Op donderdag 27 september 2001 12:26 schreef TheDjasp het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Dacht het niet. Ook Wired, als zichzelf redelijk serieus en belangrijk achtend nieuwsorgaan maakte melding van de ontkenning van MS. DAT wil ik ermee zeggen.
En ik blijf erbij dat dit gewoon legitiem nieuws is.
Alles wat jij niet weet kun je als nieuws bestempelen. Als dit het laatste snippet was wat men nog niet had gemeld, dan kun je overwegen dit er ook maar bij te doen. Dat was echter niet echt het geval. Ergo: overbodige poep.
Omdat er vanochtend geen bom is gevonden bij de Benelux-tunnel, maakt dat dan de journaals belachelijk omdat zij er melding van doen? (Wellicht een kromme vergelijking maar jullie snappen wel wat ik ermee wil zeggen.)
Eerlijk antwoord? ja. Althans, wel zo uitgebreid. Zowel het journaal van 8:30 als van 9:00 waren compleet gewijd aan dit voorval. Het is wel belangrijk, maar er was _NIETS_ te melden, men zei _NIETS_. Zeg dan ook niets ipv er toch uitgebreid er over te berichten. Net als die Q33NY poep. Het is niets, het zegt niets, en het wordt niets. Er uitgebreid over berichten levert dan ook niets op. Ja, onvrede.