In de proloog staat wel meteen een spelfout, ik weet niet of je het nog in moet leveren, maar als dat wel zo is, zet achter ...wat de theorie inhoud even een t...
Zoals beloofd hier mijn werkstuk over de relativiteitstheorie. Het is niet echt een mooie pagina maar ik moest nog veel uren maken en ik kon die kerel wel wijs maken dat ik daar zo lang mee bezig was 
www.geocities.com/loginnl/index.html
www.geocities.com/loginnl/index.html
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Haha ja ik ben niet zo goed in nederlands<--moet dat met een hoofdletter??Op vrijdag 20 april 2001 02:26 schreef Sandalf het volgende:
In de proloog staat wel meteen een spelfout, ik weet niet of je het nog in moet leveren, maar als dat wel zo is, zet achter ...wat de theorie inhoud even een t...
Laat me maar ff alle spelfouten weten dan ben ik nog wel een dag bezig om ze eruit te halen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Heb het even doogebladerd in een seconde of 15
en ziet er wel goed uit. Leuk voorbeeld van die lift enzo.
Verwijderd
Verslag is niet gek. Technisch goed, maar toch redelijk simpel verteld. alleen de proloog vond ik niet zo goed. Het was een beetje ikke ikke ikke verhaal. Voor de rest was het wel goed.
Wat betreft spelfouten heb je niets aan mij. Maar de inhoud ziet er goed uit. Er zijn alleen een paar zinnen die ik anders zou formuleren en plaatsen waar ik extra uitleg zou toevoegen. En dan nog een klein dingetje.
Virgol
De massa neemt niet toe! Da massa blijft hetzelfde alleen kost het meer energie om het electron een hogere snelheid te geven naarmate je dichter bij de lichtsnelheid komt.Als je met een deeltjesversneller een elektron gaat versnellen door middel van magnetische velden dan zal blijken dat naar mate de snelheid van het elektron toeneemt de massa ook zal toenemen.
Virgol
Verwijderd
Klopt niet wat je nu zegt. Uitgaande van F = m * a, dan is het feit dat het meer energie kost om het voorwerp te sversnellen dus het gevolg van toenemende massa.Op vrijdag 20 april 2001 21:55 schreef Virgol het volgende:
Wat betreft spelfouten heb je niets aan mij. Maar de inhoud ziet er goed uit. Er zijn alleen een paar zinnen die ik anders zou formuleren en plaatsen waar ik extra uitleg zou toevoegen. En dan nog een klein dingetje.
[..]
De massa neemt niet toe! Da massa blijft hetzelfde alleen kost het meer energie om het electron een hogere snelheid te geven naarmate je dichter bij de lichtsnelheid komt.
Virgol
De rustmassa blijft idd gelijk, maar de massa van het deeltje op dat moment dus niet. Dit staat zo omschreven in elk modern natuurkundeboek.
Pagina: 1