• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Respect... Moeilijk onderwerp eigenlijk. Moet zeggen dat er steeds minder respect tegenover elkaar word gegeven. Tenminste, daar lijkt het wel op. Kijk maar om je heen, bijna overal gebeurd het. Vooral bij jongeren. En dan heb ik het nog geeneens bij jongeren van 19 jaar ofzo maar over die mannetjes (en vrouwtjes, wil geen seksist zijn ;) van een jaar of 13/14/15. Kinderen dus.

Neem een voorbeeld van wat ik eigenlijk elke dag wel zie. Zit ik in de bus (heb ik elke dag nodig dus...) en de route daarvan gaat langs 2 scholen. Zodra die gassies binnenkomen begint het geouwehoer. Gelijk al met de grote muil: "kanker dit, tyfus dat" en wat me dan nog het meest irriteert zijn dan die kleuters die dan zo tof gaan doen tegen mensen van ergens in de 70. En dan 9 van de 10 nog in het halfgebrekkig Nederlands ook.

Je ken het vast wel. Die soort van semi-zwarten. No offense ofzo tegen zwarten maar dat zijn dan van die verwende gassies die heel vaak nog geeneens ook maar iets te maken hebben met de hele surinaamse cultuur..

Dat is thuis ''t liefste kindje die d''r maar bestaat en zodra ze buiten zijn zijn ze cooooool zeg, godverdomme nouw! "Eeee fawaka, alles boom?!?" En daar zie je dan je buurjongentje van 15 jaar oud lopen, ziet eruit alsof tie met ze lichaam in de bleek is gepleurd maar hij is cooool.. hij is down met de generatie. Jaja.. gaaf ben je dan..
Geeft niemand ook maar een greintje respect want dan is hij niet dope.. nee..

Wel is zo''n ouder persoon zien langslopen? Van een jaar of 70 ook weer. Durven je verdomme amper aan te kijken omdat ze bang zijn dat ze weer stoer geouwetyfushoer naar de kop geslingerd krijgen. Hoe stoer ben je dan? Vraag ik me af zeg maar. Maarja..

Al met al een beetje vaag verhaal.. Moeilijk te omschrijven ook eigenlijk.. Maar ik denk dat de meeste mensen wel weten wat ik bedoel. Zo niet, dan vraag ie het maar en mischien krijg ie antwoord. Mischien ook niet. Dit is wat ik denk ongeveer over onze Nederlandse samenleving.. En het grootste gedeelte daarvan ken ik wel in de smoel :r en daarna gaat ik wel een fijn potje :'(.. Waar moet het heen?? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

helemaal gelijk in

en die gasten ken ik helaas maar al te goed :r :r

Verwijderd

Waar moet dat heen?
1 woord:

Almere

loop er maar eens een poosje rond, op den duur wordt heel Nederland zo en ik ben met je eens, het is :r

• BC3 Victim
Tsja, je hebt op zich misschien wel gelijk, maar klagen is makkelijker dan oplossen...
Enig idee hoe je dit wou oplossen dan?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:25

DizzyWeb

Ondertiteld

Op vrijdag 13 april 2001 01:24 schreef whistler het volgende:

[..]

1 woord:

Almere

loop er maar eens een poosje rond, op den duur wordt heel Nederland zo en ik ben met je eens, het is :r
Definieer "zo"?

Verwijderd

Herken het wel ja, ook al op de leeftijd van onder de 10 met dat ik-heb-schijt-aan-alles-dus-ik-ben-stoer gedrag. Die kinderen moeten naar een heropvoedingskamp.

Verwijderd

ach.. ik was vroeger ook zo en kijk eens hoe beleefd ik nu ben :P

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
Zullen we stoppen met het ge- :r op mensen en er gewoon een leuke discussie van maken?

