Ik neem de groene, als ik er een zou kopen.Op woensdag 26 september 2001 22:59 schreef tjetta het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Dit is hem volgens mij
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Die zilveren vinnik ook wel gaaf!Op woensdag 26 september 2001 23:25 schreef JT het volgende:
[..]
Ik neem de groene, als ik er een zou kopen.
Het begint nu veel meer op speelgoed te lijken.
Verwijderd
Hoe irritant zeg...Op woensdag 26 september 2001 22:55 schreef JT het volgende:
Klik hier voor plaatjes en info.
Verwijderd
juist dan begint die op de nokia te lijkenOp donderdag 27 september 2001 08:51 schreef NM het volgende:
Ze moeten niet al die kleurtjes maken, dan lijkt het zo'n goedkoop rot ding.
Verwijderd
als je geen info hebt hoef je geen google url neer te zettenOp woensdag 26 september 2001 22:55 schreef JT het volgende:
Klik hier voor plaatjes en info.
Under Construction
Verwijderd
daar staan alle gsm phones van siemens op ook handig voor ringtone's en operater logo's
Geen lelijk toestel overigens, maar inderdaad wel met een hoge speelgoed-uitstraling. Vind persoonlijk de oranje display verlichting ook maar zo-zo.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Dan lees je het nietOp woensdag 26 september 2001 23:55 schreef 007 het volgende:
[..]
Hoe irritant zeg...
Weet je wat irri is ? Mensen die GoT als een zoekmachine gebruiken. Ik ga naar google en tik Siemens C45 in, krijg zeker 20 goede hits.
Ik heb wel info, moet je alleen ff zoeken op google, zoals ik al zei, minstens 20 goede hits.Op donderdag 27 september 2001 09:58 schreef mafiasven het volgende:
[..]
als je geen info hebt hoef je geen google url neer te zetten![]()
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Fotow's.

Whatever.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
tja maar omdat nou als reactie er neer te zetten?Op donderdag 27 september 2001 21:11 schreef JT het volgende:
[..]
Dan lees je het niet
Weet je wat irri is ? Mensen die GoT als een zoekmachine gebruiken. Ik ga naar google en tik Siemens C45 in, krijg zeker 20 goede hits.
[..]
Ik heb wel info, moet je alleen ff zoeken op google, zoals ik al zei, minstens 20 goede hits.
stel iemand vraagt iets van aan abonnement van ben ofzo
dan reply ik:
www.zoeken.nl
dat is toch niet logisch