• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet iemand hier hoe ze dat doen met pokemonflippo''s zodat je een beweging ziet?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:41

Flexx

This side up

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/s.dorrego/001.jpg
Zwaar uitvergroot.

Aan de ene kant van het 3hoekje een plaatje drukken op en aan de andere kant. Als je hem nu draait zie je 2 verschillende plaatjes.

Verwijderd

het is nog anders.
Tussen de "piramiedes" in zit nog een kleine ruimte waarop ook een afbeelding staat.
Nu zie je 3 plaatjes. Geen enkele locatie andere lokatie is zichtbaar als je naar de een kijkt.

Verwijderd

Ok tnx, ik snap ''t :)

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 19:45 schreef ShaiHulud het volgende:
het is nog anders.
Tussen de "piramiedes" in zit nog een kleine ruimte waarop ook een afbeelding staat.
Nu zie je 3 plaatjes. Geen enkele locatie andere lokatie is zichtbaar als je naar de een kijkt.
Euh pyramides ?? misschien ben ik blind maare....waar zie je ze ?

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:10

Lordy79

Vastberaden

Op donderdag 03 mei 2001 01:03 schreef Adro het volgende:

[..]

Euh pyramides ?? misschien ben ik blind maare....waar zie je ze ?
:-) Driehoekjes...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 08:17

Flotter

Pelipper!

Ik heb hier een afbeelding van USS Voyager met 7 verschillende posities. Dat lukt niet met driehoekjes... Iemand een idee hoe dat dan zit?

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Er zitten kabouters in de flippo''s en zodra je hem beweegt worden ze wakker en gaan ze telkens twee verschillende plaatjes laten zien.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 14:16 schreef Twist_Chi het volgende:
Er zitten kabouters in de flippo''s en zodra je hem beweegt worden ze wakker en gaan ze telkens twee verschillende plaatjes laten zien.
ROTFLOL :)

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Beetje nadenken hoor, meerdere vlakken.

Zodra je het onder een andere hoek bekijkt zie je een ander plaatje.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Zo werkt mijn computer ook zo''n beetje :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

LOL

Leuke binnenkomer ! (eerste post)

• Commander Zulu
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-01 15:21
Je ziet drie plaatjes, volgens mij werkt het met halve cylinders op een oppervlak die vanaf een bepaalde hoek als een lens werkt. Ik meen dat Philips aan een 3D monitor werkt met dit principe, maar dan met 7 aanzichtshoeken.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

:D

met papier mache kun je alles maken!!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

hoe zit dat eigenlijk met die nummering, ik heb enkele waarop drie keer dezelfde poko staat maar ook 1tje met een dubbel nummer (verspringt) en 2 poko''s op de flippo ????

Verwijderd

welke mongool boven de 12 jaar spaart die krengen nou daadwerkelijk?????

Pokémon flippos suck, ze zijn kinderachtig, blij er alsjeblieft vanaf als je je sociale status als mens wilt behouden.
Merci

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

waren dat niet hamstertjes?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 14:14 schreef Flotter het volgende:
Ik heb hier een afbeelding van USS Voyager met 7 verschillende posities. Dat lukt niet met driehoekjes... Iemand een idee hoe dat dan zit?
Sja; holografie, hè? Beetje uitgebreid onderwerp. Ik kan wel ff een werkstukje van 80 kantjes over holografie voor je inscanne...

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:03

Kettrick

Rantmeister!

Pokémon is even erg als DBZ ...

grow up!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

dat is niet 7 keer een zuiver beeld, die dingen werken altijd maar half, je ziet nog een deel van een andere afbeelding erdoor
Pagina: 1