• BC3 Victim
Op vrijdag 13 april 2001 01:25 schreef McCaine het volgende:
Tsja, je hebt op zich misschien wel gelijk, maar klagen is makkelijker dan oplossen...
Enig idee hoe je dit wou oplossen dan?
Op vrijdag 13 april 2001 01:27 schreef Tweaker het volgende:
Herken het wel ja, ook al op de leeftijd van onder de 10 met dat ik-heb-schijt-aan-alles-dus-ik-ben-stoer gedrag. Die kinderen moeten naar een heropvoedingskamp.
McCaine heb 100% gelijk en Tweaker geeft gelijk een heel mooi oplossingkje :).. Nou nog waar zien te maken :?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:59

Cyphax

Moderator LNX
Ik ken dat soort types ook wel (dat is: weet wat je bedoelt)
''k werk op ''t tankstation om de hoek en ik ERGER me ondertussen aan die leipo''s, die zo nodig weer een pakkie camel klein moeten omdat ze van mamma niet meer da 4 piek hebben meegekregen... (14-15 jarigen, ze krijgen dus voortaan geen sigaretten meer mee onder 16, YAY :)) en dan niet 1x, nee rustig 2x per dag... praten, ach dat KUNNEN ze wel ja, maar het komt er met moeite uit allemaal. Kleine groepjes van tja, 3 - 4 man.
Er zitten zelfs van die exemplaren bij die je gewoon gaan staan aankijken, alsof ik wel even moet gaan raden wat ie hebben moet.
Een glas water over je heen, dat kan je krijgen, kost nix.

Saved by the buoyancy of citrus

• BansheeBoy|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-02-2024
???

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

We moeten de bevolking maar wat gaan indunnen.

Ik zie dit als een direct gevolg van mensenmassa''s die dicht op elkaar leven.

Tevens zijn de culturen die proberen te imigreren vaak niet van die lieverdjes met een mentaliteit die aangepast is aan hun eigen land (een harde mentaliteit)...

Dit springt dan makkelijk over op de autochtone jongeren in Nederland... Ze zijn anders zoetsappige "watjes".

Ik vind deze ontwikkeling ook geen goede, en ik zou deze kinderen ook graag duidelijk maken dat ze helemaal niet "stoer" of "cool" bezig zijn.

Ik weet helaas geen manier om dit tegen te houden behalve dan het inkorten van de bevolking. Ik hoorde dat er nog een lekker rustig plekje vrij is in Canada... hhmmmm.. :7

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 14:52 schreef -=Confuzer=- het volgende:
We moeten de bevolking maar wat gaan indunnen.

Ik zie dit als een direct gevolg van mensenmassa''s die dicht op elkaar leven.

Tevens zijn de culturen die proberen te imigreren vaak niet van die lieverdjes met een mentaliteit die aangepast is aan hun eigen land (een harde mentaliteit)...

Dit springt dan makkelijk over op de autochtone jongeren in Nederland... Ze zijn anders zoetsappige "watjes".
Dus de allochtone jongeren "steken" de autochtone jongeren aan met vervelend gedrag? Dat is natuurlijk onzin. Kom maar eens kijken in kleine stadjes waar amper buitenlanders wonen. Je ziet daar precies hetzelfde.
Plus, als Autochtone jongeren dit gedrag zomaar kopieren zegt dat meer over die jongeren zelf.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Sorry: dubbelpost door databeest problemen

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Reken er maar op dat dat gedrag wel veranderd als ze wat ouder zijn, ik kan me uit mijn jeugd hetzelfde soort ettertjes herinneren en die zijn allemaal veranderd...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

En om nog even treug te komen op die tieners/pubers die zo ruig zouden zijn... Dat is iedere tiener/puber, of die nou blank of zwart of rood of geel is...

D3 char(s)

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 15:20 schreef Bart_traB het volgende:

[..]

Dus de allochtone jongeren "steken" de autochtone jongeren aan met vervelend gedrag? Dat is natuurlijk onzin. Kom maar eens kijken in kleine stadjes waar amper buitenlanders wonen. Je ziet daar precies hetzelfde.
Plus, als Autochtone jongeren dit gedrag zomaar kopieren zegt dat meer over die jongeren zelf.
Dit is niet waar, in kleinere stadjes met relatief weinig allochtonen is er naar mijn mening minder sprake van dit soort gedrag.

