[BC3] Computer hangt op willekeurige tijdstippen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
een half dode windoze?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 21:08
idd ben het met Reus eens.

| I've got permission to color outside the lines |

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:28
Het gaat om een Dell Dimension pentium II 450, met windows 98. Na een paar uur hangt ''ie zomaar, ook als je niks doet. Meestal is het als ik een programma afsluit, maar ook wel eens als ik een spelletje aan het spelen ben. Het kan na een paar uur zijn, maar ook weleens na een uur.

Wat kan dit zijn? in ieder geval geen virus of virusscanner want dat heb ik al gecontroleerd

Catch a smile out there!

• BC3 Victim
Kan zoveel zijn.
Kan een foutje op je HD zijn. Kan zijn dat hij tegen een foutje in software aanloopt of een temperatuur probleem in de kast. Dat een component er gewoon mee kapt door de temp.
Je zal moeten proberen zoveel mogelijk uit te sluiten door temp in de gaten te houden. Kijken welke programma''s er draaien en ze een voor een niet aan zetten en kijken of alles dan wel stabiel blijft draaien. Kan nog wel eens een lastige klus worden suc6 ermee.

Greetz Reus

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 21:08
Dit kan natuurlijk van alles zijn. Zowel hardware en software. Sloop die kast open en kijk ofdat alles goed aangesloten zit. Als dat het geval is dan zou ik windhows opnieuw installeren, en doe dan voor de gein is win2k, is kijken ofdat die dan crashed, als dat het geval is dan ligt het aan de hardware.

| I've got permission to color outside the lines |

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:28
Het gaat niet om mijn eigen pc, dus ik kan niet zomaar windows er ff afkicken en dan checken of win2k het wel doet. Ook mag ik niet zomaar de kast openmaken.

hebben jullie misschien wat suggesties wat ik in ieder geval nog kan proberen?

Catch a smile out there!

• BC3 Victim
Ja probeer eens of hij kan vliegen :-) Het liefst van 6 hoog of hoger.

Nee serieus gewoon programma''s uitzetten en kijken of hij het dan ook doet weet je in ieder geval waar je het niet moet zoeken. Maar als je niet opnieuw mag installeren en niet mag openhalen zou ik zeggen lekker zelf uit laten zoeken als het jouw bakkie niet is.

Greetz Reus

Pagina: 1