jah, ALWEER een probleem met de KT7A

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 14:05

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter
Hiya
Ik heb gisteren een KT7A 2ehands gekocht, en bij die gozer werkte alles nog(ik heb het gezien).

Ik thuis alles aangesloten en verbouwd enzow(had en een week eerder een Duron600 gekocht, is ff tijdelijk totdat ik weer $$$ voor een snellere heb). Ik wilde een RAIDarray maken van 2 Maxtor 20Gb schijfjes, maar dit terzijde
Nadat ik een CMOS-resetje had gedaan drukte ik op de powerknop
=> Alle fans(voeding, CPU, Blue Orb, Chipset) gingen draaien, HD's spindde, CDrom en CDwriter begonnen te pruttelen, dus ik d8 dat zit goed => NOT! Geen beeld! Beeldscherm bleef op standby. Maar ik hoorde ook geen piepjes, en mijn PCspeaker is toch echt goed aangesloten.
Dus ik denk: Het ligt aan mijn videokaart. Dus die vervangen => nog nix.
Geheugen vervangen => nog nix.
CPU vervangen => nog nix
CPU in andere PC gestopt => werkte
CMOS nog een keer gereset => nog nix
Jumper voor Suspend to RAM overgeze => nog nix

Ik d8: ff ALLES erafhalen, behalve geheugen, CPU en VGA => nog nix :(
CMOS weer gereset => nix
BIOSbatterij uitgewisseld => nog nix

Wat doet een niet-newbie-tweaker dan: die gaat op GoT zoeken naar eerdere problemen
Na zo ongeveer alle postings te hebben bekeken, kwam ik op deze oplossingen:
-CPUfan niet op FAN1 => was wel zo, ik had zelfs voor de zekerhed ook een fan op FAN2 gezet(dus FAN1 EN op FAN2 een fannetje)
-op RESET drukken => HEEL erg vaak op RESET gedrukt, nog nix :(:(
-PSU/mobo-stekker ff eruithalen en dan weer erop zetten => nope, still nothing....
-voedingstekker(die in het stopcontact) omdraaien(!!!)(Nigelator zei dat tegen me, but I was desperate to try anything) => as expected, nog steeds NIX!!! :(:(:(

Wat ik denk dat er aan de hand is is dit:
Die gozer had een TBird 1200, met een 133Mhz FSB. Nou denkik dat die CMOS dat nog onthouden heeft en dus eigenlijk niet gereset is. Maar hoe haal ik die BIOS nu leeg?

Of denken jullie dat ik mijn mobotje kan cremeren?

Ik hoop dat een(of meerdere natuurlijk :) ) van jullie hier een oplossing voor weten
Thankz!!!!

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

Verwijderd

Als jij je CMOS Bat. verwijderd wil dat niet zeggen dat je CMOS direct leeg is.
Wacht een een nachtje, dus zorg dan wel dat alle stroom van het mobo af is dus ook je CMOS Bat. en voeding kabels.

Probeer dan nog eens te booten.

Succes, ik leef met je mee, ik weet wat je nu doormaakt ;(

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter
thankz.....zal dat ff proberen

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:28
das echt shit om te horen van een mede kt7a eigenaar :r
sorry maar ik weet verder ook niet wat je kan doen
enige de batterij er paar minuten uithalen en dan er weer in stoppen

Verwijderd

Ok..als dat allemaal niet lukt..
dan doe je dit..
ATX kabel los..cmos batterijtje eruit.. cmos resetten dmv jumpertje..en dan een keerop de powerknop..
Dan MOEt alles gereset zijn..

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Andere grafische (niet GF2) kaart geprobeerd?

Verwijderd

Bij mijn Abit werkte dat altijd..

Verwijderd

Stomme vraag: Heb je al eens geboot met [insert] ingedrukt?

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter
Op woensdag 26 september 2001 20:51 schreef AlKoholiK het volgende:
wel dus :)

Ik zal dat zo 's proberen, ben nu bezig met huiswerk :(

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter
Op woensdag 26 september 2001 21:07 schreef Brabus het volgende:
Stomme vraag: Heb je al eens geboot met [insert] ingedrukt?
Sorry, vergeten erbij te zetten:
Jah hebbik gedaan

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 13:21
als je al het bovenstaande geprobeerd heb weet ik zeker dat het bord gewoon gaar is. kan gebeuren, iedere fabrikant heeft uitvallers. abit met de kt7(a) serie wat meer als de andere.

ik had er eerst ook 1 die verrot was(kt7). gewoon nieuwe gehaald en draaien :)

Verwijderd

Als je "CLEAR CMOS" doet moet je niet vergeten de stroom van je moederbord te halen. Je moet dus de stekker uit je PC of stopcontact halen. Als je "CLEAR CMOS" uitvoert met spannning op je moederbord is je BIOS chip gewoon leeg. Je kunt bij de importeur een nieuwe BIOS chip bestellen. Ik snap trouwens niet dat een moederborden fabrikant adviseerd om "CLEAR CMOS" uit te voeren. Ik ben ook zo stom geweest om mijn BIOS chip te wissen omdat ik de spanning niet van mijn PC afgehaald had. Gewoon te snel gewerkt. En ik zat met een PC die niet verder kwam dan die van jou.... Alle fans draaiden enz. Alleen het scherm bleef zwart.... Gelukkig heb ik een electroninca boer op de hoek die binnen een paar uurtjes mijn BIOS chip weer kon prgrammeren.

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter
jah maar een dag geleden heb ik hem gewoon nog zien werken!
Ik ben geen newb met PC's ofzow, ik werk op de technische dienst van een niet-nader-te-noemen computerbedrijf.
Ik vind het zo vreemd dattie gewoon HELEMAAL nix doet....ik kan me bijna niet voorstellen dattik hem gemold heb... :(
Maargoed, ik probeer eerst die BIOS ff GOED resetten, en dan kan ik altijd nog een 133Mhz FSB-CPUtje erin zetten, en dan daarmee de BIOSsettings veranderen
thankz voor de replaais tot nu toe

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 20:57

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 26 september 2001 21:20 schreef weareborg het volgende:
als je al het bovenstaande geprobeerd heb weet ik zeker dat het bord gewoon gaar is. kan gebeuren, iedere fabrikant heeft uitvallers. abit met de kt7(a) serie wat meer als de andere.

ik had er eerst ook 1 die verrot was(kt7). gewoon nieuwe gehaald en draaien :)
Raar, want gisteren deed ie het nog...

Alki, heb je nog garantie denk je?

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter
ik zal Abit 's ff melen over dit probleem.
Maar ik heb zovaak een CMOS gereset met de netspanning op het moederbord: geen probleem
maarja....ms dat dit bordje daar wel gevoelig voor is

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter

[...]
Raar, want gisteren deed ie het nog...

Alki, heb je nog garantie denk je?
kweenie zeker....het is een 2ehands,maar ik heb de bon nog enzow(van die gozer gekregen)
Dus als de winkel moeilijk gaat doen kan ik altijd Abit nog ff vragen

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 21:05 schreef NoStra het volgende:
Ok..als dat allemaal niet lukt..
dan doe je dit..
ATX kabel los..cmos batterijtje eruit.. cmos resetten dmv jumpertje..en dan een keerop de powerknop..
Dan MOEt alles gereset zijn..
dit is goeie .. met mijn abit kt7 RAID clear k ook zo de cmos
hij gaat auto op 500 MHz .. etc

Verwijderd

Tja, eens gaat het verkeerd... Och een BIOSje kost 25 piek bij de importeur. Je kan overigens beter bellen om een RMA formulier te vragen voor je BIOS. Mailtjes worden pas na 3 weken beantwoord......

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 26 september 2001 21:26 schreef AlKoholiK het volgende:

kweenie zeker....het is een 2ehands,maar ik heb de bon nog enzow(van die gozer gekregen)
Dus als de winkel moeilijk gaat doen kan ik altijd Abit ong ff vragen
Hebbie op de bon nog garantie? Dan maakt het niet uit.. winkel boeit niet.. pfff.. dan is er nog hoop :)

Abit doet over het algemeen ook niet echt moeilijk, je kan hun ook om advies mailen.

