[BC3] wat het best op nuchtere maag

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:06

Lordy79

Vastberaden

Topicstarter
Ja ja... ik las een berichtje in SG over het niet meer drinken van cola.

Daaruit voortvloeiend had iemand het erover dat het niet goed is om veel melk te drinken omdat je maag daar niet zo goed tegen kan.

Als ik ziek ben, dan moet ik wel eens overgeven (als ik teveel gezopen heb ook trouwens :'() :r

Wat is het beste om te eten/drinken op een nuchtere maag om ''m weer op orde te krijgen? Melk en sinaasappelsap in ieder geval niet...

Er is mijns inziens weinig erger dan moeten :r als je maag leeg is...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-11 13:05
als ik een kater heb, dan heb ik altijd een gruwelijke behoefte aan cola (suiker en cafeïne) echt niet normaal meer.

en een goed ontbijt helpt: 4 sneeën brood met gebakken ei!

ben je er zo bovenop!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:46
sinaasappelsap

Verwijderd

Water. en als je dat nog niet eens binnen kunt houden (dan is het overigens wel heel erg) dan moet je gewoon uitzieken...

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:06

Lordy79

Vastberaden

Topicstarter
Op donderdag 19 april 2001 00:11 schreef GHOst. het volgende:
Water. en als je dat nog niet eens binnen kunt houden (dan is het overigens wel heel erg) dan moet je gewoon uitzieken...
hmm... ''frons'' (waarom hebben we geen frons-smiley!!)
water houd ik ook niet altijd binnen... en uitzieken betekent dus :r zonder iets in je lichaam (op water na dan).

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Defspace
  • Laatst online: 22-11 11:23

Defspace

Administrator

Melk kan dan wel een slijmwand op je maag aanleggen, voor chronische verkoudheid en huidziektes zorgen (melk, de witte sloper :)), maar warme melk en water zijn de enige stoffen die ik goed verdraag als ik ziek ben.

* Defspace vind melk lekker en zal het ook gerust blijven drinken.

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

Tijgerbrood of sesambrood met alleen klein beetje boter erop :)

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Waar ik laatst achter ben gekomen is dat het juist niet goed is om niet te eten. Daar werd ik misselijk van ipv de alcohol.

Dus, mijn advies is eerst wat eten (ook al heb je er geen zin in) met een glas water en vooral rustig aan doen.

O ja, wat ook helpt is :r voordat je gaat slapen en dan twee of drie glazen water drinken, dan voel je je ook beter de volgende dag.

Met ziekte een soepje (bouillon ipv een maaltijdsoepje) proberen. Dan krijg je vocht binnen en energie wat ervoor zorgt dat je lichaam aansterkt (igv ziekte zeker gewenst). Ook ligt een soepje niet zo zwaar op de maag.

Nieuw, nu met Twitter

• Elvhenk
  • Laatst online: 09:58

Elvhenk

Madam Mikmak

Een negerzoen? Heb ik net op. :P Maar ik moet bekennen dat het alcoholgehalte in mijn bloed nogal meevalt.

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-12 11:56
Water.

We see things as we are, not as they are

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

een bord vol met patat en /of shoarma gaan eten is altijd lekker.Of wat wij wel is op zaterdag in de supermarkt waar ik werkte deden is s''morgens een slachroom taartuit de diepvries in de magnetron douwen en daaarin laten ontdooien en tast toe met ze alle.Was op zich wel dat je meestal twee uur daarna wer kotst maar goed dat ter zijde.

en fanta drinken helpt bij mij wel goed

Lekker zijn is een gave :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

appelsap

werkt beter als jus d''orange

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-12 21:26

radial

Watch out

maar 1 ding: koffie en peuk(en) tot 12 uur daarna toch maar eens eten denk ik meestal (komt er niet altijd van)

20xSF170s - ozo

Verwijderd

Op een nuchtere maag?

Dikke joint en een fles lambrusco :)

Verwijderd

BIER!!!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Een kater is eigenlijk niets anders dan een groot vitaminetekort. Maakt niet zoveel uit wat je eet als je je vitaminetekort maar aanvult. Wat ik al eerder las is dat water voor je gaat slapen heel goed is. Water spoelt je lichaam. Je moet dat wel minstens 3 glazen water drinken voor het slapen. En als dan nix meer helpt beginnen waar je vorige dag mee bent opgehouden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op donderdag 19 april 2001 11:34 schreef radial2000 het volgende:
maar 1 ding: koffie en peuk(en) tot 12 uur daarna toch maar eens eten denk ik meestal (komt er niet altijd van)
kom jij op je vrije dagen voor 12en je bed uit?

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-12 21:26

radial

Watch out

mwaaahh ligt eraan of ik mn bed uitkom (ja dus) elke dag rond 7 uur volgens mij en dan eerst koffie en peuk(en)

maar weekend is het iets minder soms eet ik dan zelfs nog smorgens (ahum) zal wel niet de enigste zijn die dit probleem heeft maar slapen dat doet ik aardig goed

20xSF170s - ozo

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op donderdag 19 april 2001 12:50 schreef radial2000 het volgende:
mwaaahh ligt eraan of ik mn bed uitkom (ja dus) elke dag rond 7 uur volgens mij en dan eerst koffie en peuk(en)

maar weekend is het iets minder soms eet ik dan zelfs nog smorgens (ahum) zal wel niet de enigste zijn die dit probleem heeft maar slapen dat doet ik aardig goed
het ging toch over katers op een gegeven moment.en nah ja ik drink door de weeks meestal nooit!En nah ja in het weekend als ik niet bij me vriendin ben of zij bij mij dan kom ik er meestal 2 of 3 uur uit.Maar ja peuken zijn slecht voor je dus doe ik het niet.Overigens speed xtc en dergelijke zijn tenminste lekker en geen stinkende bij effecten!

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 22:46
hahah geen bij-effecten zegt ie :D

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

noem er is 1?en nu niet beginnen over dooie hersencellen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb gehoord dat je drie glazen water moet drinken voor je gaat slapen. Dat kan best zijn, ren je wel de hele tijd naar wc en heb je nog geen tijd om te slapen.
Schiet ook niet echt op...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Als je een kater hebt, zijn dit gewoon afkickverschijnselen van de afgelopen avond/nacht, dit wil dus zeggen dat je gewoon door moet gaan meej zuipe en dan langzaam afbouwen of natuurlijk doorgaan tot de volgende avond maar dan kom je er nog moeilijker vanaf. ook dingen eten waar veel enerie in zit helpt wel vaak. maar ik ben toch voor het doorzuipen. en dan 1 keer :r en dan is het weer goed anders :r je gewoon nog een keer.

greetzzzzzz

(8>

Verwijderd

en als je trouwens een hekel hebt aan :r met een lege maag moet je gewoon kanen!

(8>

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-12 20:40
Op donderdag 19 april 2001 11:51 schreef Sjtienkert het volgende:
BIER!!!
MEER BIER !!!

• Defspace
  • Laatst online: 22-11 11:23

Defspace

Administrator