In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
en een goed ontbijt helpt: 4 sneeën brood met gebakken ei!
ben je er zo bovenop!
Verwijderd
hmm... ''frons'' (waarom hebben we geen frons-smiley!!)Op donderdag 19 april 2001 00:11 schreef GHOst. het volgende:
Water. en als je dat nog niet eens binnen kunt houden (dan is het overigens wel heel erg) dan moet je gewoon uitzieken...
water houd ik ook niet altijd binnen... en uitzieken betekent dus
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
* Defspace vind melk lekker en zal het ook gerust blijven drinken.
Dus, mijn advies is eerst wat eten (ook al heb je er geen zin in) met een glas water en vooral rustig aan doen.
O ja, wat ook helpt is
Met ziekte een soepje (bouillon ipv een maaltijdsoepje) proberen. Dan krijg je vocht binnen en energie wat ervoor zorgt dat je lichaam aansterkt (igv ziekte zeker gewenst). Ook ligt een soepje niet zo zwaar op de maag.
Nieuw, nu met Twitter
We see things as we are, not as they are
en fanta drinken helpt bij mij wel goed
Lekker zijn is een gave :)
werkt beter als jus d''orange
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kom jij op je vrije dagen voor 12en je bed uit?Op donderdag 19 april 2001 11:34 schreef radial2000 het volgende:
maar 1 ding: koffie en peuk(en) tot 12 uur daarna toch maar eens eten denk ik meestal (komt er niet altijd van)
maar weekend is het iets minder soms eet ik dan zelfs nog smorgens (ahum) zal wel niet de enigste zijn die dit probleem heeft maar slapen dat doet ik aardig goed
het ging toch over katers op een gegeven moment.en nah ja ik drink door de weeks meestal nooit!En nah ja in het weekend als ik niet bij me vriendin ben of zij bij mij dan kom ik er meestal 2 of 3 uur uit.Maar ja peuken zijn slecht voor je dus doe ik het niet.Overigens speed xtc en dergelijke zijn tenminste lekker en geen stinkende bij effecten!Op donderdag 19 april 2001 12:50 schreef radial2000 het volgende:
mwaaahh ligt eraan of ik mn bed uitkom (ja dus) elke dag rond 7 uur volgens mij en dan eerst koffie en peuk(en)
maar weekend is het iets minder soms eet ik dan zelfs nog smorgens (ahum) zal wel niet de enigste zijn die dit probleem heeft maar slapen dat doet ik aardig goed
Schiet ook niet echt op...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
greetzzzzzz
MEER BIER !!!Op donderdag 19 april 2001 11:51 schreef Sjtienkert het volgende:
BIER!!!
Waar zijn de moderators!!!