Kijk/mail/bel hier anders mee/naar/met/enzo :)

Germany, Belgium, Netherlands and Luxembourg:
AMOR Computer B.V. (ABIT's European Office)
Van Coehoornstraat 7,
5916 PH Venlo, The Netherlands

Tel: 31-77-3204428
Fax: 31-77-3204420
sales@abit.nl
technical@abit.nl

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter
thankz m8 :)
ik w8 ff tot morgen met het bellen, dan weetik zeker dat het niet aan die vage BIOS-not-resetting ligt

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 26 september 2001 21:33 schreef AlKoholiK het volgende:
thankz m8 :)
ik w8 ff tot morgen met het bellen, dan weetik zeker dat het niet aan die vage BIOS-not-resetting ligt
Denk ook niet dat ze koopavond hebben :P

Hoop dat het lukt, ik denk het wel.. :)

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

Hi daar

ik heb ook nog een tipen dat is het volgende:

heb je die jumper die net onder het geheugen zit er ook alweer opgezet want als er voorheen 1200 tb op zat dan is deze als ik het corect heb verwijderd deze moet er wel weer op aangezien jij duron 600 er in wil plaatsen dus dat zou ik oook maar fff proberen, duron vind 133 mhz fsb niet echt lekker, kun je iig fff proberen iedergeval sucses ermee!!

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 26 september 2001 21:40 schreef vanderwal het volgende:
Hi daar

ik heb ook nog een tipen dat is het volgende:

heb je die jumper die net onder het geheugen zit er ook alweer opgezet want als er voorheen 1200 tb op zat dan is deze als ik het corect heb verwijderd deze moet er wel weer op aangezien jij duron 600 er in wil plaatsen dus dat zou ik oook maar fff proberen, duron vind 133 mhz fsb niet echt lekker, kun je iig fff proberen iedergeval sucses ermee!!
Alki :) GoGoGo :) Enemy-jumper spotted :)

• vanderwal

vanderwal

mathafackuh!!!

ja werk zelf ook op een td van computer boer
werken vrij veel met msi en ecl whatever maar denk dat het probleem verholpen wordt door de bovenstaande handeling :)

suc6 :)

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 22:28 schreef vanderwal het volgende:
ja werk zelf ook op een td van computer boer
werken vrij veel met msi en ecl whatever maar denk dat het probleem verholpen wordt door de bovenstaande handeling :)

suc6 :)
Volgens mij zijn jullie dronken. Een Abit KT7A heeft helemaal geen FSB jumper, alleen een CMOS clear jumper. Die kan hij gebruiken, als de 220V stekker uit de voeding is !!

Maar simpeler is gewoon opstarten met INSERT ingedrukt. Gewoon de insert ingedrukt houden en de aan knop indrukken.

Volgens mij is dus gewoon iets kapot hier, CPU/Mobo/voeding 3,3 volt.. zoiets dus.

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
En toch snap ik iets niet. Waarom eerst de spanning van het mobo af voor het clearen van het Bios.. heb het al zovaak gedaan met de spanning er nog op. Geen probleem.

Begrijp ik nu iets niet, ben ik achterlijk :? of zijn jullie het :P

UNOX: The worst operating system

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 21:52

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

Waarschijnlijk heb je de fan niet aangesloten op connector 1.
Connector 2 zit het dichtst bij de cpu is het meest voor de hand liggend maar dan krijg je inderdaad die verschijnselen die jij beschrijft.
Ofwel check ff of je fan op het goeie pinnetje zit aangesloten !!

EDIT:

Oke, toch nie goed gelezen... maar je verhaal komt compleet overeen met wat ik had.. en dat was inderdaad het pinnetje van de fan..

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
Ik kan eigenlijk alleen maar even melden dat ik er ook last van heb.
Altijd als ik de voedingsstekker eruit heb gehad en ik zet m'n pc weer aan, krijg ik geen beeld. Een keer op RESET drukken lost het op en dan start de pc dus gewoon op.

