Toon posts:

[casio EM-500) hoe programma's afsluiten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je op de Casio Pocket pc em-500 (winCE) programma's opent, hoe sluit je ze dan weer af ???

bij sommige progz staat wel exit, of afsluiten maar anderen niet. Wie kan mij verder helpen?

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-03 23:18
Heb zelf zo geen ding, dus misschien *dom* antwoord, maar euhm, kruisje rechtsboven ? :P (windows CE <=> windows 9x/me/nt4/2k)

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Ctrl-Alt-Del? Reset knop?
:+

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-02 10:02

Skef

Ik scheer.me

We hebben allemaal al iets heel leuks geinstalleerd, genaamd "WIS Bar"...

Daarmee kan je progz afsluiten!!!

(Dus voor iedere PocketPC-bezitter: downloaden!!!)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 08:55
Volgens mij hoef je ze helemaal niet af te sluiten, gewoon een nieuw programma openen, dacht ik, tenminste, wel met die MS programma's die er in zitten.. .dacht ik..

Weet nie zeker hoor, niet zo'n ding bij de hand op dit moment...ik kan het dit weekend effe checken als het dan nog nodig is.

Verwijderd

install een proggie genaamd wisbar..

dan krijg je de progs gewoon in je bovenste bar te zien en kan je ze afsluiten met een kruisje rechts boven.

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-02 10:02

Skef

Ik scheer.me

Op donderdag 27 september 2001 13:04 schreef XTracer het volgende:
Volgens mij hoef je ze helemaal niet af te sluiten, gewoon een nieuw programma openen, dacht ik, tenminste, wel met die MS programma's die er in zitten.. .dacht ik..

Weet nie zeker hoor, niet zo'n ding bij de hand op dit moment...ik kan het dit weekend effe checken als het dan nog nodig is.
Maar op een gegeven moment is dat ding dan echt zo traag als dikke str*nt.....

Dus we hebben nu alledrie wisbar...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Toetsenbordje oproepen, en dan "control q" intikken (eerst op control drukken, dan op q), absoluut geen extra programma voor nodig....
Pagina: 1