[BC3] Waarom is Nederland Pro-Israel?

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-02-2024
Hallo,

Ik zou graag willen weten waarom Nederland in het midden-oosten kwestie zich voordoet als een neutraal popuul maar ze toch duidelijk pro-israel zijn? Welke verbintenis heeft Nederland met Israel?? Of liever gezegd, wat heeft Nederland tegen de Arabieren/moslims. Wat is dat toch dat nederland toch nooit echt een kant kiest en zich altijd neutraal voordoet, maar onder de tafel ze toch wel een kant hebben gekozen, in dit geval Israel. Ik zeg dit aan de hand van de invloed van de media en de meningen die verdeeld zijn over het Nederlandse volk.

Bij discussies (ook op GOT) kun je duidelijk merken dat de nederlanders liever nooit de kant van de arabieren/moslims kiezen. Wat ik ook niet begrijp is waarom het Westen zich bedreigd voelt voor de islam. Waar zijn ze bang voor??? Is dit onbewust of het werk van de Westerse media en invloeden vanuit Amerika waar de hoogste posten in de regering voor 75% bestaat uit Joden???

Ik ben benieuwd.

Hoi.

BansheeBoy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer zo''n PRO MOSLIM zeur topic en ANTI WESTERSE :r

Banshee ga lekker in de moskee over het westen zeuren en laat de tweakers met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom denk je dat Nederlanders pro israel zijn? Als ik die gevechten zie dan vind ik beide partijen stom. Beide partijen halen stomme acties uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BansheeBoy

Hou ff op met je geloofspropaganda. Zelfs een tolerant persoon als ik krijgt er genoeg van. Steeds maak je dit soort topics terwijl je weet welke ongezonde reacties dit je allemaal oplevert. Praat eens over iets gezelligs of computers ofzo. Maak niet steeds topics waarin je je geloof kunt verkondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 15:42 schreef BAZZA het volgende:
Weer zo''n PRO MOSLIM zeur topic en ANTI WESTERSE :r

Banshee ga lekker in de moskee over het westen zeuren en laat de tweakers met rust.
Ik vind dat in zijn post nu geen vijandigheden staan. Hij wil alleen antwoord waarom nederland Pro-Israel zou zijn.

Vinden jullie dat onze media positiever is over de israeli''s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy|IA
Op vrijdag 13 april 2001 15:43 schreef Bart_traB het volgende:
Waarom denk je dat Nederlanders pro israel zijn? Als ik die gevechten zie dan vind ik beide partijen stom. Beide partijen halen stomme acties uit.
Dat vind ik ook. Beiden partijen zijn stom bezig. Maar Israel iets stommer naar mijn idee: kinderen moorden, aardolie-industrie dwingen te betichten, aanslagen etc. Maar waarom hakt nederland de knoop niet door? Ik heb toch het gevoel dat ze meer baat bij Isreal (voor zover dat bestaat) hebben dan bij Palestina. Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larry4
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
zou niet anders kunne bedenken
dat Israel het enigste niet moslimland is

''moslim'' komt vaak negatief over omdat er veel moslim fundamentalisten :(:( zijn
die vaak in de media terug komen..

verder is Israel niet echt ''beter'' dan de omringende landen :'(
http://www.amnesty.nl/landeninfo/IV-LLP0057.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay ik denk dat ik maar even op www.naffer.nl ga kijken ofzo want daar zitten misschien wel minder halfgestoorde godsdienst fanaten als op tweakers :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-07 18:43

faraway

Dank U...

