En laat dieOp woensdag 09 mei 2001 00:17 schreef HlpDsK het volgende:
Ja. En zet er gelijk eenop
LOL
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zozo... Toch wel een reset af en toe dankzij windows... of?Op woensdag 09 mei 2001 00:19 schreef HlpDsK het volgende:
Mijnes is al bijna een week niet uit geweest
.... Ik weet het ook niet
Mijn fileserver is al weken downOp woensdag 09 mei 2001 00:42 schreef VipTweak het volgende:
[..]
Zonder te resetten :
- fileserver 2 maanden (Windows 2000 Server)
- internetserver 29u en 6min. (Windows 95)
Op de fileserver heb ik Mc Afee geinstalleerd, vandaar dat ie opnieuw opgestart moest worden.
Ik heb last van een kapotte celeron400, dus dat draait toch niet. En een slot-terminator heb ik niet
Beetje Raid-0 gevoel eigenlijk: 1 proc down = alles down
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ook ME hier, en ik laat me compu''tje geregeld een nachtje aanstaan (wel eeuwenoude monitor uit...Op woensdag 09 mei 2001 00:40 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jullie denken: hij lult! Maar het is _echt_ waar, vraag maar aan IRBaboon (huisgenoot)... Het is dus _echt_ waar en ik maak er goed gebruik van
Ben benieuwd hoelang hij het uit houd...Op woensdag 09 mei 2001 00:46 schreef Blistimo het volgende:
[..]
Ook ME hier, en ik laat me compu''tje geregeld een nachtje aanstaan (wel eeuwenoude monitor uit...) maar ik restart eigenlijk iedere ochtend wel... gewoon uit voorzorg... maar ik kan het eens proberen...
Ik geef ook wel toe dat win2k stabieler is hoor, maar hier draait winME gewoon "toevallig" heel lekker. Bij IRBaboon ook trouwensOp woensdag 09 mei 2001 00:48 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang hij het uit houd...
Verwijderd
kon ik dat maarOp woensdag 09 mei 2001 00:16 schreef DaNCe2k het volgende:
Kan ik me pc hele nacht aanlaten staan, zonder dat er ook maar iets gebeurd?
een A-open bigtower en alles scsi erin (hd''s zijn ALTIJD superlawaaiig, waarom weet ik niet) is niet echt rustgevend te noemen.....
verder kan het geen kwaad
Verwijderd
Die servers maken hier ook lawaai, helemaal als de modem gaat inbellen.Op woensdag 09 mei 2001 00:51 schreef RobtH het volgende:
[..]
kon ik dat maar
een A-open bigtower en alles scsi erin (hd''s zijn ALTIJD superlawaaiig, waarom weet ik niet) is niet echt rustgevend te noemen.....
Maar nu ben ik er zo aan gewend geraakt, dat ik iets mis als mn computer NIET aanstaat, dus ik vindt het geen probleem. Alleen die ledjes zijn soms nogal irri.
Gisteren nog 2 uur. Ownee, eergisteren ondertussen.Op woensdag 09 mei 2001 01:18 schreef tinus1983 het volgende:
[..]
slaap jij eigenlijk nog wel?
Hij draait ook op de pc van een van mijn huisgenoten... en die heeft al eens uptimes van over de 5 dagen zonder reboot gehad...Op woensdag 09 mei 2001 00:48 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ik geef ook wel toe dat win2k stabieler is hoor, maar hier draait winME gewoon "toevallig" heel lekker. Bij IRBaboon ook trouwens
En ja, we hadden ook voor Win2K kunnen kiezen, maar ME is een beter gamesplatform, en aangezien er hier intern nogal veel Total Annihilation gespeeld wordt...
Bij mij hield 98 en nu ME het bijna nooit meer dan een dag uit
It''s probably in the name
Hmm, ik heb ook een AOpen HX08, maar ik slaap er zo doorheen hoor. Kan ook komen omdat ik gewoon _veel_ te laat ga slapenOp woensdag 09 mei 2001 00:51 schreef RobtH het volgende:
[..]
kon ik dat maar
Euhm, en mijn HD''s hoor ik niet hoor, IBM DTLA''s en DJNA''s, ze doen ook niet zoveel ''s avonds. 60kb/s download ''s nachts liggen ze niet van wakker (dubbelzinnig
Mijn proc is een boxed P3-800, dus hoor je ook niet echt.
