Kan met mijn kt7 de fsb hoger dan 100mhz clocken? Of zou ik daarvoor een kt7a moeten hebben die sowieso 133mhz ondersteunt?
die van mij gaat niet verder dan 107 ofzo
KT7a heeft een VIA KT133a, die kan officieel 133 aan (en nog wel hoger ook)
KT7a heeft een VIA KT133a, die kan officieel 133 aan (en nog wel hoger ook)
welk voltage gebruik jij en wat is je temp? Mijne is nu geclocked op 8x100, 1,725 volt en 47 graadjes full load
9,5 x 103
full load is 64 graden, maar dan ook wel met een kutkoeler van spire van een tientje met een overbodige PSU fan erbovenop
voltage is gewoon max wat in te stellen is (1,85 geloof ik)
geen voltage mod gedaan
full load is 64 graden, maar dan ook wel met een kutkoeler van spire van een tientje met een overbodige PSU fan erbovenop
voltage is gewoon max wat in te stellen is (1,85 geloof ik)
geen voltage mod gedaan
Ik haal de 110 fsb wel hoor
ik draai 9*110 heel netjes
stresses niet boven de 47 uit
ben zo pleite moet naar school
ik draai 9*110 heel netjes
stresses niet boven de 47 uit
ben zo pleite moet naar school
AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space
Ik heb een duron 600@990 op een ABIT KT7 raid en die van mij loopt 110x9 en op 1,85 volt en wordt ongeveer stressed 47 graden
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Die van mij loopt nu op 105 als ik tegen de 108 kom word hij bij mij onstabiel. Loopt zo perfect 700@1050.
mijn kt7 raid haalt de 103 niet eens stabiel 
als ik mijn RAID controller uitschakel kan ik wel 110 draaien oid...
als ik mijn RAID controller uitschakel kan ik wel 110 draaien oid...
Die van mij draait op + 17
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Mijn kt7 haalt ook de 103 niet 
Maar de kt7e van een vriend van mij haalt de 140 ofzo.
En dat bord is nog mooi blauw ook en kost geen drol.
heeft kt7e chipset.
Gr33tz TuRk
Maar de kt7e van een vriend van mij haalt de 140 ofzo.
En dat bord is nog mooi blauw ook en kost geen drol.
heeft kt7e chipset.
Gr33tz TuRk
kt7a : 150
Geen inspiratie
KT7: 115 MHz
KT7A-RAID: nog niet uitvoerig getest, nu 138MHz.
KT7A-RAID: nog niet uitvoerig getest, nu 138MHz.
Verwijderd
Ik heb een AMD TB 900 op Abit k7a draaien deze wil ik overclocken maar heb er totaal geen kaas van gegeten kan iemand mij helpen.:?
FAQ OCingOp donderdag 27 september 2001 13:16 schreef monkey_kong het volgende:
Ik heb een AMD TB 900 op Abit k7a draaien deze wil ik overclocken maar heb er totaal geen kaas van gegeten kan iemand mij helpen.:?
ik kreeg hem op 110, en dat was goed stabiel.
wat erg zal helpen, is de heatsink van de chipset eraf halen, en met een nieuwe laag pasta weer erop zetten. Het is nl zo dat hij (bij mij tenminste) niet goed contact maakte met de chipset omdat er veel te weinig pasta onder zat (je hoeft mij niet te vertellen hoe ik met pasta om moet gaan hoor, je moet er idd niet te veel op doen
).
Dus probeer het zou ik zeggen, mocht je beeldscherm niet meer aan gaan, dan moet je ff de bios resetten want die staat dan te hoog
wat erg zal helpen, is de heatsink van de chipset eraf halen, en met een nieuwe laag pasta weer erop zetten. Het is nl zo dat hij (bij mij tenminste) niet goed contact maakte met de chipset omdat er veel te weinig pasta onder zat (je hoeft mij niet te vertellen hoe ik met pasta om moet gaan hoor, je moet er idd niet te veel op doen
Dus probeer het zou ik zeggen, mocht je beeldscherm niet meer aan gaan, dan moet je ff de bios resetten want die staat dan te hoog
Pagina: 1