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 21:16

Paladin

Play Ball!

Hmz dit soort gedrag valt onder het tmf chatbox princiepe, grote bek, weinig zinigs temelden en al helemaal schijt aan iedereen hebben.

Dan tevens dat fawaka gelazer ik kan me daar zo aan ergeren bij ons op het hbo ook niks tegen buitenlanders maar we hebben een paar antillianen in de klas die maar hun eigen taal blijven lullen in de klas buiten de klas overal. maar een woord normaal NL is er niet bij je mag wel een cursus hoe versta ik een anteliaan verstaan volgen voordat je wijs uit die lui kan worden.
Nee ik vind als je hier in NL bent praat het dan zeker in openbare ruimtes ook gewoon NL.

Greetz pala

Ps. respect wordt idd steeds minder komt ook door de economie het is meer ieder voor zich geworden.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

Wat hebben we weer respect voor buitenlanders :)

Het is een cyclus, in de jaren zestig zouden wij ook kankeren op die jonge generatie, en midden jaren tachtig weer en begin jaren negentig weer en begin 2000 dus ook weer.

Misschien moeten we onze jeugd maar door de staat laten opvoeden in kampen, waar ze sporten, gezond leren leven en alles leren respecteren. Ze zouden dan ook uniformen (bruin ofzo) gaan dragen en onderscheidingen voor goed gedrag...JAAAA, dat zie ik wel zitten :), oh...in de jaren dertig was dat ook al uitgevonden onder de noemer Hitlerjugend.....

Respect krijg je niet, respect dwing je af !!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 19:22 schreef VipTweak het volgende:
Wat hebben we weer respect voor buitenlanders :)

Het is een cyclus, in de jaren zestig zouden wij ook kankeren op die jonge generatie, en midden jaren tachtig weer en begin jaren negentig weer en begin 2000 dus ook weer.

Misschien moeten we onze jeugd maar door de staat laten opvoeden in kampen, waar ze sporten, gezond leren leven en alles leren respecteren. Ze zouden dan ook uniformen (bruin ofzo) gaan dragen en onderscheidingen voor goed gedrag...JAAAA, dat zie ik wel zitten :), oh...in de jaren dertig was dat ook al uitgevonden onder de noemer Hitlerjugend.....
Ow, knetterhard en ongenuanceerd. >:)

Ik wed dat jij ook de pest hebt aan zinnen die beginnen met: Ik wil niet discrimineren maar .............(en aansluitend een hoop nazi-crap)

Mijn respect heb je :)

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 12:36
Op vrijdag 13 april 2001 17:37 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

Dit is niet waar, in kleinere stadjes met relatief weinig allochtonen is er naar mijn mening minder sprake van dit soort gedrag.
ja hallo, ik woon hier zo goad als op het platte land (30000 inwoners) en we hebben hier inderdaad niet veel "allochtonen" (raar woord), maar hier hebben we "Boeren". Die vertonen net zulk agressief gedrag. niet alle boeren trouwens. je moet kunnen blijven relatieveren. wat ik bedoel, dat gedrag word niet (alleen) veroorzaakt door allochtonen

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 19:43 schreef qrazi het volgende:

[..]

ja hallo, ik woon hier zo goad als op het platte land (30000 inwoners) en we hebben hier inderdaad niet veel "allochtonen" (raar woord), maar hier hebben we "Boeren". Die vertonen net zulk agressief gedrag. niet alle boeren trouwens. je moet kunnen blijven relatieveren. wat ik bedoel, dat gedrag word niet (alleen) veroorzaakt door allochtonen
Zolang er meiden met dikke tieten en strakke kontjes rondlopen, zal de jeugd zich stoer en respectloos GEDRAGEN. Primair is iedereen braaf en wordt verder verziekt door de samenleving en door done''s en not-done''s.

