De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Zwaar uitvergroot.
Aan de ene kant van het 3hoekje een plaatje drukken op en aan de andere kant. Als je hem nu draait zie je 2 verschillende plaatjes.
Verwijderd
Tussen de "piramiedes" in zit nog een kleine ruimte waarop ook een afbeelding staat.
Nu zie je 3 plaatjes. Geen enkele locatie andere lokatie is zichtbaar als je naar de een kijkt.
Verwijderd
Euh pyramides ?? misschien ben ik blind maare....waar zie je ze ?Op woensdag 02 mei 2001 19:45 schreef ShaiHulud het volgende:
het is nog anders.
Tussen de "piramiedes" in zit nog een kleine ruimte waarop ook een afbeelding staat.
Nu zie je 3 plaatjes. Geen enkele locatie andere lokatie is zichtbaar als je naar de een kijkt.
:-) Driehoekjes...Op donderdag 03 mei 2001 01:03 schreef Adro het volgende:
[..]
Euh pyramides ?? misschien ben ik blind maare....waar zie je ze ?
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ROTFLOLOp donderdag 03 mei 2001 14:16 schreef Twist_Chi het volgende:
Er zitten kabouters in de flippo''s en zodra je hem beweegt worden ze wakker en gaan ze telkens twee verschillende plaatjes laten zien.
Zodra je het onder een andere hoek bekijkt zie je een ander plaatje.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Zo werkt mijn computer ook zo''n beetjeOp donderdag 03 mei 2001 14:16 schreef Twist_Chi het volgende:
Er zitten kabouters in de flippo''s en zodra je hem beweegt worden ze wakker en gaan ze telkens twee verschillende plaatjes laten zien.
LOLOp donderdag 03 mei 2001 14:16 schreef Twist_Chi het volgende:
Leuke binnenkomer ! (eerste post)
Op donderdag 03 mei 2001 14:16 schreef Twist_Chi het volgende:
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Pokémon flippos suck, ze zijn kinderachtig, blij er alsjeblieft vanaf als je je sociale status als mens wilt behouden.
Merci
waren dat niet hamstertjes?Op donderdag 03 mei 2001 14:16 schreef Twist_Chi het volgende:
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Sja; holografie, hè? Beetje uitgebreid onderwerp. Ik kan wel ff een werkstukje van 80 kantjes over holografie voor je inscanne...Op donderdag 03 mei 2001 14:14 schreef Flotter het volgende:
Ik heb hier een afbeelding van USS Voyager met 7 verschillende posities. Dat lukt niet met driehoekjes... Iemand een idee hoe dat dan zit?
grow up!