Toon posts:

[BC3] Wat zijn dit toch voor een mensen????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weird!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
To ignore people is the same thing as telling ur grandma to ignore the guys who stole her wallet.

In other words.. do not go cry when your daughter gets raped.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Maargoed.. ik zal wel weer gebanned worden door die eikels van een moderators hier. Eergisteren wilde ik ook een dergelijk onderwerp bespreken maar ik werd ZONDER PARDON en REDEN eraf geflikkerd. Voor mij zijn zulke gasten NET ZO ERG!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
voIk zit een paar dagen geleden lekker op het internet te kletsen op odigo. Komt er een random binnen. Ach... ik praat wel ff hoor. Stuurt dat grietje me een foto. Jah hoor.. een sub7 bonus trojan. Het oude ?mijnlelijkehoofd.jpg.exe? spatie truckje. Dus ik doe net of ik niks weet en het niet snap. Wist natuurlijk gelijk al dat het zo''n transseksueel als Jos Mol was.
Zo''n vieze Belg (niet alle belgen zijn zo!) die alleen maar met mensen kunnen praten als ze een jurk aan hebben.

Ik vraag me echt af waarom het toch telkens weer zo is dat hoe zuidelijker de klootzakken wonen hoe rotter ze zijn.

Maar dat even terzijde. Ik start dus snel me AntiSub7 op om hem bezig te houden zodat ik zijn IP en locatie kan noteren. Toen analyseerde ik de trojan om het paswoord eruit te halen en zijn icq nummer (icq notify optie).

Ik was het een beetje zat om met hem te spelen en ik had genoeg bewijs en info over hem. Dus ik trek m''n stoute schoenen aan en probeer het paswoord van sub7 op zijn odigo en icq account.En jah hoor... raak.

Droevig voor hem. En ook voor mij... want deze dagen heb ik niet minder dan 100 icq pagers gehad van allerlei mensen die hij gehacked had. Plus nog heleboel gasten die met mij (hem) wilde kletsen. Ik heb ze maar aangeraden om hun pc te scannen e.d.
Copy&paste van een vast vooropgesteld berichtje anders blijf ik bezig.

Anyways... gisteren kwam ie weer terug.. had me terug gevonden. Wilde wel eens met me praten. Duh.. de zielepoot. Moet je eens lezen wat zo''n ziel allemaal zegt/denkt:
(p.s. hij komt uit Luxemburg 27 jaar oud en zijn naam laat ik even achterwege)

You have received a message!
hahhahahah jij weet
hahahahha jij hacker

You have sent a message!
ik zou niet te hard lachen knul

haahhaha
dildo

(nu bomb ik zijn icq ff)

hoe kom je er aan die bommer ook effe zoeken

You have sent a message!
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA ZOEKSE HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Nah heft lang gezocht... en kwam vandaag (net) pas weer terug:

he ga je me weer bommbe
of kan ik met je speeken

(nog 10 berichten van hem.. ik reageer.. maargoed.. lees verder en lach)

he zeg je niks

You have sent a message!
ik zeg toch al wat of niet? ooh wacht..lol.. je hebt me op je ignore gezet HAHHAHAHAA

(dus ik stuur ditzelfde berichtje via een ICQemailexpress)

ja ??
en dan ik wil gewoon met je praaten neit weer dat ge kut ja

he hoe kan je zo iets doen met die bom?

en met odigio en icq account?

You have sent a message!
jah hallo.. denk je nu echt dat ik je zoiets ga vertellen?

warom niet ik vind niet de goeie

You have sent a message!
dat je het niet zou vinden zei ik je toch al...

(bla bla bla bla)

he was wel een goed tip met dat ip

You have sent a message!
halllooo.. dat WEET ik wel hoor

hoe aud ben je als ik vraagen mag

You have sent a message!
sorry? ik snap je vragen niet hoor.. enu.. kijk eens in min icq info...
daarnaast help ik zielige lui zoals jij niet die onschuldige mensen hacken...

??

(nah.. is die gast dom of is ie dom? (=geen vraag)

dan niet
laater ok

You have sent a message!
later? liever niet hoor

(krijg ik weer een pager binnen.. hij was vergeten de server te veranderen (uin nummer naar zijn nieuwe account))

You have sent a message!
blijf je nu bezig met het hacken van onschuldige mensen joh?

