There is no art to find the minds construction in the face
want in frikandellen zit bij mijn weten alleen maar slachtafval e.d.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
een aantal maanden geleden zag ik een tv programma waarin ze vertelde dat door het eten van frikandellen de tietvorming werd bevorderd. Dit kwam doordat er meer vrouwlijke hormomen (oid) in je lichaam kwam. Dit zou dus de reden kunnen zijn waarom een aantal frikandellen eters "tieten" hebben.
Maar wisten jullie hier wat van? Hebben jullie er meer info over?? Want ik vind het toch een beetje dubieus.....
dus, commentaar pls!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Al die vrouwen hebben
1. Kleinere borsten
2. Slappere borsten.
Ze dragen dan ook geen BH, en naar mijn idee is het alleen maar onhandig om met flinke prammen rond te lopen daar.
Er zijn natuurlijk wel meer verschillen dan alleen hormoonvlees of niet. We komen er zo niet achter.
De enige manier: laten we een poll houden over borstgrootte, en al dan niet vegetatier zijn vanaf de geboorte.
Ik zal het effect testen.
Meld je:
1. cupmaat
2. of je je hele leven al vergetarier bent of niet.
Bij gebrek aan vrouwen kun we het ook voor penislengte doen, hoewel dat misschien te veel pats gedrag opwekt.
dit was ook het geval bij enkele melkproducten....
Ik weet helaas niet meer bij welk programma da was.
>>
Poll: misschien kan iemand een pol maken!!! DAT ZOU WEL IDEAAL ZIJN!!!
Verwijderd
Ik heb nix tegen borsten hoor (integendeel
Slotje.
Maar van die borsten, ik denk dat het komt omdat het gewoon heel vet is en mannen die vet eten, krijgen ook van die hangborsten, maar dat komt niet van de hormonen hoor!
Verwijderd
Hier wel dan?!? (Nut?)Op vrijdag 27 april 2001 10:46 schreef olav het volgende:
[..]
Ze dragen dan ook geen BH, en naar mijn idee is het alleen maar onhandig om met flinke prammen rond te lopen daar.
[..]
Verwijderd
Let maar op al die achterlijke opmerking die je gaat krijgen naar aanleiding van dit topic:
-Alles best, zolang ze maar niet hangen.
-Je moet wel een handje vol hebben he?
-Ik houd niet van platte wijven, dan lijkt het alsof ik met een vent in bed lig.
enz enz.
Aangetoond?
Verwijderd
Er is dus geen echt nut van grotere borsten.
Verwijderd
In die zin hebben borsten dus ook een aantrekkelijkheidsnut.
Verwijderd
Ik wil die poll wel!Op vrijdag 27 april 2001 10:46 schreef olav het volgende:
De enige manier: laten we een poll houden over borstgrootte, en al dan niet vegetatier zijn vanaf de geboorte.
Ik zal het effect testen.
Meld je:
1. cupmaat
2. of je je hele leven al vergetarier bent of niet.
Bij gebrek aan vrouwen kun we het ook voor penislengte doen, hoewel dat misschien te veel pats gedrag opwekt.