Toon posts:

[BC3] Nokia 6210 aansluiten op een HP Jornada

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een collega van me loopt nu al twee uur te pielen aan die twee kleine apparaatjes, maar het wil hem niet echt lukken. Nu wil ik hem wel uit zijn leiden verlossen, door het wel even te doen. Ik heb alleen geen bal verstand van die jornada. Weet iemand of er een stap voor stap handleiding is voor dat windows ce3.0 monster? Met deze handleiding kan ik niet alleen dat ding instellen, maar ook nog wat respect winnen bij mijn collega''s :)

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-03 10:18
Ik heb geen flauw idee maar misschien kan je hier ff heen bellen?
Neem contact op met ECCC

Als u support nodig heeft voor onderstaande producten dan kunt u contact opnemen met het HP European Customer Care Center (ECCC). Het ECCC zorgt ervoor dat uw problemen snel en deskundig afgehandeld worden. Tijdens uw garantieperiode¹ is support van het ECCC gratis.

? home PC''s (hp pavilion)

? desktop PC''s (hp brio, vectra, en
e-PC''s)

? workstations (hp kayak)

? PC servers (hp netserver)

? notebook PC''s (hp omnibook)

? palmtops (hp jornada)

? calculators

? tape opslagproducten (hp surestore en colorado producten)

? magneet-optische opslagproducten (hp surestrore)

? CD-writers en labelers (hp CD-writers)

? netwerkproducten (hp procurve en jetdirect producten)

ECCC telefoon: 020 - 606 87 51

openingstijden: 8:30 - 18:00 uur

Belangrijk: zorg ervoor dat u informatie als het productnummer, serienummer en een duidelijke beschrijving van het probleem bij de hand heeft. Dit bevordert een snelle oplossing aanzienlijk.

¹Indien de fabrieksgarantie verstreken is kan uw verkoper of HP kosten in rekening brengen voor geleverde diensten.
Let wel ff op de laatste zin!

Ik weet ook niet of het wat is maar ik denk ik meld het ff..

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-03 10:06
Ik heb geen ervaring met een hp/6210 wel met een philips Nino (win ce 2.11)en Psion Revo icm een 8210.

ik ga er vanuit dat de hp een IR poort heeft ?
Dan kan het nooit erg moeilijk zijn configureer de inbelverbinding zo dat deze als modem de IR poort gebruikt. dat moet toch echt alles zijn met problemen kun je ook terecht op www.wincecity.com(bij de Nino moest ik nog een extra driver installeren van Nokia ik denk dat dit onder win ce 3 niet meer nodig is :? )