• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Ik vraag me nu al heel lang af waarom iedereen,iedereen het leven zuur maken!Zou het niet leuker zijn om allemaal met elkaar te feesten zonder te vechten en te schelden enzo.... Tuurlijk ik begrijp dat je af en toe pissig kan zijn op iemand maar lul hem dan omver ofzo! En nee ik ben geen talent voor de politie

Lekker zijn is een gave :)

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10-2025
Feesten?
Bedoel je nou dat mensen elkaar het leven zuur maken tijdens parties of bedoel je het wat algemener?

Leg ''s uit, want ik heb nog wel een paar antwoorden klaar liggen...

Grtz.
AxiMaxi

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
nah gewoon altijd en ja het grootste deel op de feesten als ik bijvoorbeeld in rotterdam zou uitgaan kan ik beter niet laten merken waar ik vandaan kom enzo!En ja nou weet ik dat rotterdamers hier in amsterdam ook meestal niet welkom zijn maar ja!!niet dat ik er wat tegen heb want ik heb wat met een rotterdamse gehad! maar waarom moeten we altijd iedereen afkraken

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Om jezelf in je eigen ogen op te waarderen. Natuurlijk is dit laag, maar zo zit het volgens mij wel: mensen hebben zondebokken nodig om zichzelf beter te voelen.

Overigens is conflict niet altijd slecht, maar nutteloos conflict wel.

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-01 17:48
Op maandag 09 april 2001 18:07 schreef Lord Daemon het volgende:
Om jezelf in je eigen ogen op te waarderen. Natuurlijk is dit laag, maar zo zit het volgens mij wel: mensen hebben zondebokken nodig om zichzelf beter te voelen.

Overigens is conflict niet altijd slecht, maar nutteloos conflict wel.

Lord Daemon
Precies, soms kan het voor sommige mensen fijn zijn, om te voelen, dat zij iig niet onderaan ''de ladder'' staan...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

mensen zijn in groepsverband te beinvloed en doen dus dingen die ze alz ze er ff over zouden nadenken niet zouden doen... :( that''s just the way it is.. (denk ik :))

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Quinny
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-01 23:07
Toen ik dit las moest ik meteen hieraan denken:

"And then, nearly two thousand years after one man had been nailed to a tree for saying how nice it would be to be nice to people for a change...."

Ik denk dat sommige mensen gewoon zo doen omdat ze het leuk vinden, omdat ze denken dat hun vrienden hen dan "stoer" vinden...

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 20:35 schreef Quinny het volgende:
Toen ik dit las moest ik meteen hieraan denken:

"And then, nearly two thousand years after one man had been nailed to a tree for saying how nice it would be to be nice to people for a change...."

Ik denk dat sommige mensen gewoon zo doen omdat ze het leuk vinden, omdat ze denken dat hun vrienden hen dan "stoer" vinden...
Het is ook een kwestie van jaloers zijn en alles maar willen hebben en over alles in het leven controle willen hebben.

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10-2025
Zelf ben ik al een tijdje lid van een mailinglist. Die mailinglist is opgezet om feiten, geruchten en verzinsels uit te wisselen over Jean Michel Jarre.
Onlangs liep het daar een beetje in de soep. Sommige leden waren het namelijk niet eens met andere leden over de toelaatbare inhoud van de posts.

Sommigen wilden enkel en uitsluitend feiten over JMJ, anderen tolereerden ook posts die ''off topic'' waren. Men kon het hierover niet eens worden en dus stapten er een paar van-het-eerste-uur op.

Tja... waar ligt dat nou aan?

Mijns inziens wordt het vanzelf saai in zo''n lijst als je alleen hoogwaardig aan de topic blijft hangen. Er zijn op den duur geen onbesproken feiten meer, de geruchten worden alsmaar vager en op verzinsels zit niemand te wachten.
Aan de andere kant heeft het ook geen zin om de raamkozijnen van je nieuwe huis te bespreken (ja, ik kan uitzonderingen bedenken), dus een beetje bij het topic blijven kan geen kwaad.

Maar er gingen mensen dus serieus ruzie over maken. Onvoorstelbaar!

Andere kwestie: een vakantie-collega bij de PTT vertelde bij ooit eens, dat ze tijdens haar studie psychologie een heel aparte les moest volgen. Er was geen onderwerp, je moest alleen aanwezig zijn. Er werd in feite ook geen les gegeven, maar iedereen moest zichzelf bezig houden.
Na 4 weken braken de grootst mogelijke ruzies uit. Onvoorstelbaar!

Tja... zo zit dat... :?

grtz.
AxiMaxi

edit:
de immer optredende typo''s

[edit2]
Nog wat voorbeelden:

- Big Brother
- Big Diet
- Robinson (of hoe heet dat eilanden programma?)
[/edit2]

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Verwijderd

Ik denk dat de mensen het nooit 100% goed kunnen maken hier op deze aarde. Dan zou elke mens helemaal goed moeten zijn en ik denk dat iedereen naast een goede kant ook wel een foute kant in zich heeft.

Kijk maar naar het communisme; het idee erachter is goed maar het werd gewoon kut uitgevoerd door de communistische leiders.

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
ja maar dat comunisten is gewoon eentje proefe macht en heb het flink uitgebuit

Pagina: 1