Nou???....heft er iemand die codes voor mij? of een URL? als je ze hebt wil je er dan wel bij vermelden waar ik ze moet maken (notepad ofzo).
Tnx
Tnx
Verwijderd
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Dat is ANSI, geen ASCII.Ooit van 'character map' gehoord wat je bij Windows gewoon kon mee installeren toen je Windows erop zette?
"I sit in my room and imagine the future."
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
eather way, tnx all