Het is idd niet echt afgewerkt (de GFX).
Dat kan beter.
Dat kan beter.
ik vind het er erg rommelig uitzien, en als je die gifjes zou uitprinten, kun je je er aan snijden
korrelige plaatjes
matige besturing
lelijk kleurgebruik
verspringende navigatie
zucht
sommige mensen leren het nooit
ga dan maar naar Zwolle kijken en leer er wat van....
matige besturing
lelijk kleurgebruik
verspringende navigatie
zucht
sommige mensen leren het nooit
ga dan maar naar Zwolle kijken en leer er wat van....
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
heb je wel eens gezien hoe die pagina van deventer er eerst uitzag? die was gewoon goed...
* Pelle ziet het nut van dit topic niet zo in
Ik snap gewoon niet waarom ze een nieuwe pagina hebben genomen, waarmee ze er sterk op achteruit gaanOp donderdag 27 september 2001 01:46 schreef Pelle het volgende:
* Pelle ziet het nut van dit topic niet zo in
Ik denk dat er maar weinig mensen hier zijn die de oude pagina wel kennen en dus wordt het erg lastig daar een oordeel over te geven.Op donderdag 27 september 2001 01:48 schreef RRX het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom ze een nieuwe pagina hebben genomen, waarmee ze er sterk op achteruit gaan
Verder zijn er tal van andere voorbeelden van schrale sites op te noemen, en om voor elk van die sites nou een topic te gaan openen is ook weer zo wat...
maar je begrijpt het niet
het gaat hier om deventer!
?????

inderdaad
je hebt gelijk! beetje flauw topic...
het gaat hier om deventer!
?????
inderdaad
je hebt gelijk! beetje flauw topic...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Ze zochten iets dat beter bij de plaats pastOp donderdag 27 september 2001 01:48 schreef RRX het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ze een nieuwe pagina hebben genomen, waarmee ze er sterk op achteruit gaan
Oei.. pas maar op met wat je zegt.. OzBoz is nog wakkerOp donderdag 27 september 2001 02:01 schreef Cheatah het volgende:
Ze zochten iets dat beter bij de plaats past
Topic wil ik wel doorschuiven na de HK maar vinnum hier niet echt passen, was nou niet echt een toonaangevende pagina waar we het over hebben.
Overigens vond ik de eerste versie stuk duidelijker qua opzet maar wel heel sumier qua gfx. Weet verder dat er achter die pagina geen team zit van bv 5 man en wat dat betreft zouden ze het denk ik beter aangepakt hebben door gewoon wat Deventer freaks bij elkaar te zetten om de vormgeving te bepalen. Resolutie waar volgens de colofon vanuit gegaan wordt is 1024x768 en voor een dergelijke site bv niet handig.
Tot zover mijn comments..
Overigens vond ik de eerste versie stuk duidelijker qua opzet maar wel heel sumier qua gfx. Weet verder dat er achter die pagina geen team zit van bv 5 man en wat dat betreft zouden ze het denk ik beter aangepakt hebben door gewoon wat Deventer freaks bij elkaar te zetten om de vormgeving te bepalen. Resolutie waar volgens de colofon vanuit gegaan wordt is 1024x768 en voor een dergelijke site bv niet handig.
Tot zover mijn comments..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()