[BC3] Rommelmarkt. Letterlijk.

Pagina: 1
Acties:

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
ach, ik was in amsterdam.... dat was pas erg :)

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:25
het is wat hé :?

Verwijderd

Goede evalutatie van je dag.

Wanneer kunnen we "Another day of Hrun''s life II" verwachten?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Even mijn frustratie kwijt.

Gisteravond even in Den Haag gewweest, checken hoe de koninginnenach er van dichtbij uitziet. Daara weer terug naat utreg.

Nog ff snel over de vrijmarkt gelopen. En jawel, heel de stad ligt vol met lege plastic bekertjes, en lege bierblikken. Dus, de situatie is als volgt, links de kraampjes die alleen ''s nachts open zijn die (waarschijnlijk) gestolen shit verkopen, en rechts de nog gesloten kraampjes van mensen die pas om 0800 open gaan. En in het midden een berg troep waar je niet goed van wordt. Want ja, wat moet je anders je lege bierblikjes laten??

Daar leg je je dan bij neer erger kan haast niet... maar jawel er staan wat dronken lui midden op straat te pissen. :(
Nou nou, wat is het gezellig. Om van te :r gewoon.

Dan maandag, konninginedag. Leuk, gezellig denk je dan, maar nee, een paar daapze lui moeten 5 minuten wachten voordat ze uit te trein mogen, en dan vinden ze het normaal om de trein maar te slopen :( Met als gevolg dat tien(?)duizenden anderen stranden op Utrecht CS. Als ik de NS was dan liet ik geen treinen rijden volgend jaar.

Het is blijkbaar nog steeds erg makklijk om terug te vallen op oerdriften. Hoef je zelf ook niet meer na te denken lekker makkelijk.

bah. volgend jaar geen koninginnedag voor mij.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Is dat je levensbeschouwing? :)

• BC3 Victim
Op maandag 30 april 2001 23:03 schreef joska het volgende:
Is dat je levensbeschouwing? :)
Neuh, dit is slechts wat mij de afgelopen 24 uur opgevallen is.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op maandag 30 april 2001 23:05 schreef olav het volgende:
Goede evalutatie van je dag.

Wanneer kunnen we "Another day of Hrun''s life II" verwachten?
Hallo?!

Het ging erom dat iedereen het maar normaal vind dat je er ongestraft een grote teringzooi van kunt maken.

Daar wordt ik een beetje simpel van.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:25
Op maandag 30 april 2001 21:53 schreef Hrun het volgende:

Daar leg je je dan bij neer erger kan haast niet... maar jawel er staan wat dronken lui midden op straat te pissen. :(
Nou nou, wat is het gezellig. Om van te :r gewoon.
Dat :r deed je toch niet op straat hoop ik he?

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 23:08 schreef Hrun het volgende:

[..]

Neuh, dit is slechts wat mij de afgelopen 24 uur opgevallen is.
Wat ik bedoelde is: hoort dit niet in SG :)

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 00:40 schreef joska het volgende:

[..]

hangt ervanaf, als je wilt zeuren wel, MAAR

Als dit je visie is:
Mensen maken er een puinhoop van en niemand grijpt in

dan kan dat zeker hier thuis horen

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 00:54 schreef VipTweak het volgende:

[..]

hangt ervanaf, als je wilt zeuren wel, MAAR

Als dit je visie is:
Mensen maken er een puinhoop van en niemand grijpt in

dan kan dat zeker hier thuis horen
Dat mensen er een puinhoop van maken, ben ik wel mee eens.

• Lordy79
  • Laatst online: 22:10

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 01 mei 2001 01:04 schreef joska het volgende:

[..]

Dat mensen er een puinhoop van maken, ben ik wel mee eens.
En dat er niemand daadkrachtig tegen optreedt ben ik het mee eens.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 01:05 schreef Lordy79 het volgende:

[..]

En dat er niemand daadkrachtig tegen optreedt ben ik het mee eens.
Er zijn genoeg mensen die er tegen optreden, neem bijvoorbeeld de politie, diverse verenigingen.

Het probleem is gewoon dat mensen plezier willen maken en als dat massaal gebeurt, dan kan het fout gaan, daar kan niets of niemand iets aan veranderen, het enige wat we kunnen doen is er rekening mee houden.

