CS geen zin en nu?

Pagina: 1
Acties:

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 08:18
In het begin zat ik duidelijk te wachten op CS1.3 maar nu het tog al een tijdje uit is. Begin ik me steeds meer aan alles te irriteren en ben ik nu zelfs zover om gewoon met een andere game te beginnen.

Ik heb echt het gevoel dat ik iets mis tijdens het spelen. In het begin denk ik ja cs maar na enkele minuten denk ik bah waarom speel ik eigenlijk. En dan hoeft het niet eens slecht te gaan. Maar de zin ernaar ontbreekt gewoon.

Daarom vraag ik jullie om advies over welke alternatieven / andere games er nu zijn of zullen komen
De genre van het spel boeit me op dit moment eigenlijk niet zolang het maar online is en het in teamverband kan spelen. (niet teveel zodat je niet zonder 1 teammaat kan maar gewoon cs style maar dan tog anders). Beetje vaag gezegd maar serieus gemeend.

Alvast bedankt

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-11 10:04
Delta Force ofzo?

Verwijderd

Je moet er van houden, maar ik speel nu heel veel FreeSpace 2. Het is een beetje oud spel (wat als voordeel heeft dat je niet zo'n goede computer hoeft te hebben), maar het is erg leuk. Het is een sci-fi space-simulator, dus een goede joystick heb je wel nodig.
Het leuke eraan is namelijk de online oorlog, genaamd Squadwar. Er zijn gewoon een aantal squads (teams/clans) die elkaar kunnen uitdagen om een zogenaamde 'node' te veroveren. Je hebt een heel stelsel van nodes en degene die de meeste nodes in bezit heeft, staat bovenaan de league. Toch is het jammer dat er zo weinig Nederlanders zijn te vinden op Squadwar, er hangen voornamelijk Engelsen, Amerikanen en Duitsers rond. Wat ook wel opvallend is, is dat het percentage vrouwen veel hoger ligt dan bij een 'normaal' spel.

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

ut strikeforce ?

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

er is simpelweg geen leuk Inet spel nu :'(

UT begint een beetje te vervelen, CS heb ik nooit leuk gevonden, Q3 is ook al geen hol aan (ben UT fan :D (geweest) )

en spellen als DF3 en OFP zuigen gewoon

dus is het w88 op Unreal 2, en dat duurt nog wel ff :)

It seemed like a good idea at the time

Verwijderd

gewoon goeie clan zoeken en veel wars spelen.. pubs zuigen aarz

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op donderdag 27 september 2001 02:28 schreef SuB het volgende:
gewoon goeie clan zoeken en veel wars spelen.. pubs zuigen aarz
ehm hij zit in O8S, de nr2 van Nederland :P

ikzelf heb een beetje hetzelfde, CS boeit me niet meer zo, ik speel alleen nog maar wars, das nog wel geinig, maar publics, nee..
Ik speel nu een beetje van alles wat, voornamelijk UT Instagib, Q3DM, maar soms ook CS achtige mods zoals Tactical Ops en Urban Terror (Q3)
Deze CS achtige mods kunnen qua gameplay niet tippen aan CS, maar het is weer eens wat anders :)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-11 21:47
Als je uitgekeken bent op CS, maar het type game wel gaaf vindt, kun je misschien Urban Terror proberen? Dat is een CS-achtige mod voor Quake 3. Ziet er veel mooier uit dan CS, werkt ook erg goed en ik heb het idee dat de spelers wat volwassener zijn dan CS-spelers (no insult intended).

Kijk maar eens op Urban Terror - a Quake 3 Total Conversion. Ik ben in ieder geval helemaal verkocht!!! :)

<edit>
Hm, iemand is me al voor met Urban Terror
</edit>

• KALN
Thnx voor de tips, ik zal alles is een beetje proberen.
Gisteren voor het eerst sinds jaren weer Q2 gespeeld wat ik eigenlijk nog best leuk vondt, wel verloren van me CL maar klein detail :P.

Thnx again and grtz

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op donderdag 27 september 2001 10:12 schreef KALN het volgende:
Thnx voor de tips, ik zal alles is een beetje proberen.
Gisteren voor het eerst sinds jaren weer Q2 gespeeld wat ik eigenlijk nog best leuk vondt, wel verloren van me CL maar klein detail :P.

Thnx again and grtz
Inderdaad, ga gewoon ff pauze nemen van CS, even gewoon niet spelen, ik zou het niet opgeven, gewoon 2 keer per week een uurtje spelen om het aan te houden, en dan pas weer meer gaan spelen als je het echt zeker weten wil.