[ mee-opschepmode]Server wordt een dual cel400 @ 1,85V passief gekoeld. Nog een stille voeding erin en ik kan weer heerlijk stil slapen
Dat moet toch echt 124 (liever 224) worden, anders is het een schande voor dat mooie OS''je..Op woensdag 09 mei 2001 00:28 schreef Ener-G het volgende:
mijn servertje:
bash-2.04$ uptime
12:30AM up 24 days, 14:07, 3 users, load averages: 0.06, 0.02, 0.00
bash-2.04$
mwoah.. moet kunnen
FreeBSD roels
En niet eens een
Ja, ik heb echt _alleen maar_ merk spul. Abit/Intel/Plextor/IBM/Asus/Nakamichi (wisselaar)/AMD (SCSI kaart)/Creative/KingstonOp woensdag 09 mei 2001 01:06 schreef HlpDsK het volgende:
Goede hardware, en veel geheugen. Dat helpt.
Tja, kan weinig mis mee zijn... A-merk is meestal ook beter in driver-support
Ach, ''t is maar een P90 met 48Mb RAM hierOp woensdag 09 mei 2001 01:06 schreef HlpDsK het volgende:
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Nope. Win2K heet datOp woensdag 09 mei 2001 00:20 schreef mbvisiontt het volgende:
[..]
Zozo... Toch wel een reset af en toe dankzij windows... of?
Verwijderd
Ik heb btw ook me... enigste keer dat ik moest resetten is toen ik me cam installeerde (die nog niet steeds niet werkt...Op woensdag 09 mei 2001 00:23 schreef Pizzaman het volgende:
* Pizzaman moet zijn pc elke dag wel een keer resetten *
WinME heet dat
bash-2.04$ uptime
12:30AM up 24 days, 14:07, 3 users, load averages: 0.06, 0.02, 0.00
bash-2.04$
mwoah.. moet kunnen
FreeBSD roels
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Als ik eenmaal slaap dan slaap ik ook vast, maar in slaap komen is een probleem als je elke keer dat gezoem hoort, het is nl. geen monotoom (?) gezoem maar zo HING-HINGOp woensdag 09 mei 2001 00:29 schreef Jotti het volgende:
Het is dat die %#*%# NUON 13 dagen geleden besloot de wijk zonder stroom te zetten, anders was de machine op mijn kamer 53 dagen non-stop aan geweest
Kan prima hoor, je went wel aan de herrie (ik wel iig), ik slaap desnoods nog door onweer heen
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
slaap jij eigenlijk nog wel?Op woensdag 09 mei 2001 00:19 schreef HlpDsK het volgende:
Mijnes is al bijna een week niet uit geweest
This too shall pass
Slapen is voor...?Op woensdag 09 mei 2001 01:19 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Gisteren nog 2 uur. Ownee, eergisteren ondertussen.
mij...Op woensdag 09 mei 2001 01:21 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Slapen is voor...?
* BC3 Victim slaapt graag!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
veel geheugen heeft niets met een lange uptime te maken hoorOp woensdag 09 mei 2001 01:06 schreef HlpDsK het volgende:
(nou ja.. met win9x wel..)
maggik? maggik?Op woensdag 09 mei 2001 01:21 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Slapen is voor...?
[vreselijk offtopic] Waarom quote je zo k*t? [/vreselijk offtopic]Op woensdag 09 mei 2001 02:22 schreef koekoeksjong het volgende:
[..]
Ik ben ook niet ontevreden, het is alleen wat lastig elke keer rebooten...Op woensdag 09 mei 2001 00:25 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Ik heb btw ook me... enigste keer dat ik moest resetten is toen ik me cam installeerde (die nog niet steeds niet werkt...). Dus er zijn ook happy customers van ME.. jaaaa.. je hoort''et goed..
