hahahah
Goed zeg. Mijn vriendin is rood, vandaar dat ze altijd zo gromt en zo veel vlees eet.
Bedankt voor de tip.
Goed zeg. Mijn vriendin is rood, vandaar dat ze altijd zo gromt en zo veel vlees eet.
Bedankt voor de tip.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Verwijderd
Je wilt niet weten hoe primitief ik benOp dinsdag 17 april 2001 10:15 schreef wieikke het volgende:
Als je één neanderthalergen hebt hoef je nog niet andere genen van neanderthalers te hebben die je primitiever maken.
Verwijderd
En in Iereland..... misschien duurde het wat langer voordat de homo Sapiens de oversteek makte naar "de eilanden"Op dinsdag 17 april 2001 10:17 schreef BertV het volgende:
Onzin, al is het mij opgevallen dat er veel roodharigen in engeland zijn...
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Verwijderd
This too shall pass
Verwijderd
Verwijderd
De laatste Neanderthaler overblijfselen zijn in Portugal gevonden, dus dat heeft er waarschijnlijk niet echt veel mee te maken...Op dinsdag 17 april 2001 10:17 schreef BertV het volgende:
Onzin, al is het mij opgevallen dat er veel roodharigen in engeland zijn...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
lichamelijk wat zwakker en wat intelligenter?!?!Op dinsdag 17 april 2001 09:29 schreef Llewella het volgende:
... ze zouden lichamelijk wat zwakker zijn, en intelligenter, dit is juist het tegenovergestelde van wat je zou denken als er sprake zou zijn van een neanderthaler-gen
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
Er zijn natuurlijk uitzonderingen op zulke regelsOp dinsdag 17 april 2001 19:22 schreef qrazi het volgende:
[..]
lichamelijk wat zwakker en wat intelligenter?!?!
hehe, dan heb je mijn spierbundels nog niet gezien...
en mijn rapport natuurlijk, dat is al jaren om
Ik hoop niet dat je je baas neerknuppelt en dat soort Neanderthaler-aanverwante zakenOp dinsdag 17 april 2001 10:26 schreef Llewella het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe primitief ik ben
Sta hier het kantoor al af te bakenen en mijn territorium te verdedigen
Ik meen dat het bij de oerang oetang nog iets hoger was...Op dinsdag 17 april 2001 18:43 schreef Diadem het volgende:
Mensen hebben ook genoeg genen van andere diersoorten... 98% van ons genen komen ook voor bij de chimpansee.
Bij andere apen ligt het iets lager, maar nog altijd behoorlijk hoog.. In het algemeen bij alle dieren..
Nieuw, nu met Twitter
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq