happy 2023 !
welke ?
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
als je goeie DivX film download...is ie stereo anders is het prut..of iemand geweest die lui is geweest...dus daar kunnen we geen antwoord op geven die duidelijk is...ze zijn bij mij stereo..heb namelijk 2x mijn Dvdtjes geript..op stereo..dus ligt altijd aan de ripper of die het goed doet
Volgens mij heb ik er bar weinig die in MONO zijn, de meeste zijn stereo, en zeer goed ook!
Ik weet niet waar je die MONO filmpjes vandaan haalt, als het xxx filmpjes zijn kan ik me nog wel vooestellen, daar zou MONO nog wel kunnen, maar de echte films worden toch geheel in stereo geript.
Erg wazig dus...
Ik weet niet waar je die MONO filmpjes vandaan haalt, als het xxx filmpjes zijn kan ik me nog wel vooestellen, daar zou MONO nog wel kunnen, maar de echte films worden toch geheel in stereo geript.
Erg wazig dus...
hmm..damn heb net 20 films op cd gezet, beeldkwaliteit is goed tot zeer goed. Maar wel alle in MONO! met mplayer en the playa, dus daar kan het ook niet aan liggen.. zijn de meeste te downloaden (kazaa) divx volgens jullie gewoon stereo ??Op woensdag 26 september 2001 23:03 schreef ThaNetRunner het volgende:
als je goeie DivX film download...is ie stereo anders is het prut..of iemand geweest die lui is geweest...dus daar kunnen we geen antwoord op geven die duidelijk is...ze zijn bij mij stereo..heb namelijk 2x mijn Dvdtjes geript..op stereo..dus ligt altijd aan de ripper of die het goed doet
happy 2023 !
Ik heb nog nooit een mono DivX gehad. Heb je eigenlijk wel de DivX 4 codec geinstalleerd?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Lijkt me sterk dat ze allemaal mono zijn. Er zal wel iets anders aan de hand zijn. Check de geluidskaart eens en hoe de drivers geinstalled zijn. Misschien staat die kaart op de 1 of andere manier wel op mono???Op woensdag 26 september 2001 23:08 schreef skoers het volgende:
[..]
hmm..damn heb net 20 films op cd gezet, beeldkwaliteit is goed tot zeer goed. Maar wel alle in MONO! met mplayer en the playa, dus daar kan het ook niet aan liggen.. zijn de meeste te downloaden (kazaa) divx volgens jullie gewoon stereo ??
Ik heb ook nog nooit een mono divx gezien...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb nu echt iets heeeeel vaags.Op woensdag 26 september 2001 23:11 schreef JvS het volgende:
Ik heb ook nog nooit een mono divx gezien...
Als ik de volumeregelaar op mijn taskbar gebruik om de balans even helemaal naar links of rechts te zetten hoor ik bij Divx en MP3 files op het linkerkanaal helemaal nix.
Maar trek ik in de Winamp de balans naar links of rechts gaat het wel zoals het hoort. vaaaag..
happy 2023 !
De enige mono divx-en die ik heb zijn van voor 1960. (De film dan)
Siditamentis astuentis pactum.
Lijkt me dat je een probleem met je souncard hebt. alle Divx-en die ik heb zijn stereo......
Pagina: 1