Kan prima hoor, je went wel aan de herrie (ik wel iig), ik slaap desnoods nog door onweer heen
heb ook nog een win2k bak die ik iedere dg wel eens reset, maar dan gaat ie niet uit
dus draai al wel een paar dagen
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
zit ik een live mix van Judge Jules te downen 127 mb zit ik op de aller laatste sec geftie aan dat ik teweinig ruimte heb
kan ik heb nie meer resume had geen gozilla erop
pfffff
echt klotuh joh!!!
heb maar snel eff erop gezet
Verwijderd
Ignorance is blissOp woensdag 09 mei 2001 00:25 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Ik heb btw ook me... enigste keer dat ik moest resetten is toen ik me cam installeerde (die nog niet steeds niet werkt...). Dus er zijn ook happy customers van ME.. jaaaa.. je hoort''et goed..
join the clubOp woensdag 09 mei 2001 00:29 schreef Jotti het volgende:
Het is dat die %#*%# NUON 13 dagen geleden besloot de wijk zonder stroom te zetten, anders was de machine op mijn kamer 53 dagen non-stop aan geweest
ikke was vorige week donderdag de bok
Audi A8 W12 6.0
11:31pm up 51 days, 0:08, 1 user, load average: 0.35, 0.22, 0.1
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Op woensdag 09 mei 2001 00:21 schreef stokkie het volgende:
Dubbel
edit en quote lijken op elkaar
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Ben ik dan bikkel dat ik al 2 weken winME uptime heb? Ja, zonder resetten jaOp woensdag 09 mei 2001 00:23 schreef Pizzaman het volgende:
* Pizzaman moet zijn pc elke dag wel een keer resetten *
WinME heet dat
Zouden wij dan toch een andere versie hebben, stiekem ofzoOp woensdag 09 mei 2001 00:34 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ben ik dan bikkel dat ik al 2 weken winME uptime heb? Ja, zonder resetten ja
Ik denk dat mijn pc dat trouwens ook wel zou halen, maar dan moet ik er niet 10uur per dag dingen mee doen... Dat trekt ie gewoon niet.
Als je er niks mee doetOp woensdag 09 mei 2001 00:34 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Ik kan alleen niet slapen, want die fan van mij maakt zo''n cirkelzaag geluid
[heilig boontje]Op woensdag 09 mei 2001 00:19 schreef LordStickie het volgende:
[..]
En laat diedan tegelijk flushen op CEO@nofirm.net
LOL
Je mag geen reclame maken
[/heilig boontje]
Opperkoe
WinME heet dat
Grrrrr! Downloaden, encoden, spelen (spellen dus), emailen, typen... Koetje draaien...Op woensdag 09 mei 2001 00:36 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Als je er niks mee doet
Actief genoeg?
Ik doe er dus wel wat mee, en wel meer dan 10 uur per dagOp woensdag 09 mei 2001 00:35 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Zouden wij dan toch een andere versie hebben, stiekem ofzo
Ik denk dat mijn pc dat trouwens ook wel zou halen, maar dan moet ik er niet 10uur per dag dingen mee doen... Dat trekt ie gewoon niet.
Oh ja, film kijken doe ik dus ook, hangt samen met het downloaden
En Me een week?
Ik weet wel wat jullie denken: hij lult! Maar het is _echt_ waar, vraag maar aan IRBaboon (huisgenoot)... Het is dus _echt_ waar en ik maak er goed gebruik vanOp woensdag 09 mei 2001 00:38 schreef LoneGunman het volgende:
Aanstaan & aanstaan zijn twee verschillende dingen. Als je je pc echt gebruikt, dan houdt Win2K het misschien een week vol (wat bij mij het geval is), veel langer is niet gezond.
En Me een week?Neeh, dat trekt ie niet.
Verwijderd
Zonder te resetten :Op woensdag 09 mei 2001 00:34 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
- fileserver 2 maanden (Windows 2000 Server)
- internetserver 29u en 6min. (Windows 95)
Op de Internetserver heb ik Mc Afee geinstalleerd, vandaar dat ie opnieuw opgestart moest worden.
Geniet er dan nog maar van zolang het kanOp woensdag 09 mei 2001 00:40 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jullie denken: hij lult! Maar het is _echt_ waar, vraag maar aan IRBaboon (huisgenoot)... Het is dus _echt_ waar en ik maak er goed gebruik van
* Pizzaman reboot weer een keertje *
heheOp woensdag 09 mei 2001 01:19 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Gisteren nog 2 uur. Ownee, eergisteren ondertussen.
hoeveel uur slaap je eigenlijk per week 8 uur ofzo?
Gaat eens heel snel slapen dan!!!Op woensdag 09 mei 2001 01:22 schreef Feeree het volgende:
[..]
mij...
