Op woensdag 25 april 2001 19:45 schreef Suus het volgende:
[..]
dat staat ook maar in een blad ofzo(ik weet niet wat de scientific americain is) en wie zegt dat dat blad gelijk heeft!!
echt niet alle onderzoeken zijn juist..en ik ben er helemaal niet mee eens dat alle oude mensen niks mee kunnen doen enzo..want ik ken genoeg oude mensen(ouder dan 70) die gewoon nog opzich zelf wonen en alles doen en paar keer per jaar op vakantie gaan enzo!!
LOL, de scientific Americain is 1 van de meest gerespecteerde populaire wetenschappelijke tijdschriften.
Als deze mensen een 6-pagina artikel schrijven waarin alle bugs van nu worden uitgelicht, beschreven en suggesties voor verbetering wordt gegeven, dan is het echt wel serieus.
Ooglenzen, netvlies, knieen, spieren, heupen, ruggewervels, lengte (te lamg), spijsvertering, hart, urine-buizen en prostaat, spataderen etc.
Alle bugs die in het menselijk ontwerp opduiken werden aangehaald. Deze bugs duiken ook vrijwel alleen maar op als de mens ouder wordt, dus was dat artikel precies wat hiero wordt beschreven.
De mens verslijt en dan komen de slijtage-gevoelige delen opduiken, nogal logich
[edit] Jaymz

tha headbanger