Toon posts:

GBA schermpje beschadigd :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, er zitten wat krassen op mijn schermpje en dat ziet er heel lelijk uit. Kan ik dit repareren of laten repareren en wat moet ik daarvoor doen en wat kost dat?

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-12-2025

Engineer

Software

Daar heeft Mike wel wat voor :)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Bel de Nintendo TD, als ze je aardig vinden repareren ze hem zelfs gratis.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• itsoJ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09-2025
Misschien een ideetje om bij een (auto) ruitenschadeherstelbedrijf (lekker scrabblewoord :D ) eens wat navraag te doen

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk hier eens: http://pocket.ign.com/news/37154.html.

Ik zou alleen niet weten hoe je in Nederland aan zo'n nieuw schermpje zou moeten komen. Store.nintendo.com verzendt niet buiten de VS...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

ik heb wel eens ergens spul voor krassen in gsm-schermpjes gezien bij een electronicazaak, mijn gok is dat het ook op je gba schermpje werkt..

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
Op donderdag 27 september 2001 16:01 schreef m-m het volgende:
ik heb wel eens ergens spul voor krassen in gsm-schermpjes gezien bij een electronicazaak, mijn gok is dat het ook op je gba schermpje werkt..
ik ben weer eens telaat. ik zag het laatst hier in een telecom winkel liggen en toen zei ik tegen een maat: das relaxed voor als ie beschadigd is. hij zei toen: ook voor je gba.
het is iets van 15,- en ik zou het gewoon proberen. anders ben je weer een hoop knaken meer kwijt

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• AtHomer
  • Niet online
Op donderdag 27 september 2001 16:49 schreef Matsie het volgende:

[..]

ik ben weer eens telaat. ik zag het laatst hier in een telecom winkel liggen en toen zei ik tegen een maat: das relaxed voor als ie beschadigd is. hij zei toen: ook voor je gba.
het is iets van 15,- en ik zou het gewoon proberen. anders ben je weer een hoop knaken meer kwijt
Valt mee hoor, voor $ 4,-- heb je een nieuw schermpje ;).

Verwijderd

Topicstarter
Thanks guys! Vandaag heb ik een soort polijstmiddel voor mobiele telefoonschermpjes gekocht en mijn GBA-schermpje een beetje opgepoetst/-polijst. De kleine krassen zijn nu helemaal weg, maar de diepere krassen krijg ik niet echt weg. Ik wil toch wel graag een nieuw schermpje als dat niet te duur is. Nintendo TD, heeft iemand daar een website of telefoon nr. van? Of verzenden die ook niet buiten de VS?

• AtHomer
  • Niet online
Even zoeken op www.nintendo.nl levert op:
Bel 030-6097166 om contact op te nemen met de Technische Dienst. De monteur die je aan de lijn krijgt, zal eerst zo goed mogelijk proberen te achterhalen wat de aard van het probleem is, en kan niet zelden via de telefoon direct al een oplossing geven. Stuur je product dus niet op zonder eerst de Technische Dienst telefonisch te hebben geraadpleegd! Blijkt het euvel toch niet direct op te lossen, dan zal de monteur je adviseren om het product terug te brengen naar de winkel, dan wel deze voldoende gefrankeerd en verzekerd op te sturen naar:

Nintendo Benelux B.V.
T.a.v. Technische Dienst
Postbus 564
3430 AN Nieuwegein
:)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

er zijn toch ook van die frontjes
als je er nou zo 1 op zet

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
Op donderdag 27 september 2001 22:46 schreef Bass64 het volgende:
er zijn toch ook van die frontjes
als je er nou zo 1 op zet
dat maakt toch nix uit? een frontje zet je er toch gewoon overheenen dan zie je toch nog die krassen? of kan je deze dan eraf halen incl schermpje? dan zou het wel kunnen idd :)

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen zin om mijn GBA een week ofzo kwijt te zijn net nu is Mario Kart SS heb gekocht. Waar kun je die frontjes zoal kopen?

Verwijderd

ik heb een frontje bij de gameshop in Den Haag (centrum & weiar straat) gehaald gister.
perfect gewoon, hij is weer helemaal de oude! ;-)

Verwijderd

Topicstarter
En is dat frontje alleen de voorkant van de GBA (zal wel niet voor niets frontje heten) en daar zit dus ook een nieuw schermpje bij? Ik zal eens rondkijken in de stad naar frontjes...

Verwijderd

Topicstarter
hmmz, iemand enig idee waar je die frontjes in Groningen kan kopen???

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar nergens dus, ik heb de hele stad al afgezocht. Ik ga morgen maar eens contact zoeken met technische dienst van Nintendo. Enige kans dat zij of de winkel waar ik mijn GBA heb gekocht (Free Record Shop) mij gratis een nieuw frontje geven?

Verwijderd

Waarom gratis? Jij hebt je schempje verziekt, kan de frs toch niets aan doen dat jij niet zuinig bent op je spullen!? :?

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Als je nou meteen mijn advies had opgevolgd had je nu al een gerepareerde GBA gehad. Maar ja, waarom naar mij luisteren he? ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Topicstarter
De Nintendo TD stuurt mij gratis een nieuw schermpje op! Bedankt!
Pagina: 1