Probleem met Epson 685

Pagina: 1
Acties:

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Topicstarter
Ik kan me niet voorstellen dat het niet in het boekje staat, maar toch kan ik het nergens vinden.
Probleem: ik kan niet meer printen. Het groene lampje boven de powerknop brand, en boven het knopje links daarnaast brand een rood lampje.
Kan iemand me vertellen wat dat betekent. Want ik kan nergens in die boekjes iets vinden over wat die verschillende error codes betekenen....

Geen inspiratie

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Misschien is je inkt wel op ofzo ?
Of zit de cardridge niet goed in de houder ?

Probeer hem voorzichtig eruit te halen en weer opnieuw erin te steken, misschien helpt het.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Topicstarter
helpt niet. En ik kan me niet voorstellen dat de inkt al leeg is, ik heb um pas een maand of 2. En ik denk dat er zo'n 50 pag. mee zijn geprint. Dan kan ie toch niet op zijn ?

Geen inspiratie

Verwijderd

volgens mij is dat lampie ernaast voor je papier, zit je papier er wel goed in???, en je moet trouwens nooit je cardridge eruit halen als ie nog niet leeg is schijnen ze (volgens de handleiding) niet goed tegen te kunne.

Verwijderd

zij het je eerste cartridges??????????

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 20:47
Bekijk ff je patronen. Wat geeft de status monitor van Epson aan in Windows ? Als je dat draait kun je zo zien of je patronen leeg zijn.

Verwijderd

Heb het ff na gekeken, conclusie paperjam dus niks mis met je patronen.

Kijk of er papier vast zit (eventueel een klein stukje)
zo niet laat de 685 repareren.

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 10:01 schreef MetalMicro het volgende:
zij het je eerste cartridges??????????
Ja.

Geen inspiratie

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 10:12 schreef The Fox het volgende:
Bekijk ff je patronen. Wat geeft de status monitor van Epson aan in Windows ? Als je dat draait kun je zo zien of je patronen leeg zijn.
Geweldig man. Ik kende die hele monitor niet.
Dus ik denk zal maar eens kijken op de CD. En inderdaad, een monitor. Installeren die hap, openen en jawel hoor. Hij geeft keurig aan wat er mis is.

Zwarte inkt is op. Vind dit wel heel erg snel. Maar ja, wat doe je eraan, straks maar even een nieuwe kopen dan maar.

Iedereen bedankt voor de hulp.

Geen inspiratie

Verwijderd

dat je iktpatronen zo snel leeg zijn komt omdat de inktpatronen worden gebruikt om de spuitkanaaltjes te vullen.

waarschijnlijk kun je met het tweede patroon meer prints maken.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 20:47
Epson gebruikt ook wel aardig wat inkt hoor, en de patronen zijn niet zo groot. (dat komt natuurlijk ook omdat de printkop er niet inzit)
Pagina: 1