Nou, ''k heb het idee dat je daar dan hardstikke scheel van wordt
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
kan, maar het wordt dan moeilijk om het bewegend te houden. je hebt maar een stuk of 4,5 plaatjes die je erin kan stoppen, en als je het ding dan ook nog geschikt moet maken voor twee ogen, houd het snel op.
Verwijderd
Digital ik denk dat je gelijk hebt
voor de andere ; Digi bedoeld niet meerdere bewegende plaatjes te maken maar gewoon 1 vast 3d object met behulp van 2 plaatjes waarvan #1 de oppervlakte en #2 de diepte ( ofzow )
als je dan schuin er op kijkt krijgen je ogen elk apart 1 van de plaatjes te zien en combineren je hersens dat tot een 3D object
een optische illusie dus
maar volgens mij bestaat dat al want ik kan mij nog van vroeger die ''3d'' ansichtkaarten herinneren en die waren ook geribbeld en kreeg je een diepte effect
toch ?
voor de andere ; Digi bedoeld niet meerdere bewegende plaatjes te maken maar gewoon 1 vast 3d object met behulp van 2 plaatjes waarvan #1 de oppervlakte en #2 de diepte ( ofzow )
als je dan schuin er op kijkt krijgen je ogen elk apart 1 van de plaatjes te zien en combineren je hersens dat tot een 3D object
een optische illusie dus
maar volgens mij bestaat dat al want ik kan mij nog van vroeger die ''3d'' ansichtkaarten herinneren en die waren ook geribbeld en kreeg je een diepte effect
toch ?
''t moet volgens mij best mogelijk zijn om op die manier een lcd scherm te bouwen. Dus met de ribbeltjes. En dan kun je natuurlijk wel bewegende beelden maken.. Lijkt me leuk
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Het probleem is dat da afstand tussen je ogen an de afstand van je gezicht naar de monitor precies goed moeten zijn..
Dan zou je ze op maat moeten maken met een kinsteuntje ofzo..
Dan zou je ze op maat moeten maken met een kinsteuntje ofzo..
LOL een kinsteuntje!!
There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
Ik heb plaatjes gezien met dat principe, die hebben iets fijnere ribbels en wanneer je em draait krijg je beetje hetzelfde idee als wanneer je een hologram beweegt, het draait beetje mee. Het werkt best aardig, maar is een beetje wazig.
Er waren zelfs wegwerp camera''s op de markt die die plaatjes konden maken.
Er waren zelfs wegwerp camera''s op de markt die die plaatjes konden maken.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Dat klopt. Mijn muismat heeft hetzelfde principe met de ribbeltjes. Hierdoor zie je een 3d-object. Je kon hem ook kopen met een bewegend object, maar dan is het geen 3d meer snap je?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1