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07
Op dinsdag 01 mei 2001 00:40 schreef joska het volgende:
[..]
Daar vind ik het ook beter passen, ja, vooral gezien de eerste zin ("Even m''n frustratie kwijt")

Alleen dit stukje vinnik wel W&L:
Het is blijkbaar nog steeds erg makklijk om terug te vallen op oerdriften. Hoef je zelf ook niet meer na te denken lekker makkelijk.
Per saldo? kweenie, let the mods decide...

• TumbleCow
  • Laatst online: 07-12-2025

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Op maandag 30 april 2001 21:53 schreef Hrun het volgende:

Ach, je bent uit je dak aan het gaan, en vind het door de grote hoeveelheid zooi in je bloedbaan eigenlijk wel grappig..

en verantwoordelijkheid nemen voor je daden?
NEEEEjoh, je was zat, de rest deed het ook, enz. |:(

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10-2025
Dit is het gevolg van een oud-hollands gebruik: gedogen.

Ergens in een boerendorp moest de ME er aan te pas komen om een brommerwedstrijd tegen te kunnen gaan. Er waren 1500 jongeren op de been.
Tja... dat heb je ervan als je het eerst laat escaleren en pas in gaat grijpen als het te laat is.

Kalf & put enzo...

Zo gaat het vaker, tegenwoordig.

grtz.
AxiMaxi

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
Op dinsdag 01 mei 2001 13:34 schreef AxiMaxi het volgende:
Dit is het gevolg van een oud-hollands gebruik: gedogen.

Ergens in een boerendorp moest de ME er aan te pas komen om een brommerwedstrijd tegen te kunnen gaan. Er waren 1500 jongeren op de been.
vind ik persoonlijk niet gek als de gemeente zomaar ineens verbiedt dat deze wedstrijd nog door mag gaan.

En about gisteren met de NS, vind ik ook niet gek dat daar rellen ontstaan. Denk nou zelf, heeft de NS de laatste weken niet genoeg irritaties en frustraties opgewekt ? Nou op zo''n bezopen dag als koninginnendag uit zicht dat dus dmv. aggresie ...

Verwijderd

maar dit was dus niet de schuld van de NS, maar gewoon een groep mensen die asociaal bezig waren.
Dat heb je met de meeste grote groepen, het gemiddelde iq = het iq van de domste persoon / het aantal groepsleden, en dat dan naar beneden afgerond.
Ik heb ook de pest aan van die debiele mensen die denken dat het ''leuk'' is om ff te vechten etc.. wordt eens volwassen en neem eens verantwoordelijkheid voor jezelf. Als het hier op de uni lukt met een redelijke groep mensen moet het ook wel in de rest van nederland lukken.

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 23:12 schreef Hrun het volgende:

[..]

Hallo?!

Het ging erom dat iedereen het maar normaal vind dat je er ongestraft een grote teringzooi van kunt maken.

Daar wordt ik een beetje simpel van.
Welkom in Nederland ASOciaal kutland.

Als je er iets van zegt mag je al blij zijn dat je geen klappen krijgt of wordt opgepakt.

• BC3 Victim
Op dinsdag 01 mei 2001 14:05 schreef [YR]paladin het volgende:
Ik heb ook de pest aan van die debiele mensen die denken dat het ''leuk'' is om ff te vechten etc.. wordt eens volwassen en neem eens verantwoordelijkheid voor jezelf.
Dat er gevochten wordt met de ME vind ik helemaal niet erg, maar dan moet het wel ergens over gaan! Niet over een brommerwedstrijd die niet door mag gaan. Want zonder brommerwedstrijd vergaat de wereld echt niet. Als het nu was omdat (bijvoorbeeld!) ene Willem zich met Maxima verloofd, dan vind ik dat prima! Of omdat er miljoenen koeien/schapen/varkens afgemaakt worden door wanbeleid van de EU, of om ervoor te zorgen dat de miljardenverslindende betuwelijn er niet komt...

Voor dat soort dingen mag je vechten met de ME, liever niet natuurlijk, maar niet omdat je je verveelt of omdat je brommerwedstrijdje niet door kan gaan.

En over al die zooi die mensen maar op straat flikkeren met de gedachte dat de schoonmaakdiesnt het wel weer opruimt, zal inderdaad wel door het gedoogbeleid komen, wat weer door DE nederlandse nonchalante mentaliteit komt: Zolang ik er geen last van vind ik het prima.

Inderdaad nederland klote land. Tijd voor harde actie. Maar dan wordt je weer op je bek geslagen als je mensen op hun gedrag aanspreekt. :(

Pagina: 1