De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Toen ik een jaar of 17 was (ik ben nu 23) heb ik een paar keer een hele rare ervaring gehad. Ik had al een paar keer geblowd (ja stout hè), maar één keer had ik dus een hele rare ervaring. Ik kwam met een paar keren uit een koffieshop waar we net een jointje gerookt hadden (ja, ik ben d''r nu ook niet trots op, maarja) op een gegeven moment merkte ik dat m''n voeten begonnen te tintelen. Dit was op zich niet zo bijzonder, maat het het tintelend gevoel ging steeds verder omhoog totdat het mijn hoofd had bereikt daarna was het net of ik niks meer voelde en niet meer in m''n lichaam zat. Het was opeens weer weg. Even later gebeurde precies hetzelfde weer alleen dan sneller dan de eerste keer. Als mensen tegen mij aan het het praten waren kreeg ik dat helemaal niet door. Ik kan het niet precies uitleggen, maar ik moet zeggen dat dit een hele enge ervaring was. Ik daarna heb ik (hoe dom dat ook was) het nog een keer gedaan, een paar maanden later. Gebeurt er weer precies hetzelfde. Daarna heb ik het nooit meer gedaan. Het gekke is dat ik die ervaring nog steeds wel eens heb (zonder dat ik heb geblowd)en dit is eigenlijk nog enger, omdaje niet weet wanner dit gaat gebeuren. Het gebeurt het meest wanneer ik in bed lig.
Is dit gewoon iets wat te maken heeft met THC (de werkzame stof in hennep, wat opzich vreemd zou zijn omdat ik het al zeker 4,5 jaar niet meer doe. of is het iets spiritueels wat mischien is getriggert door de THC.
Is dit gewoon iets wat te maken heeft met THC (de werkzame stof in hennep, wat opzich vreemd zou zijn omdat ik het al zeker 4,5 jaar niet meer doe. of is het iets spiritueels wat mischien is getriggert door de THC.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Check dit topic: [topic=55815]
Daar wordt over dit soort ervaringen gepraat... Deze kan dan op slot...
Daar wordt over dit soort ervaringen gepraat... Deze kan dan op slot...