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Ik heb ook een tijdje gehad dat ik twijfelde of ik nog wel wilde CS-en, maar gewoon ff niet (of weinig) spelen en op een gegeven moment merk je wel of je weer wilt CS-en :P

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
*D Day of Defeat *D

Damn! wat heb ik dit veel gespeelt.... 8-)

Verwijderd

tactical ops? of Operation Flashpoint?

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-11 22:39
return to the castle of wolfenstein vind ik ook wel vet aangezien ik tijdelijk geen cs kan spelen wat toch nogsteeds mijn topper is :P

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 09:41 schreef Frank128 het volgende:

[..]

ehm hij zit in O8S, de nr2 van Nederland :P

ikzelf heb een beetje hetzelfde, CS boeit me niet meer zo, ik speel alleen nog maar wars, das nog wel geinig, maar publics, nee..
Ik speel nu een beetje van alles wat, voornamelijk UT Instagib, Q3DM, maar soms ook CS achtige mods zoals Tactical Ops en Urban Terror (Q3)
Deze CS achtige mods kunnen qua gameplay niet tippen aan CS, maar het is weer eens wat anders :)
d0h! nu zie ik het pas in zijn sig staan =] ...

/me kruipt weg in hoekje

Verwijderd

ik speel ook cs en q2
idd cs vind ik ook wat minder door 1.3
maar ik wissel het een beetje af, ik blijf een
trouwe q2 fan, gisteren ff cupwar gewonnen met q2 *D

ik hoop dat cs wel weer leuker word...
gehehe heeft iemand trouwens een gratis cs cd-key liggen voor my ? :)

Verwijderd

Ik ook zeer weinig zin in Cs meer, 1.3 irriteerd me nogal en ik heb het ff teveel gespeeld denk ik, er mogen van mij wel weer snel wat nieuwe spellen uitkomen.

Verwijderd

Mja, heb laatste tijd ook af en toe gewoon dat het heel lekker gaat, maar dat het geen lekker gevoel geeft, eerder zo van waarom speel ik dit..

Daarom speel ik nu af en toe gewoon met paar clanmates op onze War Server, da blijft fun :)

Ze hebben iets in CS veranderd dat ze niet hadden moeten veranderen, kweenie wat het is, maar het maakt het spel veel minder leuk :(

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Ik zou zeggen, probeer eens RTCW.

Dat heeft zowel pure actie zoals in Q3 en UT als tactische kanten, zoals in CS.

Enige nadeel, het is maar een level en het draait erg brak (tenzij je een heeeeel erg goede compu hebt waarschijnlijk).

Great minds think alike!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:20

RKD

Op donderdag 27 september 2001 15:51 schreef 456GT het volgende:
Ik zou zeggen, probeer eens RTCW.

Dat heeft zowel pure actie zoals in Q3 en UT als tactische kanten, zoals in CS.

Enige nadeel, het is maar een level en het draait erg brak (tenzij je een heeeeel erg goede compu hebt waarschijnlijk).
Valt mee hij draait hier op school goed op een 550 met tnt2 en bij mij thuis perfect op mijn sys (zie sig). Maar het is niet te vergelijken met CS. Het is meer actie dan tactiek (Het is niet voor niks gebaseerd op Q3 >:) )

iRacing Profiel

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 13:39

SvEn

a.k.a sv3nrg

Ik zou maar is ff aan quake beginnen... is echt mooi vooral als je een voodoo kaart hebt die graphics zijn best wel heet >:)

• KALN
Ik heb vandaag vrijwel heel de dag q3ro gespeeld. ging wel goed soms, soms weer niet. Tis iig weer is wat anders :)

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-11 21:08
iemand bekent met RUNE?? zo niet kopen het spel....online zeer gezellig :) veel spelers en clans geen onvolwassen gassies (kan geen tk maken) en boven alles errug wreed spel....zo succes :9

hoi

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-11 14:48

Flapmo

and back is gigi!

Ik heb gewoon 2 spellen waaraan ik verslaafd ben

1)CS
2)DiabloII (LoD)

TE BRUUUUT

Zo heb je een rpg en een fps, lekkere afwisseling en toch 2 vet brute spellen..

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

old skool CS. ik speel het nog wel eeen op school. we spelen altijd 5.2 en dat is echt vet. aleen zit daar nog geen support voor as/es maps in.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 11:24 schreef Manic het volgende:
*D Day of Defeat *D

Damn! wat heb ik dit veel gespeelt.... 8-)
me 3 :)
dat heeft me ook wel een paar keer te laat opstaan gekost
Pagina: 1