Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Lekker zijn is een gave :)
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
hoop niet dat ik met me hand op de bijbel moet want dan brand het weer zo in me hand
[topic=168194]
Een faq moet er ook ooit wel een keer komen maar dat is nogal erg veel werk.
Als je hem zo laat staan, verdwijnt hij binnen twee dagen van de lijst.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Toch een kleine opmerking: bij ga niet teveel offtopic wordt evolutie versus bestaan van God als discussievoorbeeld genoemd.
In het belang van het discussieonderwerp behoren die twee zaken vanzelfsprekend los van elkaar te blijven. Alleen vraag ik me af of een discussie over, met name in het geval van evolutie, goed te voeren is zonder dat andere deel erbuiten te laten en te houden. Met andere woorden: bestrijkt dit voorbeeld niet een ontzettend groot grijs discussiegebied, waar je als mod ontzettend goed moet opletten om te zorgen dat de discussie ontopic blijft?
Ik bedoel dus te zeggen: zou een ander, minder discutabel voorbeeld niet beter zijn (m.n. met het oog op nieuwkomers)?
Voor de rest sluit ik me aan bij de vorige sprekers en zal met hart en ziel tot een ban mij scheidt mijzelf volledig onderwerpen aan het gestelde beleid
Het policy topic is alleen gesloten, dus reageren gaat zo lastig...Op woensdag 25 april 2001 21:44 schreef lordspacie het volgende:
niet als iedereen er elke keer op reageert
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
enkelt jammer dat ze zo weinig zich zelf nuttig maken.En sluiten ze de verkeerde topics?Op woensdag 25 april 2001 22:18 schreef hybridz het volgende:
Heel mooi![]()
Zo zijn die modjes ook nog eens nuttig
sorry wil geen flame war
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Wel eens van komma''s gehoord?Op woensdag 25 april 2001 22:40 schreef morgoth het volgende:
de policy wordt als jorma wakker wordt sticky gemaakt.
De policy wordt: "Als Jorma wakker wordt sticky gemaakt!"
Waarschuwing voor Lord Daemon en Elvhenk wegens onzinnig geblaat.
Elvhenk is dol op off topic geblaat...
Het mag van mij wel wat strenger, een beetje schermen met mogelijk bannen kan geen kwaad. Als je nu streng optreedt krijg je van die slepende wellus/nietus discussies, met een hardere policy kan je die gewoon aanhalen: einde discussie.
Goed werk verder!
Niet dus
* AxiMaxi stemt dus in met de inhoud.
grtz.
AxiMaxi
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]