Bansheeboy heeft een ban gekregen op een (iets) andere gebruikersnaam. Om het W&L forum niet onnodig te vervuilen lijkt het mij verstandig om niet op zijn topics te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy|IA
Op vrijdag 13 april 2001 15:50 schreef BAZZA het volgende:
Okay ik denk dat ik maar even op www.naffer.nl ga kijken ofzo want daar zitten misschien wel minder halfgestoorde godsdienst fanaten als op tweakers :r
Als je je er aan ergert, wat doe je hier dan?? Geef dan geen antwoord. Dit subforum:Wetenschap & Levensbeschouwing is hiervoor bedoelt, om over godsdienst en serieuzere dingen des levens te praten. Dus neem je geblaat mee naar www.naffer.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Beiden partijen zijn stom bezig. Maar Israel iets stommer naar mijn idee: kinderen moorden, aardolie-industrie dwingen te betichten, aanslagen etc.
Dit soort verhalen hoor je van beide partijen hoor. Dan weer een schoolbus aangevallen door de ene party dan weer een kind doodgeschoten door de andere.
Maar waarom hakt nederland de knoop niet door? Ik heb toch het gevoel dat ze meer baat bij Isreal (voor zover dat bestaat) hebben dan bij Palestina. Of heb ik het mis?
Wat bedoel je met de knoop doorhakken?
Wat voor baat zouden we hebben bij israel? Volgens mij scheelt het niks voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BansheeBoy, je bent gebanned en niet voor niets. Het is wel te begrijpen dat er nu mensen zijn die je niet zo graag meer zien. Reageer iig zelf nu normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy|IA
Wat bedoel je met de knoop doorhakken?
Wat voor baat zouden we hebben bij israel? Volgens mij scheelt het niks voor ons.
Ik bedoel dus economische beweegredenen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-07 14:26
Israel doet zeker zaken verkeerd (nederzetting in bezet gebied, discriminatie palestijnen/arabieren)
Maar Israel iets stommer naar mijn idee: kinderen moorden, aardolie-industrie dwingen te betichten, aanslagen etc.
Israel vermoord geen kinderen (iig niet opzettelijk), de kinderen die tijdens de afgelopen geweldadigheden zijn omgekomen waren kinderen die door hun ouders zijn opgehist om vooraan te gaan staan bij de onlusten....als schild voor de palestijnse scherpschutters ed....mensen die zo met hun kinderen omgaan wantrouw ik meteen...

wat jij daar over de aardolie indusrie zegt begrijp ik niet helemaal "dwingen te betichten"??, de aanslagen die israel pleegt (naar voorbeeld van de palestijnen) op mensen die aanslagen plegen/voorbereinden vind ik ook niet kunnen, ik vind dat je die mensen gewoon moet oppakken en als je voldoende bewijs hebt ze via een eerlijk proces moet straffen..

Palestijnen vermoorden Israleische baby''s en tieners met laffe bom aanslagen, ik ben echt niet pro-israel, maar gezien de manier waarop de palestijen deze "oorlog" uitvechten ben ik meer pro-israel dan pro-palestijn....

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart_traB>

Sorry ik had jou username met die van iemand anders verward> mijn excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy|IA
Op vrijdag 13 april 2001 16:11 schreef BAZZA het volgende:
Bart_traB>

ik reageer even op jou topic bij stoute users hier omdat ik daar niet mag posten:

Toevallig ben ik een groot voorstander van euthanasie omdat ik vind dat ieder mens de vrijheid moet hebben in alle vrede een einde te kunnen maken aan een onnodig lijden.

Wat leuk dat jij weet hoe ik denk kan je dat ook bij andere mensen ?
Ik ben fel tegen euthanasie. Want: Het ergste, zelfs erger dan pijn is de dood. De dood is het einde. Het is geen voordeel, alleen maar een nadeel. mijn opinie: laat de natuur zijn werk doen. ik heb nooit een kat gezien die om ethanasie vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopseflops en weg ermee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 16:22 schreef Bart_traB het volgende:

[..]
Sorry (kijk hier boven even)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is waarom het Westen zich bedreigd voelt voor de islam. Waar zijn ze bang voor???
Het westen is niet bang voor de islam, het westen is bang voor het fundamentalisme. Het westen ziet dat een territoriaal conflict langzaam uitgroeit tot een religieus conflict.

Het is niet simpelweg "de joden tegen de moslims", de palestijnen vechten voor hun land, niet voor hun godsdienst. Het kunnen dan wel "geloofsbroeders" zijn, maar dit conflict draait niet om godsdienst.

Denk daar maar eens over na.

<edit>typo</edit>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay eigenlijk gebande Basheeboy.
Je klaagt telkens waarom er geen enkel westers land ingrijpt in Israel en Tjetjenie.

