Mijn stelling word, wanneer zullen wij met voertuigen vliegen.
Ik wil het weten om wetenschappelijke redenen.
Greetz Koen (doctor Koen)
Ik wil het weten om wetenschappelijke redenen.
Greetz Koen (doctor Koen)
Ik weet het maar je moet toch iets vragen als je niks te doen hebt.Op donderdag 12 april 2001 14:03 schreef mietje het volgende:
Als het rekeningrijden wordt ingevoerd.(Ik vind dit nogal een non-vraag).
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Lekker zijn is een gave :)
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Verwijderd
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
En toch begint VR beter door te breken dan een vliegende auto.Op zaterdag 14 april 2001 00:16 schreef steve_jacks het volgende:
fossiele....brandstof....
er is nog niet eens genoeg brandstof aanwezig om auto''s nog iets van 100 jaar te laten rijden, laat staan voor een vliegende auto!
Technisch is het wel te doen hoor! Maar ja, is niet echt nodig, de meeste mensen die er 1 zouden kunnen gebruiken zijn zakenmensen. En die moeten het wel kunnen betalen (brandstof=HEEL DUUR), dus alleen de elite kan het aanschaffen. Drie keer raden wat die mensen nu al hebben: helicopters
Dus waarom nou weer een vliegende auto als je al een helicopter hebt?!
Ik vind vliegende auto''s echt net zo''n vaag soort hype als virtual reality een paar jaar geleden was.
Nee hoor, denk eens aan waterstof, dat is de oplossing hoor, kijk maar eens, veel automerken hebben al heel behoorlijk rijdende auto''s op waterstof, dat is er genoeg en raak ook nooit op, omdat je uitlaatgassen weer water zijn...Op zaterdag 14 april 2001 00:25 schreef VipTweak het volgende:
[..]
En toch begint VR beter door te breken dan een vliegende auto.
De eerstvolgende stap in autowereld zal toch wel de elektro-auto zijn, probleem met fossiele brandstof is dan opgelost.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq