Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Maar het product ruled zeker wel jah.
3Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
LOL
maar goed. Product is inderdaad erg goed. Magma ziet er id beter uit...
je hebt gelijk...
maar verder nog reacties. Heeft iemand al met de update gewerkt?
4.2 heeft oa een hoop geheugen verbeteringen, zeker een aanrader.
Verwijderd
mmz.. vind je het erg als ik het kopieer (Don't worry, niet voor commercieel gebruik) ? Ben nu ook ff bezig met 3dsmax, maar om het te leren zou ik het niet meteen kopen.Op donderdag 27 september 2001 01:30 schreef party42 het volgende:
Mates
ik kan het niet anders zeggen. Maar wat is die weer cool. Vooral in combinatie met de 2e tutorial etc cd maakt Discreet weer een hemels product!
Hier dan maar het nieuwe opstartscherm...
[afbeelding]
o ja
en mn eerste render (mbv een tutorial) LOL
[afbeelding]
KOPEN DAT PRODUCT!
Discreet vind het ook geen probleem dat je hun producten gebruikt (zonder er voor te betalen), al blijft het maar bij een hobby...
Vind je het erg als ik deze mooier vind?Op donderdag 27 september 2001 01:30 schreef party42 het volgende:
[afbeelding]
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Bij mij dus niet
Hopelijk is het probleem opgelost door de 4.2 update eroverheen te gooien..
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
max4 bedoel je ? Max 3.1 doet het wel gewoon (Op donderdag 27 september 2001 15:13 schreef DoLoN het volgende:
kijk op www.maxforums.org
daar staat een topic over hoe je max aan de praat krijgt in win XP
gl
Dank je. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet de search heb gebruikt, maar toch bedankt.Op donderdag 27 september 2001 15:23 schreef Idéfix het volgende:
[topic=217747/1/25]
Je moet een soort van serial hebben om de 4.2-update te downloadenOp donderdag 27 september 2001 16:04 schreef GraasGast het volgende:
zijn die updates nog ergens te downen voor als je 4.0 al hebt of word dat kopen?
heejOp donderdag 27 september 2001 14:37 schreef Idéfix het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik deze mooier vind?
[afbeelding]
maar creatief met photoshop is een ander topic hoor
Maar als je goed zoekt vind je em vast wel ergens op het net...Op donderdag 27 september 2001 16:15 schreef dadinanduZ het volgende:
[..]
Je moet een soort van serial hebben om de 4.2-update te downloaden
Geen Fotosoep, maar 3ds max 4.2 Intel Optimized Performance Pack (zie ook 3ds max downloads).Op donderdag 27 september 2001 16:28 schreef party42 het volgende:
[..]
heej
maar creatief met photoshop is een ander topic hoor
[afbeelding]
Ben hier zelf ook heel erg in geinteresseerd, en ik heb idd ook dat een keer gelezen dat je 3dsmax voor eigen gebruik gewoon kan kopieren (ook van anderen) maar zo gauw je er geld mee gaat verdienen moet je het pakket kopenOp donderdag 27 september 2001 13:33 schreef Rob_B het volgende:
[..]
mmz.. vind je het erg als ik het kopieer (Don't worry, niet voor commercieel gebruik) ? Ben nu ook ff bezig met 3dsmax, maar om het te leren zou ik het niet meteen kopen.
Discreet vind het ook geen probleem dat je hun producten gebruikt (zonder er voor te betalen), al blijft het maar bij een hobby...
Dus ik wil em ook wel hebben, werk zelf nog steeds met R3.1
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Dat zal je vies tegenvallenOp donderdag 27 september 2001 17:03 schreef Idéfix het volgende:
[..]
Maar als je goed zoekt vind je em vast wel ergens op het net...
[..]
[..]
Gelukkig zijn er andere manieren--> heb je die f*king serial niet eens nodig
Verwijderd
Het schijnt zelfs dat Newtek (makers van Lightwave) momenteel de nieuwe render engine voor Maya aan het ontwikkelen isOp donderdag 27 september 2001 16:36 schreef Boontje het volgende:
Maya 4 unlimited for life, gek !
Neuh hoor, hoe denk je dat ik eraan ben gekomen?Op donderdag 27 september 2001 17:15 schreef dadinanduZ het volgende:
[..]
Dat zal je vies tegenvallen
Hij staat zelfs, sinds 29 juni, op een server van Discreet in een voor iedereen toegankelijke directory....
Op de server van Autodesk dus. Maar wat ik bedoelde is, dat als je dit niet van die server afweet, dat het dan vies tegen zal vallen om de update te vinden...Op donderdag 27 september 2001 17:41 schreef Idéfix het volgende:
[..]
Neuh hoor, hoe denk je dat ik eraan ben gekomen?
Hij staat zelfs, sinds 29 juni, op een server van Discreet in een voor iedereen toegankelijke directory....
Dan heb jij niet goed gezocht, want je weet:Op vrijdag 28 september 2001 09:37 schreef dadinanduZ het volgende:
[..]
Op de server van Autodesk dus. Maar wat ik bedoelde is, dat als je dit niet van die server afweet, dat het dan vies tegen zal vallen om de update te vinden...
- de naam van het bestand
- het adres van DE zoekmachine
Combineer deze 2 en je hebt de bovenstaande Discreet-server gevonden...
Verwijderd
kmoet zeggen, vind toch die van 3.0 mooier hoor, opstartscherm...Op donderdag 27 september 2001 01:30 schreef party42 het volgende:
[afbeelding]
en die van magma roeleert natuurlijk
Ik heb wel goedgezocht, waarop denk jij dat ik mijn opmerking baseerOp vrijdag 28 september 2001 12:21 schreef Idéfix het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed gezocht, want je weet:
Combineer deze 2 en je hebt de bovenstaande Discreet-server gevonden...
Verwijderd
Okay, die tweede begrijp ik maar 'de naam van het bestand'Op vrijdag 28 september 2001 12:21 schreef Idéfix het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed gezocht, want je weet:
Als ik naar een update zoek kijk ik meestal (mits je de officiele versie hebt natuurlijk
Maar hoe wil je in Gods naam de NAAM VAN HET BESTAND die ze gebruikt hebben weten als je de file nog nooit gezien hebt ??
Verwijderd
Maar waarom is het dan zo moeilijk om die file te vinden. Dat is toch de eerste plaats waar je kijkt als je een update wil hebben of ben ik nou zo idioot?
Of is dit weer zo'n BSA zaakie
Wel als je op die link klikt ja...maar als je nu die file-naam neemt + een goede zoekmachine dan heb je geen serial nodig...Op vrijdag 28 september 2001 15:42 schreef dadinanduZ het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar je moet dus een serial hebben om die update te kunnen downloaden. Anyway, ik heb de update al & niet van de site van discreet...
Oftewel: de manier waarop ik de update heb gevondenOp vrijdag 28 september 2001 17:25 schreef Idéfix het volgende:
[..]
Wel als je op die link klikt ja...maar als je nu die file-naam neemt + een goede zoekmachine dan heb je geen serial nodig...
Verwijderd
kan je die posten? die ken ik niet...Op vrijdag 28 september 2001 17:16 schreef NM het volgende:
Ik vond het plaatje van 2.5 veel mooier!