Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Of All The Things I've Lost In Life, I Miss My Mind The Most...
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
|{ brrr }] |
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
Verwijderd
Verwijderd
=) ik heb gewoon de ranks geedit en mijn score op 999999 gezet =) beat meOp dinsdag 11 april 2000 22:30 schreef Mastermind het volgende:
Haha, moest je het spelletje "Mamba" en "Pizzaworm" dan hebben indertijd... we waren er niet vanaf te slaan omdat we elkaars highscores in wouden halen! Hahahaha dat waren nog eens tijden......<BR>
...
Niet voor zover ik weet sorry you''ll have to do it with these.Ik heb snake2 op mn gsm (7110) en dit vind ik zwaar zuigen.. weet iemand waar ik snake1 kan downen om naar mn gsm te uploaden???
Maar je kunt hem toch op dat doolhof zetten met muren en dan heb je toch dezelfde als snake1 ( ongeveer ik geloof doolhof 2 trouwens )
Het is mogelijk om de software van een 7110 op een 3210 te plaatsen. ( de mogelijkheid bestaat dus wel maar is niet aan te raden !!! )Kan je Snake 2 uppen naar je 3210?
Natuurlijk werkt wap enzovoorts niet maar snake2 toevallig wel. ( ps 3210 software terugzetten is nog moeilijker als de 7110 erop zetten )
En snake SUCKS ASS.
ik heb een foon om mee te bellen en evt gooien.
owjah en snake 1 en 2 SUCKS ALLEBEI ( heb beide
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
de knopjes zijn ietsje te klein voor spellen. naar mijn idee.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
Bewijs graagOp dinsdag 11 april 2000 21:56 schreef gsmguru het volgende:
ik zit nu op 1200 maar das zeer lastig en dan zelfs wel op het zwaarste nivaue
Verwijderd
pairs 2 trouwens "uitgespeeld" 1440 punten en tijdslimiet aan
/edit bewijs komt eraan zodra mijn scanner samen met ps6 wil werken
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
517 puntjes
Heb ik nou ook last vanOp zaterdag 30 december 2000 00:11 schreef koornee het volgende:
met m''n 8210 iets van 350 punten.
de knopjes zijn ietsje te klein voor spellen. naar mijn idee.
Maar toch heb ik 513 als topscore....
Weet iemand al hoe je een 8210 moet vast houden om te kunnen snaken met z''n 2-en ??? Die infrarood poort zit op een errug irritante plaats
Verwijderd
waahaha screen schot plzOp vrijdag 29 december 2000 22:28 schreef webskipper het volgende:
op de 3310 --> 975 punten*D*D*D
TI-83 rekenmachines Roeleeren!!
Advanced sheep-counting strategies
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
op''t laatst moet je gewoon boven-rechts-beneden-rechts-boven-rechts-beneden
hehehehe.. en op ut laatste stukkiej overhouden naar beneden rechts boven links boven rechts enzo
Bewijs... Lastig ik heb de foon niet meer
Maareuh mijn vriendin kan wel instaan en de huidige eigenaar vast ook wel
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ok geef toe wel pauze truc gebruikt
Verwijderd
das indeed wel makkelijker jah, handig tijdens natuurkunde enzoOp zaterdag 30 december 2000 10:51 schreef BrammeS het volgende:
Ik heb snake op mn rekenmachine zitten. makkelijkere besturing en grooter scherm wat wil je nog meer!! lekker handig tijdens een saaie les!!
TI-83 rekenmachines Roeleeren!!
Dit is geen grap. Screenshot is coming soon
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hoe doe je die pauze truc/?Op zaterdag 30 december 2000 12:46 schreef Kaos het volgende:
Uitgespeeld op 5110, 2008 punten.
Ok geef toe wel pauze truc gebruikt, anders was mijn hoogst in de 800
Verwijderd
Vond ik toch nie slecht
NU heb ik een 3310 maar ik speel der nie echt mee.
Slecht voor de batterij en is snel leeg
kan ik nie meer bellen en dat vind ik toch ff belangrijker dan zo''n klote spelletje
(zoals alle cheats/tricks)
IS DAT 1337 OF IS DAT 1337!!!!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
welke rekenmachine? toevallig de HP38g?? ik zoek die namelijk al een jaar langOp dinsdag 11 april 2000 21:25 schreef Eating Elpie het volgende:
Heb ik op me rekenmachine[afbeelding]
''t Zal wel warm zijn geweest vandaag
Al gebeurd, je moet alleen wel de 9110i (communicator) hebben.Op dinsdag 11 april 2000 22:45 schreef Emielio het volgende:
Wanneer gaat Nokia Tetris integreren in de nieuwe Nokia''s ???
Ik heb nu een score van 12472.
Je kan er trouwens ook op schaken en such.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik zelf heb iets van 800 gehaald ...
Boeit dat dan
wordt je score hoger met een hogere moeilijkheidsgraad?
This too shall pass