* Blistimo slaapt graag!![]()
![]()
Is ook beter voor d''n onderrug!!!
Voor een P90 is dat veelOp woensdag 09 mei 2001 01:14 schreef Jotti het volgende:
[..]
Ach, ''t is maar een P90 met 48Mb RAM hier
Ow ja.. wat was die uitspraak ook al weerOp woensdag 09 mei 2001 01:21 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Slapen is voor...?
Ach ja, ik ook wel, maar als je niet lang opblijft, is het slapen lang niet zo lekker...Op woensdag 09 mei 2001 01:22 schreef Feeree het volgende:
[..]
mij...
* Grrrrrene slaapt graag!![]()
![]()
En alleen slapen is maar niks, vind ik O+;)
P3-800 met 256MB hier... En nog zie ik dat 15k * 15k plaatje van gisteren niet... Klopt het dat het volledig grijs is? Zal wel nietOp woensdag 09 mei 2001 01:24 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Voor een P90 is dat veel
[zielie-mode]Op woensdag 09 mei 2001 01:25 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ach ja, ik ook wel, maar als je niet lang opblijft, is het slapen lang niet zo lekker...
* Blistimo slaapt al jaren in zijn eentje in zijn twee-persoonsbed...
[/zielie-mode]
Die eerste van HlpDsK was helemaal grijs ja.. Die 2 van mij en die andere van HlpDsK nietOp woensdag 09 mei 2001 01:26 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
P3-800 met 256MB hier... En nog zie ik dat 15k * 15k plaatje van gisteren niet... Klopt het dat het volledig grijs is? Zal wel niet
LotgenootOp woensdag 09 mei 2001 01:26 schreef Blistimo het volgende:
[..]
[zielie-mode]
* Blistimo slaapt al jaren in zijn eentje in zijn twee-persoonsbed...
[/zielie-mode]
Ach...Op woensdag 09 mei 2001 01:27 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Lotgenoot
Ik pas er toch alleen maar schuin in...
me bed dus... dat ik bedoel dat ik alleen maar schuin onder me dekbed pas...
dat jullie geen vreemde dingen gaan denken...
Trouwens, misschien dat ik over een maandje niet meer alleen lig? Hoewel, ik heb maar een 1 persoons bed, dus dat gaat niet passen
Da''s anders wel lekker knus, met z''n tweëen in een éenpersoonsbedOp woensdag 09 mei 2001 01:39 schreef Grrrrrene het volgende:
Kunnen we toch nog effe lachen om 1:40 ''s nachts
Trouwens, misschien dat ik over een maandje niet meer alleen lig? Hoewel, ik heb maar een 1 persoons bed, dus dat gaat niet passen
Moet je alleen wel je pc uitzetten...
hoewel, een goed ritme in je fans ennuh... ehh...
[edit]
Lange planning trouwens... over 1 maand...
Binnenkort op mijn server: Mandrake 8.0Op woensdag 09 mei 2001 02:08 schreef svdmeer het volgende:
[..]
Of je draait gewoon Linux
Euhm, tja... Dat ligt niet alleen aan mij hoor...Op woensdag 09 mei 2001 01:41 schreef Blistimo het volgende:
[..]
Da''s anders wel lekker knus, met z''n tweëen in een éenpersoonsbed
Moet je alleen wel je pc uitzetten...
hoewel, een goed ritme in je fans ennuh... ehh...
[edit]
Lange planning trouwens... over 1 maand...
Maar laten we het over iets anders hebben...
Ontopic bijvoorbeeld?
Of je draait gewoon LinuxOp woensdag 09 mei 2001 00:23 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nope. Win2K heet dat
Verwijderd
We agree on that........Op woensdag 09 mei 2001 01:25 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ach ja, ik ook wel, maar als je niet lang opblijft, is het slapen lang niet zo lekker...
Het ging dus over de smaak van Windwos op je bak.Op woensdag 09 mei 2001 02:08 schreef svdmeer het volgende:
[..]
Of je draait gewoon Linux
Verwijderd
Op woensdag 09 mei 2001 02:16 schreef koekoeksjong het volgende:
[...]
We do agree on that........![]()
![]()
Ja, de laatste [/quote] verander jij in [/quote ] Dus met spatie... Dat doe je telkens weer, waarom vroeg ik me af? Eerst dacht ik dat het een foutje was, maar je doet het heel consequentOp woensdag 09 mei 2001 02:27 schreef koekoeksjong het volgende:
[..]
