Siditamentis astuentis pactum.
a) dit hoort hier niet thuis
b) hier zijn al 10+ topics over geweest
c) een duidelijke titel is handiger ...
b) hier zijn al 10+ topics over geweest
c) een duidelijke titel is handiger ...
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
ik heb ff een beetje zitten/liggen nadenken en ik ben tot de volgende theorie gekomen:
een molecuul bestaat uit een een bolvormige "connectie" van atomen met verschillende schillen.
moleculen zijn vaak in een ''niets'' en ze bewegen in een bepaalde lijn, baan
De aarde en alle andere planeten zijn bolvormig, hebben verschillende banen (schillen) om zich heen. ze zijn in een soort ''niets''. ze bewegen in een bepaalde baan.
mijn conclusie is dus dat de aarde en andere planeten een soort moleculen zijn van een bepaalde stof. hieruit zou je ook kunnen afleiden dat wij de atomen of ionen kunnen zijn.
reacties graag.
een molecuul bestaat uit een een bolvormige "connectie" van atomen met verschillende schillen.
moleculen zijn vaak in een ''niets'' en ze bewegen in een bepaalde lijn, baan
De aarde en alle andere planeten zijn bolvormig, hebben verschillende banen (schillen) om zich heen. ze zijn in een soort ''niets''. ze bewegen in een bepaalde baan.
mijn conclusie is dus dat de aarde en andere planeten een soort moleculen zijn van een bepaalde stof. hieruit zou je ook kunnen afleiden dat wij de atomen of ionen kunnen zijn.
reacties graag.
Verwijderd
Er is een analogie te zien. Zoals je wellicht weet zijn analogieen geen argumenten om te zeggen hoe iets zit.
Nog een: Als je kijkt op cel niveau, dan zie je dat de celllen buren hebben, met wie ze communiceren. Ze heben voedsel nodig, ze leveren een dienst of product.
Shit man, dat lijkt op de mens.
Zouden wij ook een heel groot weefsel vormen?
Nog een: Als je kijkt op cel niveau, dan zie je dat de celllen buren hebben, met wie ze communiceren. Ze heben voedsel nodig, ze leveren een dienst of product.
Shit man, dat lijkt op de mens.
Zouden wij ook een heel groot weefsel vormen?
kijk eens op
www.ikhebtevaakhetlaatstestukjevanmeninblackgekeken.nl
nee, sorry daar kan ik net niet in geloven! Het is wel interessant dat bijna alle planeten aardig nauwkeurig pi-rond zijn,..
bijvraagje,... bewegen moleculen op magnetisme???
www.ikhebtevaakhetlaatstestukjevanmeninblackgekeken.nl
nee, sorry daar kan ik net niet in geloven! Het is wel interessant dat bijna alle planeten aardig nauwkeurig pi-rond zijn,..
bijvraagje,... bewegen moleculen op magnetisme???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1