You have sent a message!
blijf je nu bezig met het hacken van onschuldige mensen joh?

nee

wat zag jij dan

hahaha
als ze ge hackt worden dan doen ze het zelf door mij web pagina

You have sent a message!
sub7.... moeten ze het zelf doen... zo werkt het toch niet man! jij zet de val!

ja he he
denk je dat ik met bo2 dat ga doen nee danke

???
ja moet en ze er niet in trappen he he

zij zijn dom

You have sent a message!
nou.. tja.. dat bedoel ik nou.. je bent een vuile vieze dikke rotte rat...
hmmzz.. wacht maar.. ik zet wel een val voor jouw.. zal je eens voelen hoe het is je hele hebben en houden openbaar te hebben worden gemaakt

ok
hoe wil je dat dan doen

hihi me icq numer

ik weet het beeter ik zal iedereen wissen die een sever van me heeft hoe je je daar ook al niet meer me te be moeien

You have sent a message!
lol.. zal niets uitmaken... je bent al tever gegaan en je hebt duidelijk een lesje nodig...
de groeten!

wat wil je doen
moet je mij ip hebben hahahahahahahah
welke van de 1000

ga maar weer bommbe ja
of jat mij odigo code
of die van icq maakt tog geen kut uit

(de sul zit op essent (@home kabel) en heeft dus maar 1 ip... en die had ik natuurlijk al lang. dus ik doe ff een dos vanaf een shell om hem wakker te maken. Hij dacht dat ik zijn ip niet wist/kon krijgen omdat ie nu zijn icq via de AOL server laat gaan zodat je in de client zijn ip niet kan zien)

he laat me weet als het lukt kan ik mee lachen verde kan je tog niet gaan
ja met dos ja dat zauw kunnen maar ja mij ip he

krij raar meding hier
echo request

You have sent a message!
je snapt er weer helemaal geen moer van he. Je denkt echt dat je onzichtbaar en veilig bent he achter je stomme icq accountje en je lame 14" schermpje he... weet je dan niet meer dat ik al lang met je ISP ge-emailt heb? dat ik al lang genoeg info heb om eens.. nah.. je snapt het allemaal voor geen meter he

You have sent a message!
bommen///dos///ddos//// geezzz... wanneer ik dit soort dingen doe is het omdat ik je wil afleiden... wat duidelijk goed gelukt is want.. ach... nogmaals.. je snapt er geen HOND van

ik ga nog wat luek vsb skrips in severs dauw dan kan niet mand jau meer wat vertellen hahahahahhahahahaah

(HIJ BOELD DAT HIJ AL DIE PCs VAN ZIJN SLACHOFFERS WEL EVEN ZAL MOLLEN! (FORMAT ACHTIGE PRAKTIJKEN! ZIEK DUS!)

You have sent a message!
vind je dat leuk?? de pc''s van mensen onklaar maken.. zodat ze al hun administratie kwijt raken... of werk.. of projecten waar mensen soms jaren mee bezig zijn geweest die jij even in 1 seconde delete omdat je zelf niet leuk genoeg bent om omjezelf te kunnen lachen?

hahahaha is beet je dat ik meteen die comps verzieken ja zo kan hun niks meer door vertellen

ik wor wel slim van je

You have sent a message!
alles wat je uiteindelijk word is niet alleen slim.. maar misschien dat je ooit nog eens een echte hacker word.. die ipv mensen dupeerd en vijanden maakt... mensen help en beschermd en vrienden maakt.. maargoed.. zoals ik het nu zie zal dat nog wel even duren hahahahaha

You have sent a message!
jezus... schijtbak... alsof ik dat. niet a... naaah.. whatever... je blijft lullen.. eerst dit.. dan dat.. ik betwijfel of je jezelf nog wel kan volgen

ik moet erst leeren he he
moet wel weeten waar ik over praat niet

(ik zeg een tijdje niks meer tegen hem dus komt ie hier mee:)

ender IP: 213.116.42.83
Subject: hi
computer is online on ip: [[213.xxx.xx.83]], port: [27374], password: [jp], connection: [MODEM], server version: [2.2].

hier voor jau word er gek van

hahaha veel mensen er in maanden zig gaan ergern hahahahahahahahaahah
wacht maar ik ben aan het werken met iemand aan wat echt luiks hahahaha
die haalt wel de krant hahahaha

You have sent a message!
nee hoor.. jij word er gek van. En je verwacht wel dat ik vragen ga beantwoorden??? jij bent echt een dom verwend ventje niet? achja.. daarom zijn je ouders natuurlijk ook naar luxemburg verhuist.. lol.. wel lekker hoor.. ik ruik geld ;-)
Dat zou pas echt iets zijn voor een krant ;-)

??
hoe kom je daar bj???????????

(lol.. ik gokte maar wat over dat geld.. lol)

ach ja lama

You have sent a message!
lama? kameel bedoel je zeker?

wat wil je nog van me weeten ik wacht al een tijd wat er gaat ge buuren

You have sent a message!
zo werkt het niet..... uuh.. jij denkt in minuten.. ik denk in maanden...
voor jau lul broek hahahaha
ik zal morgen al mijn nmmer weer veranden

You have sent a message!
lol.. je nummer.. lol.. doe dat.. dat zal veel helpen.. kiddo

hahahahaha niet

You have sent a message!
als jij niet zegt.. bedoel je eigenlijk wel.. dat is me wel al duidelijk

You have sent a message!
whatever.. i stop talking to ya.. i''ll give u a call next monday.. and then we''ll see how big ur mouth is...
bye bye

??

Wat

ben je echt een tiep voot NIET

ga daar maar speelen hahahahahah

HE

enne hahhaha

Dummo

Etc. Etc. Etc. zo ging hij nog 15 minuten door?

Vertel mij nou... wat voor een soort mensen zijn dit????????

• BC3 Victim
(we mogen hier niet over hacken praten.. en ook geen icq nummer posten.. want dat is SPAM... lol.. jah nog even en het tweakers adres zelf posten word als SPAM gezien)

• BC3 Victim
beetje moeilijk te volgen.. ik weet het.. is nogal lastig om zoiets op een forum te posten.. je zou het moeten meemaken.

En dat ik gebanned word.. ach.. lol.. ik kan er alleen maar om lachen. Ik snap zo ie zo niet hoe je een forum gezond kan houden als je met je ogen dicht mensen bannened en met slotjes gooit.

Mcvirus... enu.. Tom... enu dat grietje die tenminste de moeite neemt om te praten.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:27

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
errr..
1. het aantal scheldwoorden per regel text is hoger dan je in de gemiddelde achterbuurt hoort.
2. als je gebant bent wil dat iets zeggen: "we hoeven jou niet hier, wegwezen".
3. als je dan toch terugkomt is de kans dat je gebant wordt _heel_ erg groot, zeker als je zo''n bek opentrekt als je nu doet.
4. er bestaan meeeer dan genoeg 12-13-14 jarige jongetjes op de wereld, die weten niet zoveel van computers af, die stellen hele iritante vragen, die danken dat hackers de volgende evolutie mens is, daar is de ignorlist voor uitgevonden. als jij dan ten koste van zo''n jongentje je wil vermaken, prima, maar het stuit mij zwaar tegen de borst.

mijn ignorelijst staat ook al vol met zulke mensen, gedraag je volwassen, negeer ze gewoon (ipv ze daarna op een forum belachelijk te maken)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• BC3 Victim
But ur right... you never should scold at an admin... he might get pissed off and show u his power ;)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op zaterdag 21 april 2001 05:41 schreef Extricator het volgende:
But ur right... you never should scold at an admin... he might get pissed off and show u his power ;)
Als je nou nog mooi engels sprak, oke.. Maar als je net zo engels gaat praten als de gemiddelde 13-jarige die net in een UT clan is gestapt - praat dan maar lekker nederlands. Dat kon je in een ander topic ook, dus dat zal hier ook geen probleem zijn.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Meneer icquin6000068 heeft een ban, we hopen dat het probleem is opgelost.
Pagina: 1