Maar dan wil ik ook graag een antwoord op de volgende vraag: Welk moslimland heeft Europa bijgestaan tijdens de 1e en 2e wereldoorlog?

Dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedereen gewoon niet meer reageert op BansheeBoy dan gaat hij misschien zelf wel weg. Hij was al gebanned, en ik hoop dat het weer gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

ik heb nooit een kat gezien die om ethanasie vraagt.
Tegen domheid valt niet te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 17:08 schreef Shady het volgende:
Je klaagt telkens waarom er geen enkel westers land ingrijpt in Israel en Tjetjenie.

Maar dan wil ik ook graag een antwoord op de volgende vraag: Welk moslimland heeft Europa bijgestaan tijdens de 1e en 2e wereldoorlog?

Dus....
Indonesiers hebben voor de nederlanders gevochten. Indiers (ja daar zijn ook moslims)voor de engelsen. In het Rusische leger waren ook een hoop moslims. Locale strijders in noordafrika.

Zijn dat er genoeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 17:26 schreef GEEZER het volgende:

[..]

Indonesiers hebben voor de nederlanders gevochten. Indiers (ja daar zijn ook moslims)voor de engelsen. In het Rusische leger waren ook een hoop moslims. Locale strijders in noordafrika.

Zijn dat er genoeg ?
Dat is geen antwoord op mijn vraag: Welke MoslimNATIES hebben tijdens de wereldoorlogen Europa bijgesprongen?
Een bataljon hier en daar met mensen die moslim zijn heb je altijd wel, en zoals gezegd vochten deze (gedwongen) voor de Nederlanders en de Britten. Dat was dus geen interventie van een moslimstaat.
Dus de vraag blijft open staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 17:50 schreef Shady het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag: Welke MoslimNATIES hebben tijdens de wereldoorlogen Europa bijgesprongen?
Een bataljon hier en daar met mensen die moslim zijn heb je altijd wel, en zoals gezegd vochten deze (gedwongen) voor de Nederlanders en de Britten. Dat was dus geen interventie van een moslimstaat.
Moslim staten zijn er pas na wo 2 gekomen voor die tijd waren de die staten meestal kolonien van westerse staten en dus niet zelfstandig.
Opletten op school !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shady>>
Als amerika hetzelfde zei 50 jr terug dan hadden we nu misschien wel dik onder de plak van Duitsland gezeten. Dus dat vind ik geen argument.

Ik vind dat beide partijen het voor elkaar verklooien. Het zou niet eerlijk zijn een interventie te sturen die de ene partij voortrekt. Het enigste wat kan is bemiddelen en het echt oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, het gaat een beetje off-topic nu.

De vraag is waarom Nederland zich zo pro Israel op stelt is misschien te verklaren doordat Nederlanders nog altijd een schuldgevoel hebben over de oorlog. Een schuldgevoel niet genoeg gedaan te hebben tegen de Joden vervolging door de Nazi''s. Dit schuldgevoel is van generatie op generatie gegaan.

Verder is het een feit dat Israel het enige welvarende land is in het Midden Oosten tussen al de omringende Moslim landen die nog erg primitief zijn op gebieden als emancipatie, mensenrechten en economie.

Daar komt nog bij dat deze landen zich dan ook nog eens erg agressief opstellen tegen alles wat niet moslim is (zoals het Westen en Amerika).

Ik kan dan ook totaal geen begrip opbrengen voor Palastijnse ouders die hun kinder aansporen om stenen naar Israel te gooien of zichzelf op te blazen in een volle schoolbus omdat ze dan als martelaar sterven zodat ze in de hemel komen en elke dag duizend maagden mogen neuken.

Stones can kill.

De omringende landen hebben 4 keer (tevergeefs) geprobeerd Isreal te veroveren en de Palastijnen hebben als enige doel van de ''Intifada'' de Joden de zee in te drijven... in zo''n situatie kan toch geen enkel land zich neutraal opstellen.

Just my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy|IA
Op vrijdag 13 april 2001 17:50 schreef Shady het volgende:

[..]