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 19:22 schreef VipTweak het volgende:
hey dat noemen ze tegenwoordig dan toch scouting ? :P

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 19:55 schreef Flamez het volgende:

[..]

hey dat noemen ze tegenwoordig dan toch scouting ? :P
Scouting is nogal erg afgeleid van de Hitlerjugend. Hopman komt bijvoorbeeld van Hauptmann. In de jaren 30 was Scouting flink in opmars, dankzij de hitlerjugend, na de oorlog ging het wat minder goed met Scouting en toen zijn er andere kleuren gekomen.

Ja, ook ik heb op Scouting gezeten (en enkele jaren leiding gegeven)

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Weer ff ontopic:

Respect komt idd steeds minder vaak voor in NL. Hoewel wij onszelf toch ontzettend tolerant noemen. (En volgens mij heeft dat nogal met elkaar te maken) Maar mijn mening is: respect dwing je af. Als jijzelf respect toont krijg je het ook terug. Ik woon in de wijk Middelland in Rotterdam, zeg maar ''Klein-Casablanca/Ankara'' en daar respecteert iedereen elkaar! Ik woon daar nog maar een driekwart jaar ofzo, maar ik heb me nooit ''niet gerespecteerd'' gevoeld. Ik ben misschien wel een beetje vreemd, maar ik ben altijd vriendelijk tegen iedereen, toon respect naar iedereen (ok, ok er zijn uitzonderingen) en krijg dat dus ook terug. Kijk, als ik in die wijk was gaan wonen met een instelling van ''jullie zijn allemaal k#tmarokaantjes en kl#teturkjes'' en ook zo was gaan rondlopen had ik daar dus vette problemen mee gekregen.

Mijn stelling: respect tonen = respect krijgen

D3 char(s)

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 20:24 schreef Blistimo het volgende:
Weer ff ontopic:

Respect komt idd steeds minder vaak voor in NL. Hoewel wij onszelf toch ontzettend tolerant noemen. (En volgens mij heeft dat nogal met elkaar te maken) Maar mijn mening is: respect dwing je af. Als jijzelf respect toont krijg je het ook terug. Ik woon in de wijk Middelland in Rotterdam, zeg maar ''Klein-Casablanca/Ankara'' en daar respecteert iedereen elkaar! Ik woon daar nog maar een driekwart jaar ofzo, maar ik heb me nooit ''niet gerespecteerd'' gevoeld. Ik ben misschien wel een beetje vreemd, maar ik ben altijd vriendelijk tegen iedereen, toon respect naar iedereen (ok, ok er zijn uitzonderingen) en krijg dat dus ook terug. Kijk, als ik in die wijk was gaan wonen met een instelling van ''jullie zijn allemaal k#tmarokaantjes en kl#teturkjes'' en ook zo was gaan rondlopen had ik daar dus vette problemen mee gekregen.

Mijn stelling: respect tonen = respect krijgen
Als je geen aanleiding geeft tot problemen en je bent gewoon zelfverzekerd, dan krijg je vanzelf respect (ik wel).

Verwijderd

Tieners/pubers zijn per defenitie respectloos en irritant. Dat hoort er nou eenmaal bij.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Op vrijdag 13 april 2001 20:47 schreef GEEZER het volgende:
Tieners/pubers zijn per defenitie respectloos en irritant. Dat hoort er nou eenmaal bij.
[zwaar offtopic]
Ah, Dr. Geezer, collega, U hier???!!!
[/zwaar offtopic]

D3 char(s)

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 20:52 schreef Blistimo het volgende:

[..]

[zwaar offtopic]
Ah, Dr. Geezer, collega, U hier???!!!
[/zwaar offtopic]
[zwaar offtopic]
Zekers. Immer paraat voor medische raad is mijn motto.
[/zwaar offtopic]

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 14-01 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ik begrijp helemaal wat je bedoeld, maar nou moet ik zeggen dat er hier in dit toch niet kleine dorp (12000 inw) er nooit sprake is van dat soort supercool/kleutergedrag, ook worden omas niet lastig gevallen. Voor de rest is het hier eigenlijk best rustig ook met uitgaan.

