Toon posts:

[BC3] Wanneer vliegen wij met auto''s?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn stelling word, wanneer zullen wij met voertuigen vliegen.
Ik wil het weten om wetenschappelijke redenen.

Greetz Koen (doctor Koen) (8>

Verwijderd

Als het rekeningrijden wordt ingevoerd. :) (Ik vind dit nogal een non-vraag).

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 14:03 schreef mietje het volgende:
Als het rekeningrijden wordt ingevoerd. :) (Ik vind dit nogal een non-vraag).
Ik weet het maar je moet toch iets vragen als je niks te doen hebt.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik denk niet dat je met het huidige OV de mensen uit de auto krijgt, dus NL slipt dicht. Dan kun je op een gegeven moment de wegen niet meer in de breedte meer capaciteit geven, maar moet het wel de hoogte in. Maar het wiel is een veel te goede uitvinding, dat gebruiken we nog wel zeker 200 jaar...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

over een tijdje kunnen we niet meer boven elkaar vliegen want hebben we enkelt nog maar tunnels om in te rijden!en daarboven kantoren en huizen!

Lekker zijn is een gave :)

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:18

Lordy79

Vastberaden

Om eens serieus te reageren:

ik denk dat ''t er voorlopig niet inzit, omdat je moeilijk een weg met 2 strepen kunt maken in de lucht. Het zou 1 grote chaos worden in het luchtruim.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Ik denk dat het heel lang gaat duren voor het zover is.

Het is namelijk technisch gezien allang mogelijk en er valt veel geld te verdienen, dus economisch gezien moet het ook lukken, maar :

Hoe ga je alles stroomlijnen, dat niet iedereen tegen elkaar klapt??

Ik denk dat een landelijk metro stelsel er eerder is, dan dat auto''s gaan vliegen. En als dat metro stelsel er is, dan hopelijk geen NS :+

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:17

Klippy

Still Game

Weet niet of het snel geralisiseerd zal worden, zal wel niet :), maar ik heb laatst es wat gezien op discovery over het regelen van het verkeer in de lucht. Blijkbaar heeft met zich daar al serieus mee beziggehouden, maar helaas weet ik niet meer precies hoe het zat... Maar het kwam erop neer dat de ''vliegauto''s'' over ''virtuele wegen'' reden, die waren zeker ingeprogrammerd ofzo en daar kon je niet van afwijken, ook hadden ze iets aan boord waarmee automatisch de afstand werd geregeld tot je voorganger.
Vondt t allemaal nogal saai, want daaruit bleek dus dat je zelf niet veel hoefde te doen, je voerde de bestemming in en je werd bijna vanzelf erheen gevlogen. Dus voor mij mogen ze t nog ff 8erwege laten, moet 2 mei pas op rijexamen. Ik blijf nog wel ff in de auto dus ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
fossiele....brandstof....

er is nog niet eens genoeg brandstof aanwezig om auto''s nog iets van 100 jaar te laten rijden, laat staan voor een vliegende auto!

Technisch is het wel te doen hoor! Maar ja, is niet echt nodig, de meeste mensen die er 1 zouden kunnen gebruiken zijn zakenmensen. En die moeten het wel kunnen betalen (brandstof=HEEL DUUR), dus alleen de elite kan het aanschaffen. Drie keer raden wat die mensen nu al hebben: helicopters

Dus waarom nou weer een vliegende auto als je al een helicopter hebt?!

Ik vind vliegende auto''s echt net zo''n vaag soort hype als virtual reality een paar jaar geleden was.

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 00:16 schreef steve_jacks het volgende:
fossiele....brandstof....

er is nog niet eens genoeg brandstof aanwezig om auto''s nog iets van 100 jaar te laten rijden, laat staan voor een vliegende auto!

