Nederlander in het enge Florida
nou ik kan je zeggen dat het einde van wereld voor gaat aan allerlei rampen en verwoestingen. En aangezien dit nu wel het geval is, kan ik erin komen.
Maar goed nu spreek ik weer vanuit de bijbel die dit zegt, en aangezien ik deze bijbel geloof...
Maar vergeet niet dat het nu niet interresant is voor de rest van de wereld om te vertellen op het journaal dat het ergends errug goed gaat. Er wordt meer aandacht gegeven aan rampen. En deze rampen waren er vroeger ook wel, misschien iets minder, maar toen was de techniek nog niet zo ver dat ze alles konden verslaan.
Maar goed nu spreek ik weer vanuit de bijbel die dit zegt, en aangezien ik deze bijbel geloof...
Maar vergeet niet dat het nu niet interresant is voor de rest van de wereld om te vertellen op het journaal dat het ergends errug goed gaat. Er wordt meer aandacht gegeven aan rampen. En deze rampen waren er vroeger ook wel, misschien iets minder, maar toen was de techniek nog niet zo ver dat ze alles konden verslaan.
Ziektes zijn er door de miljarden jaren al geweest hoor. In 1920 bv gingen er iets van 20 miljoen mensen dood in Europa aan de griep. Dat zijn er aanzienlijk meer dan er aan de hele 1e wereldoorlog doodgingen. De pest heeft een keer of 3 ongeveer de helft van de mensen in Europa uitgeroeid. Enige tientallen miljoenen AIDS slachtoffers zijn op wereld schaal (Bijna 6 miljard mensen) geen echte invloed.
Natuurlijk zijn er streken waar het heel erg is, maar er zijn ook streken waar het (door goede voorlichting) veel minder erg is. En zodraa het tot alle mensen doorgdrongen is dat je door onveilige sex kan doodgaan wordt het vanzelf minder. En die mensen die het niet geloven gaan vanzelf dood. Mensen die wel opletten blijven veel langer leven. Hard maar waar.
En als je er al de helft van de wereldbevolking mee te pakken krijgt, dan heb je nog steeds bijna 3 miljard mensen over
Kanker kreeg je in 1900 veel minder vaak. Omdat je toen op je 35st dood ging aan TBC. Dat maakt het lastig om op je 50ste dood te gaan aan prostaatkanker.
Natuurlijk zijn er streken waar het heel erg is, maar er zijn ook streken waar het (door goede voorlichting) veel minder erg is. En zodraa het tot alle mensen doorgdrongen is dat je door onveilige sex kan doodgaan wordt het vanzelf minder. En die mensen die het niet geloven gaan vanzelf dood. Mensen die wel opletten blijven veel langer leven. Hard maar waar.
En als je er al de helft van de wereldbevolking mee te pakken krijgt, dan heb je nog steeds bijna 3 miljard mensen over
Kanker kreeg je in 1900 veel minder vaak. Omdat je toen op je 35st dood ging aan TBC. Dat maakt het lastig om op je 50ste dood te gaan aan prostaatkanker.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ik wacht al een tijdje
We see things as we are, not as they are
Verwijderd
Jep, en zelfs al met de oerknal.Op vrijdag 20 april 2001 10:35 schreef Judaz het volgende:
De vernietiging is al begonnen met het ontstaan van de aarde.
Kijk eens naar pest epidemieen die in de middeleeuwen hele steden uitroeide. Toen had je nog eerder van apocalypse kunnen spreken dan nu. Er zijn altijd dingen die de mensen nog niet kan overwinnen, maar dat is nog geen reden om te zeggen dat dat het einde der tijden inluidt.
de wereld is zich naar mijn inzien wel aan het vernietigen.Is het niet op een natuurlijke manier doen we het zelf wel.Met allerlei giflozingen en kernraketproeven.En wat dacht je van olie rampen kappen vanhout.Als zo door gaat is binnenkort alles dood.Om maar niet te spreken van bush die het verdraag in kyota naast zich neer legt.Ja wij mensen vernietigen alles om er beter van te worden maar op een gegeven ogenblik worden we er alleen maar slechter van!