Sorry....k*t??
vreselijk irri mode:Op woensdag 09 mei 2001 02:21 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Het ging dus over de smaak van Windwos op je bak.
XF86-403 is mijn huidige keuze. Gebruik dit op slackware-current/Linux 2.2.19
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
http://uptime.netcraft.com/up/graph?mode_u=off&mode_w=on&site=brz.mine.nu&submit=Examine
nog geeneen crash gehad, alle reboots zijn er omdat ik bezig was met configgen of iets te installeren.. (ja ok, dat zuigt, linux roelt wat dat betreft...
En als jullie het boeiend vinden ook de uptime/specs van mijn linux bak:
http://brz.mine.nu:666/sysinfo.php
Ik negeer ook zoveel mogelijk crap die je kan downen en zorg er ook voor dat mijn 4.3G harde schijf zoveel mogelijk leeg blijft, waardoor hij stabiel blijft.
Maar DaNCe2k, je kan hem gewoon aanlaten hoor, je went vanzelf aan het gesnor van de fans (is dit het meervoud van fan:?). Ik heb mijn pjeuter lekker opengelaten na het klussen, dus maakt het meer geluid, maar ik slaap er niet minder om. Dus gewoon lekker doen (is ook goed voor je
Nieuw, nu met Twitter
Hee, weer online? Draai je geen ICQ meer?Op woensdag 09 mei 2001 02:47 schreef xfile het volgende:
Mijn Duron 750Mhz, 256 Rammetje , win 98SE met-bak draait retestabiel (1 reset per maand ongeveer).
Ik negeer ook zoveel mogelijk crap die je kan downen en zorg er ook voor dat mijn 4.3G harde schijf zoveel mogelijk leeg blijft, waardoor hij stabiel blijft.
Maar DaNCe2k, je kan hem gewoon aanlaten hoor, je went vanzelf aan het gesnor van de fans (is dit het meervoud van fan:?). Ik heb mijn pjeuter lekker opengelaten na het klussen, dus maakt het meer geluid, maar ik slaap er niet minder om. Dus gewoon lekker doen (is ook goed voor je).
En ja, het is inderdaad goed om niet teveel shit te draaien... Zeker geen freeware, dat is vaak bagger...
Kast open of dicht, uiteindelijk hoor je toch vooral je voedingsfan. Tenminste, dat heb ik dan. Dus dat maakt voor mij weinig uit
Hehe, ICQ zeker wel, aangezien dat de enige manier is om een social life te hebbenOp woensdag 09 mei 2001 02:54 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Hee, weer online? Draai je geen ICQ meer?
En ja, het is inderdaad goed om niet teveel shit te draaien... Zeker geen freeware, dat is vaak bagger...
Kast open of dicht, uiteindelijk hoor je toch vooral je voedingsfan. Tenminste, dat heb ik dan. Dus dat maakt voor mij weinig uit
Ik weet het niet, aangezien ik bij het klussen bij mijn vorige kast de voeding heb laten donderen(
Edit:
O ja, ik heb niet altijd ICQ aanstaan, omdat ik af en toe lekker ongestoord op GoT wil lezen
Nieuw, nu met Twitter
Hier de mijneOp woensdag 09 mei 2001 02:41 schreef -BrZ- het volgende:
En als jullie het boeiend vinden ook de uptime/specs van mijn linux bak:
http://brz.mine.nu:666/sysinfo.php
http://jotti.dhs.org/status
Verwijderd
waarom niet?Op woensdag 09 mei 2001 00:16 schreef DaNCe2k het volgende:
Kan ik me pc hele nacht aanlaten staan, zonder dat er ook maar iets gebeurd?
Het is zelfs beter voor je PC als hij aanblijft staan. (temperatuurschommelingen, microscheurtjes etc..)Kan ik me pc hele nacht aanlaten staan, zonder dat er ook maar iets gebeurd?
Als je bedoelt: online...
Zet er dan maar een firewall op, om de zoekende honden af te ketsen. Houdt er ook rekening mee dat sommige ISP''s om de 24 uur de verbinding verbreken.
Als je systeem goed onderhouden is, niet te stoffig (eenmaal per 3-4 maanden uitzuigen), dan kan er weinig mis gaan.
