Toon posts:

[BC3] Profielwerkstuk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou de relativiteits theorie een goed onderwerp zijn voor een profielwerkstuk???

Er is namelijk genoeg over te vinden op het internet en je hoeft het niet echt extreem ingewikkeld te maken. Gewoon de beginselen verklaren enzo.

Maar ik zit nu te peinzen over wat voor experimenten je daarover kan doen. Ik zou het echt niet weten.

Iemand suggestie hiervoor?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Er bestaan op dat gebeid geen simpele expirimenten, aangezien het pas interessant wordt met snelheden in de buurt van de lichtsnelheid.

Maar er bestaan wel veel leuke Gedachten-Expirimenten

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Dus niet erg geschikt voor profielwerkstuk dus tenzij het ook gewoon mag met gedachten experimenten

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-01 10:59

Blauw

De Schreeuw

Volgens mij mag dat best, zolang je maar goed opschrijft waar je over nagedacht hebt. Als je daar dan een goed stukje over schrijft is dat toch ook een soort expiriment?

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

dicht

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett