[BC3] Frikandellen & Tietvorming

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Topicstarter
Ik hecht daar niet zoveel waarde aan hoor gaat het niveau weer lekker naar beneden.

There is no art to find the minds construction in the face

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet je zeker dat het serieus bedoeld was?

want in frikandellen zit bij mijn weten alleen maar slachtafval e.d.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Hallo mensen >:),

een aantal maanden geleden zag ik een tv programma waarin ze vertelde dat door het eten van frikandellen de tietvorming werd bevorderd. Dit kwam doordat er meer vrouwlijke hormomen (oid) in je lichaam kwam. Dit zou dus de reden kunnen zijn waarom een aantal frikandellen eters "tieten" hebben.

Maar wisten jullie hier wat van? Hebben jullie er meer info over?? Want ik vind het toch een beetje dubieus.....

dus, commentaar pls! 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Let maar eens op bij programma''s over indianen stammem in de Amazone.

Al die vrouwen hebben
1. Kleinere borsten
2. Slappere borsten.

Ze dragen dan ook geen BH, en naar mijn idee is het alleen maar onhandig om met flinke prammen rond te lopen daar.
Er zijn natuurlijk wel meer verschillen dan alleen hormoonvlees of niet. We komen er zo niet achter.

De enige manier: laten we een poll houden over borstgrootte, en al dan niet vegetatier zijn vanaf de geboorte.

Ik zal het effect testen.

Meld je:
1. cupmaat
2. of je je hele leven al vergetarier bent of niet.

Bij gebrek aan vrouwen kun we het ook voor penislengte doen, hoewel dat misschien te veel pats gedrag opwekt.

• BC3 Victim
Yep dat was idd serieus,

dit was ook het geval bij enkele melkproducten....

Ik weet helaas niet meer bij welk programma da was.

>>
Poll: misschien kan iemand een pol maken!!! DAT ZOU WEL IDEAAL ZIJN!!! :P

Verwijderd

/me denkt nu twee keer na over het eten van een frikandel speciaal.

Ik heb nix tegen borsten hoor (integendeel :) ), zolang ze niet aan mij hangen.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
Pfff dit is het w&l forum, ga ergens anders onzin spuien :(

Slotje.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 21:49
Ik dacht dat ze koeien juist steroiden gaven om ze sneller te laten groeien. Leuk als je snel een snor wil laten groeien (ook voor vrouwen).

Maar van die borsten, ik denk dat het komt omdat het gewoon heel vet is en mannen die vet eten, krijgen ook van die hangborsten, maar dat komt niet van de hormonen hoor!

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 10:46 schreef olav het volgende:
[..]
Ze dragen dan ook geen BH, en naar mijn idee is het alleen maar onhandig om met flinke prammen rond te lopen daar.
[..]
Hier wel dan?!? (Nut?)

Verwijderd

Ja, het heeft een zeker nut. Een vrouw, hoe vreemd dan ook, krijgt vaak een hogere status als haar borsten groot en stevig zijn.

Let maar op al die achterlijke opmerking die je gaat krijgen naar aanleiding van dit topic:

-Alles best, zolang ze maar niet hangen.
-Je moet wel een handje vol hebben he?
-Ik houd niet van platte wijven, dan lijkt het alsof ik met een vent in bed lig.
enz enz.

Aangetoond?

Verwijderd

Dat is geen ''nut''. Ja, eigenlijk wel, maar dat bedoel ik niet. Bijvoorbeeld: "het nut van een oog is om te zien". Het nut van een borst is het voeden van de baby, het maakt niet uit hoe groot de borst daar voor is. (Tijdens de zwangerschap groeit deze toch, door de aanmaak van moedermelk).

Er is dus geen echt nut van grotere borsten.

Verwijderd

Een theorie van Desmond Morris zegt dat de borsten zijn gaan groeien toen de mens rechtop is gaan lopen om een vergelijkbaar aantrekkingsobject te genereren als de billen. (Apen hebben een grote kont en geen borsten).

In die zin hebben borsten dus ook een aantrekkelijkheidsnut.

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 10:46 schreef olav het volgende:
De enige manier: laten we een poll houden over borstgrootte, en al dan niet vegetatier zijn vanaf de geboorte.

Ik zal het effect testen.

Meld je:
1. cupmaat
2. of je je hele leven al vergetarier bent of niet.

Bij gebrek aan vrouwen kun we het ook voor penislengte doen, hoewel dat misschien te veel pats gedrag opwekt.
Ik wil die poll wel!

Verwijderd

NOT!!!!!!!!!!

Als we er achter willen komen, zullen we toch gegevens moeten hebben, he?

Call me stupid, maar ik bedoel dat echt serieus.
Pagina: 1