Technisch is het wel te doen hoor! Maar ja, is niet echt nodig, de meeste mensen die er 1 zouden kunnen gebruiken zijn zakenmensen. En die moeten het wel kunnen betalen (brandstof=HEEL DUUR), dus alleen de elite kan het aanschaffen. Drie keer raden wat die mensen nu al hebben: helicopters

Dus waarom nou weer een vliegende auto als je al een helicopter hebt?!

Ik vind vliegende auto''s echt net zo''n vaag soort hype als virtual reality een paar jaar geleden was.
En toch begint VR beter door te breken dan een vliegende auto.
De eerstvolgende stap in autowereld zal toch wel de elektro-auto zijn, probleem met fossiele brandstof is dan opgelost.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:17

Klippy

Still Game

Op zaterdag 14 april 2001 00:25 schreef VipTweak het volgende:

[..]

En toch begint VR beter door te breken dan een vliegende auto.
De eerstvolgende stap in autowereld zal toch wel de elektro-auto zijn, probleem met fossiele brandstof is dan opgelost.
Nee hoor, denk eens aan waterstof, dat is de oplossing hoor, kijk maar eens, veel automerken hebben al heel behoorlijk rijdende auto''s op waterstof, dat is er genoeg en raak ook nooit op, omdat je uitlaatgassen weer water zijn...
No problem ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:29

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Nooit, want auto''s rijden, en dat zullen ze ook altijd blijven doen :)
Er komt hoogstens een nieuw soort vervoermiddel dat kan vliegen, maar dat zou geen ''auto'' heten (vliegmobiel ofzo)

Gr:):)tZZ

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:35
zag laatst reportage op discovery: bedrijfje dat vliegende "auto''s" maakt. over ong. 20 jaar willen ze tog wel veel van die dingen verkocht hebben: ze koste maar 150.000, rijden op bijna alles, loopt 1:12 en zeer veilig. dat zeggen ze tenminste...

Verwijderd

Ik vlieg al regelmatig over de A1 :7

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

a) Op het moment dat we met auto''s vliegen zijn het geen auto''s meer maar vliegtuigen.

b) "waarneer zullen we met voertuigen vliegen" is geen stelling maar een vraag.

c) in "mijn stelling word" wordt het woord "word" meestal met dt geschreven. Ik maak zelf ook veel werkwoordsfouten, maar dit is wel heel erg gruwelijk.

d) Wat is er wetenschappelijk aan vliegen? Lijkt me meer een gevalletje techniek. En echt wetenschappelijk verantwoord is een poll op GoT ook niet, dus wat is er wetenschappelijk aan deze vraag?

e) We vliegen al met voertuigen. We vliegen al 100 jaar met voertuigen.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:18

Lordy79

Vastberaden

Op zaterdag 14 april 2001 17:01 schreef Diadem het volgende:
a) Op het moment dat we met auto''s vliegen zijn het geen auto''s meer maar vliegtuigen.

Wat hij bedoelt is wanneer we allemaal ons eigen vliegtuigje hebben zoals we nu allemaal ons autootje hebben.

b) "waarneer zullen we met voertuigen vliegen" is geen stelling maar een vraag.

Correct.

c) in "mijn stelling word" wordt het woord "word" meestal met dt geschreven. Ik maak zelf ook veel werkwoordsfouten, maar dit is wel heel erg gruwelijk.

Tja.. ik zie ze ook... maar ik corrigeer alleen als ik weet dat de zondaar beter had kunnen/moeten weten.

d) Wat is er wetenschappelijk aan vliegen? Lijkt me meer een gevalletje techniek. En echt wetenschappelijk verantwoord is een poll op GoT ook niet, dus wat is er wetenschappelijk aan deze vraag?

Hij zegt dat hij het wil weten om wetenschappelijke redenen. Misschien kan hij die redenen aan ons openbaren.

e) We vliegen al met voertuigen. We vliegen al 100 jaar met voertuigen.

Maar niet zoals we nu met auto''s rijden.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Pagina: 1