OS verschil maakt voor een nachtje niet veel uit. Al jaar en dag laat ik de PC ''s nachts aanstaan, ongeacht operating systeem. Of dit nu W95, W98SE, Win2K of *n*X is. Als ie dat nachtje niet eens kan trekken, dan had je ongetrijfeld al problemen terwijl je er overdag achter zat. (W98SE draait bij mij gemiddeld 3 dagen, ik boot soms alleen voor de zekerheid).
Zet wel even je monitor en speakers uit (met de knop) en schuif je toetsenbord in de la zodat als de kat erop springt (mocht je die hebben) je werk niet verloren gaat.
Eigenlijk zou iedereen dit minimaal 1 keer per maand moeten doen, met een verplicht rondje Scandisk/Defrag/Optimize.
En als je dan toch bezig bent:
- Koetje
- Fileshare
- FTP server
Dan hebben wij er ook plezier van.
en het slechte nieuws: [topic=176042]
Mijn 2000server heeft 3 maanden gedraaid totdat ik hem heb gereset om Mandrake 80 te installeren gisteren
Mijn 2000pro zet ik gewoon elke dag uit opnieuw opstarten duurt toch <45s hehe
There is no art to find the minds construction in the face
Ik heb nu al een kleine week Win 98SE draaien, met slechts 160 mb ram
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Lekker zijn is een gave :)
Ik heb een machine met windows 2000 server voor internet toegang met ISA server. Erg intensief gebruik (150 users) staat nu al 65 dagen nonstop aan.Op woensdag 09 mei 2001 00:38 schreef LoneGunman het volgende:
Aanstaan & aanstaan zijn twee verschillende dingen. Als je je pc echt gebruikt, dan houdt Win2K het misschien een week vol (wat bij mij het geval is), veel langer is niet gezond.
En Me een week?Neeh, dat trekt ie niet.
Ik denk dat jij wat fout doet met je PC
Verwijderd
Zelf maak ik de computer fluisterstil
(Enermax voeding en Zalman koeler, ff testen van t weekend)
Verwijderd
Mij Windows XP file servertje draait al sinds 1986 maar heeft al 2 keer moeten rebootenOp woensdag 09 mei 2001 08:18 schreef bolke het volgende:
[..]
En ik mijn NT 4.0 al vanaf 1989 non stop.
Even een wijzinging. Win9x is niet goed stabiel te krijgen. Windows NT/2000 wel.Op woensdag 09 mei 2001 01:05 schreef Prulleman het volgende:
Hoe krijg je in godsnaam voor elkaar dat win** stabiel draait?
Bij mij hield 98 en nu ME het bijna nooit meer dan een dag uit
It''s probably in the name(of aldi pc
)
En nog stabiel ook! met win98 se (die roeleerd, wat win** betreft...
En wat er gezegt wordt , goeie hardware zorgt voor stabiliteit...
Nu Abit KT7 RAID met AMD TB 900 @ 1000 (9 x 111) met 256 Mb RAM, en 2 IBM hd''s...
- hardware always changes.. -
ik heb op een p133 win95 geregeld nachten door laten draaien en dat gaat ook altijd gewoon goed.
op m''n 2e pc staat win98 en die crasht echt niet vaak...
dan staat er nog een p120 als router met win95, en die wordt gebruikt door m''n zusje (jaja msn, icq, you name it, boel veel troep) en m''n ouders (dbase 4 aargh, office) en dat ding crasht ZELDEN (geloof het of niet) terwijl ie de hele dag door gewoon draait. (niet ''s nachts)
Saved by the buoyancy of citrus
oke ...
ik er ook nog bij ...
development-bakkie op Win 95 draait hier al 28 daagjes.
geen reboots ... geen errors...
gewoon goed onderhouden denk ik ?
Alleen photoshop hangt steeds op het randje van vastlopen, maar toch werken.
Verwijderd
WinME was al helemaal een ramp, na 5 uur flink computeren was een reboot altijd wel nodig.
Bij cd''s rippen had ie na 2 cd''s 450 mb allocated memory. Das toch wel erg veel als je verder niets doet.
\amscontsv00400 has been up for: 105 day(s), 23 hour(s), 46 minute(s), 45 second(s)
Lekker aan laten staan :-)))