Verwijderd

Definieer Almere?

Grote stad met een en al woonwijk (toekomst van NL, alleen maar stedelijk gebied) waar zowel blanke, zwarte, gele, roze, pimpelpaarse met sproetjes, je snapt ''m wel, mensen bij elkaar wonen. Dat heel integratie en <i>op zich</i> is daar niets mis mee.

Echter door het mengen van culturen, het streven van mensen om zich toch vooral niet achtergesteld te voelen bij het andere groepje verlies je de individualiteit van de mensen.

Waarom ik Almere nu weer aanhaal, als je hier door de stad loopt, en ik woon hier nu al een poosje (ik kom uit een ''Boerengebied'' en dat is net zo erg maar op een andere manier) dan zie je in principe 1 type jongere, huidskleur maakt dan niet erg veel uit maar dat is het type dat zich heel erg populair voelt, inderdaad een pakje camel per dag verslindt en denkt dat het zich volwassen gedraagt. Ik kan het niet zo heel goed uitleggen maar kom hier gerust een dagje van de zomer, gaan we mensen kijken op een terrasje :)

En ter verduidelijking als dat nog nodig is, ik heb een teringhekel aan die groepjes.

Verwijderd

Dit soort groepjes heb je niet alleen in Almere hoor :)
Ik woon vlakbij een basisschool waar bijna alleen maar autochtone kinderen op zitten. Niet omdat ze daar discrimineren hoor, maar omdat alle allochtone kinderen op 1 school zitten. Maar er komen dus ook dagelijks dat soort groepjes langs mijn huis lopen. Die gaan dan ook expres niet aan kant als je er met de fiets langs wil, maar als je 1 keer niet remt bedenken ze zich de volgende keer wel.

De meesten veranderen wel als ze van de middelbare school af komen. En die niet veranderen worden fabrieksarbeider of werkeloos. En soms nog erger en gaan ze de criminaliteit in.

PS. Ik heb niets tegen fabrieksarbeiders, werkelozen of criminelen. Ik praat hier over een klein groep mensen.

PS2. Ik leef in een kleine stad in de Achterhoek met ong. 15.000 inwoners. Er wonen hier veel jongeren (waaronder een groot gedeelte allochtoon) maar nog meer bejaarden, waardoor elke uitgaansgelegenheid in het centrum is verdwenen. Zelfs de cafe''s. Dan is het ook niet zo gek dat hangjongeren op hangplekken uit verveling vervelende dingen gaan doen. De gemeente klaagt over het vandalisme door jongeren die van de disco terug komen, maar ze begrijpen niet dat een groot gedeelte van de jongeren helemaal niet naar een disco kan omdat de dichtsbijzijnde disco 17 km verderop is. En 1 cafe in het centrum is echt niet genoeg.

Verwijderd

Ik woon in Noord-Brabant (als een van de weinige, naar ik heb begrepen) in een stad van ongeveer 15.000 mensen. BoZ is van nature een arme stad met heel veel allochtonen, omdat hier vroeger veel ijzergieterijen waren. We hebben hele wijken vol met marokkanen en turken, daarnaast is de halve woonplaats ook redelijk arm.

Alle ingredienten voor vervelende types zijn er dus en de politie staat tegen de muur, als ze ingrijpen, dan is het racisme, discriminatie ed. Wij hebben dus echt veel last van dat soort figuren. Inmiddels weet ik hoe ik ermee moet omgaan, maar ik ga liever ergens anders uit.

En boerendorpen hebben we ook in de buurt, maar daar is geen razia nodig om tien ruziende (altijd marokkanen) uit elkaar te houden.

