je aan haar vraagt wat ze nou precies bedoelt?
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Zometeen gaan we nog vragen hoe iemand zijn orgasme ervaart, in 3d of in grijze vlakken...
Ik zie iets in het verleden....
Ja ik zie het in 3d, het is iets van AXA.
Ja nu zie ik het duidelijk....het is een slotje....
EN REGEL MIJ DAAR OOK WAT VAN!!!!
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Verwijderd
Sommige kunnen het misschien wel zien als
memory recall
ik was 4 en zat op de schommel.avi 101.234 cells
Ik was 7 en viel op mijn bakkes.mpg 153.346 cells
janken.wav 65.232 cells
total 3 memories, 319.812 cells used, 8.674.654.134.687.964.656.543 cells free
mind:>
Verwijderd
Ben ik een wereldwonder als mijn dromen altijd in kleur zijn?Op dinsdag 08 mei 2001 22:52 schreef Subwoofer het volgende:
Je droomt ook meestal zwart/wit, en ik heb het vermoeden dat je maar beperkt kleuren onthoud (tenzij van iets fel natuurlijk).
Verwijderd
sorry
Verwijderd
zeker niet bij mij is het ook gewoon in full color. Het is geen cliche film hoor.Op woensdag 09 mei 2001 20:34 schreef diddel het volgende:
[..]
Ben ik een wereldwonder als mijn dromen altijd in kleur zijn?
Verwijderd
Ook nog hardware transform and lighting trouwens
ok, waar sloeg dit nu op? Ik snap d''r nx van, verleden zijn herinneringen, lijkt me dat je die in 3d ziet ja...
Verwijderd
hmm dat je op een gegeven moment dat ziet gebeuren ja....heb ik soms ook. Krijgt echt zo''n Deja Vu gevoel.Op vrijdag 11 mei 2001 01:14 schreef Egrimm het volgende:
Mja, het verleden... maar *ik* zie de toekomst! I can see things before they happen... in full motion 64bit kleur, en stereo HIFI geluid...
edit:
Ook nog hardware transform and lighting trouwens
ok, waar sloeg dit nu op? Ik snap d''r nx van, verleden zijn herinneringen, lijkt me dat je die in 3d ziet ja...
Misschien bedoelt ze dat ze dingen in het verleden d.m.v. visualisaties kan herbeleven in 3D...
Rondlopen in een herinnering dus. Lijkt me een vrij logische verklaring, als je er voor openstaat.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Kubuntu
Wat 3D? Leg uit ...Laatst had ik een interessant gesprek met mijn zus over het verleden. Zij ziet verleden jaren driedimensionaal of zoiets..
Herinneringen kun je inderdaad 3D zien (duh
Waar ging dat gesprek dan precies over?
paraphraser
Verwijderd
Verwijderd
Bij mij is het altijd in zo''n rode sepia tint.:)Op donderdag 10 mei 2001 20:07 schreef The Dude het volgende:
[..]
zeker niet bij mij is het ook gewoon in full color. Het is geen cliche film hoor.