Lekker zijn is een gave :)
"The horror the horror"
There is no art to find the minds construction in the face
Ik niet.Wie gelooft er ook in dat de apocalypse nu begint?
Zoals ortep zegt, ziektes zijn er altijd geweest, en zullen er ook nog heel lang blijven.Een kameraad van me zegt dat het einde van de wereld nu aan de gang is.
Vernietiging vd mensheid:
AIDS
Kanker
en andere ziektes
Dieren:
BSE
Varkenspest
MKZ
Gelul is het zeker niet.Wereld:
Ozon-gat
Regenwoud bijna foetsie
enz.
betekent dit wat of is het gewoon puur gelul?
Maar het einde van de wereld !, NEE.
Ook al sterft alles uit op deze wereld.
De aarde, en al haar grondstoffen en waarschijnlijk ook nog een heleboel eencelligen, meercelligen zullen het overleven.
Dit betekent gewoon dat de aarde tot rust kan komen, het (niet natuurlijke gedeelte van het) broeikaseffect tot een einde komt, en er gewoon weer een nieuwe Evolutie plaats vind.
Met weer nieuwe diertjes, nieuwe kansen.
Maar ik blijf een optimist en denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Ik geloof in de technologie en denk dat dat nog heel veel voor ons gaat betekenen.
Dus apocalypse: NEE
ELE: Misschien. (maar denk van niet)
Tja... wat is het nou:
1) einde van de Aarde
2) einde van de mensheid
Dat 2e is een stuk waarschijnlijker dan het eerst.
Volgens mij zijn er mensen die zo arrogant zijn om te zeggen dat de Aarde vergaat, terwijl ze bedoelen dat de planeet niet meer leefbaar is voor de mens.
Het is maar waar je de grens trekt.
grtz.
AxiMaxi
1) einde van de Aarde
2) einde van de mensheid
Volgens mij zijn er mensen die zo arrogant zijn om te zeggen dat de Aarde vergaat, terwijl ze bedoelen dat de planeet niet meer leefbaar is voor de mens.
Het is maar waar je de grens trekt.
grtz.
AxiMaxi
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
als de mens uit sterft, dan sterven er wat ik denk een heleboel ander dieren,zoogdieren uit.q
Dat was inderdaad ook een beetje waar ik op doelde met mijn post.1) einde van de Aarde
2) einde van de mensheid
Maar zoals ik ook al zei, ik denk niet dat dat het geval zal zijn.
Ik verwacht wel dat er hele grote rampen aan gaan komen, en er echt duizenden tot miljoenen mensen uit zullen sterven.
Maar er moet wel heel veel gebeuren wil de mensheid in zijn totaliteit uitsterven.
Het enige wat ik mij kan indenken is:
-Een hele grote meteoriet (maar volgens astronomen hoeven we daar voorlopig niet bang voor te zijn, hoewel het wel spannend wordt rond 2020 ofzo)
-De zon die ontploft
-Dat die nieuwe theorie van het onstaan van het heelal klopt en dat er eigenlijk op ieder moment een herhaling van de Big-Bang plaats kan vinden (hoop ik niet, maar merk je ook niet veel van)
-Dat de maan op de aarde stort
Onze technologie behoed ons voor uitsterven als er niet echt iets ontzettends groot gebeurt.
voeg is vulkaan uitbartingen eraantoe aardbevingen.de duivel die op aarde neerkomt met een vuurzee.Net als in afterlife(het spel).Maar die komeet kan zo gebeuren wetnschappers hebben geloof ik nog geen eens een tiende nakunnen kijken wat er richting aarde komt dus misschien zien we hem veelste laat.Of wat dachtje van alliens.Of misschien wel een enorm heete zonnevlam die rech op ons aarde afschiet waardoor we een soort venus worden.Op vrijdag 20 april 2001 13:34 schreef Defspace het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook een beetje waar ik op doelde met mijn post.