Misschien verklaart bovenstaande veel van mijn reacties en mogelijk onbegrip, maar ik heb echt schijt aan dat soort "bevolkingsgroepen", nee, ik ben geen racist, ik discrimineer niet enz. enz., maar ik zal ze niet missen als ze besluiten om terug te gaan naar "hun heilige land, waar alles zo goed is".

Oh, ik zal maar niet beginnen over verkrachtende/stelende/moordende asielzoekers/drugstouristen en zwervers.

Ok, das gezegd :), ik hoef voorlopig even niets meer uit te leggen denk ik.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Op vrijdag 13 april 2001 23:40 schreef VipTweak het volgende:
En boerendorpen hebben we ook in de buurt, maar daar is geen razia nodig om tien ruziende (altijd marokkanen) uit elkaar te houden.
Goh, wat vreemd, de enige ruziënde mensen bij mij in de buurt zijn altijd blanken (en dat ben ik zelf ook, begrijp me niet verkeerd) dus het zijn niet altijd Marokkanen of Turken of Surinamers...
Het zijn de probleemgevallen!!!

D3 char(s)

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 23:55 schreef Blistimo het volgende:

[..]

Goh, wat vreemd, de enige ruziënde mensen bij mij in de buurt zijn altijd blanken (en dat ben ik zelf ook, begrijp me niet verkeerd) dus het zijn niet altijd Marokkanen of Turken of Surinamers...
Het zijn de probleemgevallen!!!
Beter lezen is ook een kunst:
Bij ons in de stad zijn het WEL VOORNAMELIJK de Marokkanen en Turken, want als een blanke iets flikt, wordt ie door bovengenoemde groepen in elkaar geslagen / vermoord. Dat het niet overal zo is, weet ik ook wel zeker.

• BC3 Victim
Ik denk eigenlijk dat allachtone jongeren meer opvallen omdat hun vaker in groepen gezien worden. En het is ook zo dat die groepen heel vaak anderen gaan lastigvallen (hiero dan). Juist omdat het nieuws e.d. grotendeels blank is hoor je van de blanke foute samenleving vrij weinig. En inderdaad, dit zijn allemaal hele foute probleemgevallen. Wat mij vooral opvalt is dat ze allemaal "the american way" proberen na te doen. En dat is niet alleen hier bij mij (ook omgeving Rotterdam) maar overal. Je kent het wel. De bekende Jerry Springer mentaliteit. Persoonlijk lach ik me 10 keer de klere in als ik dat zie met de gedachte "tjezus wat een domme mensen". Als ik ergens niet aan mee zou willen doen is het dat wel.

En dan nog iets over de stelling: "respect krijg je niet, dat dwing je af". Ook dat doe je in een bepaalde manier. En die gasten doen dat op een hele foute manier. Dan ben ik het meer voor het "respect tonen is respect krijgen". Dat is iets wat grotendeels wel waar is.

Maar ook dankzij het opvallen van de allachtonen zie ik steeds meer dat het Extreem Rechtse bij de blanke jeugd tevorschijn komt (diegene die zich dus niet verschuilen tussen de allachtone, dat vind ik ook van die lijertjes). Want als ik ergens wel een gruwelijke hekel aan heb dan zijn het wel van die enorm foute nazi''s. Die moeten ze maar met ze alle tegelijk midden in de oceaan dumpen met een grote steen om de nek. Die zijn fouter dan fout.

En over dat "vroeger liepen de ouderen ook te kankeren op de jeugd" vind ik ook niet helemaal kloppen. Want ik heb maar weinig dingen gehoord van het desrespecteren van ouderen vroeger etc. Wat ik wel denk is dat de jeugd van nu een gevolg is van de vroegere generatie (hippie''s enzo :)).

Denk trouwens niet dat ik ook zo''n ouwe lul van 100 ben.. Ben geeneens zoveel ouder dan waar ik nou over ouwehoer. Denk alleen wel dat ik wat meer bij me verstand ben vergeleken met de goofies van nu.

Canada lijkt me inderdaad wel leuk :P

Pagina: 1