Waarom betrek je dat er bij???? Wat heeft dat er mee te maken. Zie titel als je wil weten waar het wel over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joden zijn door de eeuwen heen nooit bijzonder geliefd geweest en na wo 2 waren de westerse landen maar wat blij om ze een eigen land te geven en er op een nette manier vanaf te komen. Zelfs rusland, dat toch een traditie heeft in discriminatie en vervolging van joden, heeft in de verenigde naties VOOR een staat israel gestemd. En als je nu ziet wat voor een gezeur er steeds op treed als joden hun gerechtvaardigde schadevergoedingen op in wo 2 aangerichte schade en leed opeisen betwijfel ik of het westen ze terug wil. Diegenen die nu in een huis wonen van een in de oorlog gedeporteerde jood zouden dan wel eens moeten verhuizen.
Uit de concentratiekampen teruggekeerde joden waren ook in Nederland niet bijzonder welkom. Zelf koningin Wilhelmina had niet bijzonder veel met joden op.
Opgeruimd staat netjes is het westerse motto. Daarom bestaat israel en daarom steunt het westen israel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Israel is daarnaast ook "Europa", Israel is een westers land, al zou je anders vermoeden, heel veel Duitsers en Nederlanders werken in Israel. Niet alle inwoners van Israel zijn Joden, een inwoner heet namelijk een Israelier.

Daarnaast zijn wij geen vriendjes met Iran, Irak enz. enz., dus is Isreal onze nederzetting, onze uitvalbasis.

Het laatste argument is natuurlijk ook dat Israel veel handel drijft met Europa en de VS, wat natuurlijk ook meetelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 19:15 schreef VipTweak het volgende:
Niet alle inwoners van Israel zijn Joden, een inwoner heet namelijk een Israelier.
Ik bedoel het niet denigrerend maar je kunt het als je het over wo 2 hebt moeilijk over israelieten hebben want israel bestond voor 1948 niet, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 19:23 schreef GEEZER het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet denigrerend maar je kunt het als je het over wo 2 hebt moeilijk over israelieten hebben want israel bestond voor 1948 niet, vandaar.
Nee, maar als er staat :
Waarom is NL Pro-Israel

dan beginnen er een aantal over die zielige joden te zwammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

offtopic:
Shady zou je via mail even contact met mij willen opnemen?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 09:46
Op vrijdag 13 april 2001 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Beiden partijen zijn stom bezig. Maar Israel iets stommer naar mijn idee: kinderen moorden, aardolie-industrie dwingen te betichten, aanslagen etc. Maar waarom hakt nederland de knoop niet door? Ik heb toch het gevoel dat ze meer baat bij Isreal (voor zover dat bestaat) hebben dan bij Palestina. Of heb ik het mis?
erm, volgens mij maken palestijnen net zo goed kinderen dood hoor. ik meen mij te herinneren dat er wel es een school bus is opgeblazen.

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
Op vrijdag 13 april 2001 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben fel tegen euthanasie. Want: Het ergste, zelfs erger dan pijn is de dood. De dood is het einde. Het is geen voordeel, alleen maar een nadeel. mijn opinie: laat de natuur zijn werk doen. ik heb nooit een kat gezien die om ethanasie vraagt.
dat mag je best vinden, maar respecteer dan ook de wil van anderen...
veroordeel jij bijvoorld dan ook alle "moslimmartelaren", die dmv zelfmoord aanslagen strijden? of is de "heilige zaak" een goed excuus om zelfmoord te plegen? want dat is wat euthanasie is, zelfmoord plegen.

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
Op vrijdag 13 april 2001 17:08 schreef Shady het volgende:

Dus....
erm, die oorlog was tussen landen in europa, hoe kan een islamitisch land dan Europa bij staan? en als je opgelet had bij geschiedenis heeft het Osmaanse Rijk flink meegevochten in WOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 19:32 schreef qrazi het volgende:

[..]

dat mag je best vinden, maar respecteer dan ook de wil van anderen...
veroordeel jij bijvoorld dan ook alle "moslimmartelaren", die dmv zelfmoord aanslagen strijden? of is de "heilige zaak" een goed excuus om zelfmoord te plegen? want dat is wat euthanasie is, zelfmoord plegen.
Euuhhh, euthanasie vergelijken met een zelfmoord aanslag???

Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in !!!
Euthanasie pleeg je niet voor de lol, dat wordt gedaan omdat je ondraaglijk veel lijdt, zonder dat er hoop is.

Een aanslag pleeg je meestal omdat je onder druk wordt gezet door iemand (of je sterft langzaam, of heel snel) en door fanaten (wat zal ik beroemd worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 19:35 schreef qrazi het volgende:

[..]

erm, die oorlog was tussen landen in europa, hoe kan een islamitisch land dan Europa bij staan? en als je opgelet had bij geschiedenis heeft het Osmaanse Rijk flink meegevochten in WOI.
Turkije (dat bedoel je toch) is ook katholiek en stond Oosterijk bij.

Daarnaast waren er weinig zelfstandige moslims, want dat waren onze kolonien. Maar in WO II werd godsdienst wel sterk als argument gebruikt om te strijden tegen die vuile russen, die Europa gaan overnemen en ons gaan bekeren met hun rode gedachtes. (gedachtegang uit die tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 11:44

SG

SG surft naar info hardewaren

Zijn dat er genoeg ?
Indonesie was toen bezet door de jappen.
En die andere hebbe last van het duitse oost front

In NoordAfrika was ook duits bezet

Wat voor rol speelde CANADA ?????!!!!! die hadden niet veel last van duitser/jappen
maar hebben toch geholpen toch?

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 20:04 schreef SuperG het volgende:

[..]

Indonesie was toen bezet door de jappen.
En die andere hebbe last van het duitse oost front

In NoordAfrika was ook duits bezet

Wat voor rol speelde CANADA ?????!!!!! die hadden niet veel last van duitser/jappen
maar hebben toch geholpen toch?
Canada hoorde bij het Common Wealth van het United Kingdom. Noord Afrika was trouwens ook door de engelsen bezet, niet elk land was zo blij met de geallieerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Op vrijdag 13 april 2001 19:39 schreef VipTweak het volgende:

[..]

Turkije (dat bedoel je toch) is ook katholiek en stond Oosterijk bij.

Daarnaast waren er weinig zelfstandige moslims, want dat waren onze kolonien. Maar in WO II werd godsdienst wel sterk als argument gebruikt om te strijden tegen die vuile russen, die Europa gaan overnemen en ons gaan bekeren met hun rode gedachtes. (gedachtegang uit die tijd)
Bij die rode gedachtes mocht je geen een of andere geloof hebben alleen de party

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 20:20 schreef SuperG het volgende:

[..]

Bij die rode gedachtes mocht je geen een of andere geloof hebben alleen de party
Laat die ene party nou net voorschrijven waar ik wel en niet in mag geloven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Op vrijdag 13 april 2001 20:19 schreef VipTweak het volgende:

[..]

Canada hoorde bij het Common Wealth van het United Kingdom. Noord Afrika was trouwens ook door de engelsen bezet, niet elk land was zo blij met de geallieerde.
En wel blij met die rasistische jappen en duitsers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 20:24 schreef SuperG het volgende:

[..]

En wel blij met die rasistische jappen en duitsers
??? Waar slaat dit nou weer op??? De Amerikanen waren zeker niet rasistisch (zwarten/joden enz.), engelsen waren helemaal niet rasistisch, alleen zijn de blanke engelsen verheven boven alle andere volkeren.

Politiek is meer het toverwoord. Oorlog is het product van een bloedige politiek. In Egypte was de bevolking niet blij met de engelsen, alles moest in het werk worden gesteld om die soldaten te voeden, terwijl het volk stierf van armoede en voedselgebrek. Niet dat de Duitsers veel beter waren, maar die vochten tegen de engelsen en dat vonden de gewone egyptenaren niet echt erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 19:39 schreef VipTweak het volgende:

[..]

Turkije (dat bedoel je toch) is ook katholiek
Oh ??? En sinds waneer ??? Sinds de val van het byzantijnse rijk heet de pastoor er iman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

In overleg met de andere mods heb ik besloten dat het beter is alle discussies over de islam voorlopig even te sluiten. Iedereen mag even afkoelen waarna er rationeel en rustig verder mag worden gediscussieerd.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1