Maar zoals ik ook al zei, ik denk niet dat dat het geval zal zijn.
Ik verwacht wel dat er hele grote rampen aan gaan komen, en er echt duizenden tot miljoenen mensen uit zullen sterven.
Maar er moet wel heel veel gebeuren wil de mensheid in zijn totaliteit uitsterven.
Het enige wat ik mij kan indenken is:
-Een hele grote meteoriet (maar volgens astronomen hoeven we daar voorlopig niet bang voor te zijn, hoewel het wel spannend wordt rond 2020 ofzo)
-De zon die ontploft(maar ben ik ook niet zo bang voor)
-Dat die nieuwe theorie van het onstaan van het heelal klopt en dat er eigenlijk op ieder moment een herhaling van de Big-Bang plaats kan vinden (hoop ik niet, maar merk je ook niet veel van)
-Dat de maan op de aarde stort
Onze technologie behoed ons voor uitsterven als er niet echt iets ontzettends groot gebeurt.
Die zijn er altijd al geweest. MaarOp vrijdag 20 april 2001 13:34 schreef Defspace het volgende:
1) Je hoorde het in 1500 niet. Er was weinig communicatie over de hele wereld.
2) Er waren minder mensen. Als er in een dorp met 1000 mensen 200 dood gaan aan de pest is dat een enorme ramp. Een veel grotere ramp dan als er morgen in Nederland 1 miljoen mensen dood gaan aan een overstroming.
Er gaan doorlopend miljoenen mensen dood aan allerlei makkelijk te voorkomen ziekten.
Maar er zijn ongeveer 6 miljard mensen op de wereld. Als er 60 miljoen dood gaan is dat pas één procent
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Vulkaan uitbarstingen en aardbevingen gaan we niet allemaal dood aan.voeg is vulkaan uitbartingen eraantoe aardbevingen.
Bull, volgens de EO is de duivel hier al langde duivel die op aarde neerkomt met een vuurzee.Net als in afterlife(het spel).
Nee, dat zie je verkeerd.Maar die komeet kan zo gebeuren wetnschappers hebben geloof ik nog geen eens een tiende nakunnen kijken wat er richting aarde komt dus misschien zien we hem veelste laat.
Tuurlijk willen ze graag meer onderzoeksgeld, ze kunnen inderdaad nog geen tiende van het heelal afspeuren(nog geen miljoenste). Maar het heelal in onze nabije omgeving hebben ze redelijk in kaart.
Daarbij komt dat wij een hele lieve planeet in ons zonnestelseltje hebben genaamd Jupiter die ons zonnestelsel redelijk schoon houd.
In zulk geavanceerde technologie geloof ik niet.Of wat dachtje van alliens.
Sterft ook maar 1 helft van de aarde direct uit, en hebben de elite van de rest de tijd om ergens veilig te gaan zitten.Of misschien wel een enorm heete zonnevlam die rech op ons aarde afschiet waardoor we een soort venus worden.
Uuuhm, dit is niets om in te geloven, dit is gewoon 99.99999999999% waar dat er wel ergens in dit universum een of meerdere rassen zijn die VEEEEEEEEEL geavanceerder zijn dan ons.In zulk geavanceerde technologie geloof ik niet.
De kans dat wij het meest geavanceerd ras zijn is UITERMATE klein en ook zeer onwaarschijnlijk.
Maarja er moet er ook 1 de eerste zijn.
Maar zelf acht ik de kans zeer groot dat er al rassen zijn die duizenden zoniet milioenen jaar voor ons liggen kwa techniek.
Dit draadje is in ieder geval bij deze aan zijn apocalypse
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Pagina: 1