(ik heb dus een kt7a)

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 20:51 schreef AlKoholiK het volgende:
=> Alle fans(voeding, CPU, Blue Orb, Chipset) gingen draaien, HD's spindde, CDrom en CDwriter begonnen te pruttelen, dus ik d8 dat zit goed => NOT! Geen beeld! Beeldscherm bleef op standby. Maar ik hoorde ook geen piepjes, en mijn PCspeaker is toch echt goed aangesloten.
Geheugen vervangen => nog nix.
CPU vervangen => nog nix
CPU in andere PC gestopt => werkte
CMOS nog een keer gereset => nog nix
Jumper voor Suspend to RAM overgeze => nog nix

Ik d8: ff ALLES erafhalen, behalve geheugen, CPU en VGA => nog nix :(
CMOS weer gereset => nix
BIOSbatterij uitgewisseld => nog nix

Of denken jullie dat ik mijn mobotje kan cremeren?
Ja, kapot. Sorry voor je. Bekend probleem hiero.

Abit BP6 bordje hier ook overleden: werkte ene dag nog, kast (eigenlijk ging het om de voeding (die viel steeds uit, en heeft naar alle waarschijnlijkheid het moederbord opgeblazen)) vervangen, bovenbeschreven symptonen daarna. Check je voeding eens. Die kan het best wel veroorzaakt hebben. (Ik had een AOpen voeding: die zijn niet al te goed...)

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Hij heeft nu alles echt wel geprobeerd, incl de niet bestaande FSB jumper :P en ik denk dat ie stuk is. Wel klote, maar met een beetje mazzel heeft ie nog gewoon garantie bij Abit of die winkel. Abit is de moeilijkste niet, dus dat moet wel lukken.

Al nieuws Alki?

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 04:37 schreef Sjoko het volgende:
En toch snap ik iets niet. Waarom eerst de spanning van het mobo af voor het clearen van het Bios.. heb het al zovaak gedaan met de spanning er nog op. Geen probleem.

Begrijp ik nu iets niet, ben ik achterlijk :? of zijn jullie het :P
>:) Ik ben er achter, jij bent het !!

• Malle_Pietje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-02 13:17
OK, het is misschien wat laat, maar toch. Ik ben laatst getuige geweest van het overlijden van mijn mobo (dacht ik). Ook een KT7A. Alles geprobeerd, uiteindelijk besloten de boel te slopen. Na enige twijfel toch nog ff wat geprobeerd, en tadaa ... hij deed 't weer.
Ra ra hoe kan dat :? Ik heb dus wel de ATX-connector losgehad en weer vastgezet. Volgens mij is slecht contact de oorzaak geweest. 't Is maar een idee. ;)

Efficiency is intelligent laziness

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter
ik heb echt ALLES geprobeerd. Opstarten met INSERT ingedrukt helpt niet, voedingconnectr van het mobo los werkt niet, 1000 keer op reset drukken helpt niet, NIX HELPT

Ik krijg morgen van die gozer van wie dat mobo was een 133Mhz FSB-CPUtje mee, om te kijken of het daaraan ligt,maar anders vrees ik dattie overleden is :(

Hey Nigel, bij EP ligt nog een KT7A RAID, ms dattik het daarop ff kan proberen

Verwijderd

Al een andere monitor geprobeerd :?

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 11:35 schreef marcell het volgende:
Al een andere monitor geprobeerd :?
Yep :(

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter
Niemand verder een idee over wat het zou KUNNEN zijn?
Als je mijn eerste post hebt gelezen en je kunt nog iets bedenken dan hoor ik het HEEL GRAAG!

Verwijderd

Maestro!!!

Je hebt nu denk ik onderhand wel alles geprobeerd.
Ik denk dat je mobo echt gewoon nok is :'(

Gecondoleerd!

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter
damn, vaarwel sweet mother of mine :'( ;(

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op donderdag 27 september 2001 17:46 schreef AlKoholiK het volgende:
damn, vaarwel sweet mother of mine :'( ;(
:( Garantie ?

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter
hij is bij Eynstein gekocht, en de faktuur dateert van 21 Januari 2001, dus dat zit wel goed denkik

• vanderwal

vanderwal

mathafackuh!!!

Op donderdag 27 september 2001 02:46 schreef Hooi het volgende:

[..]

Volgens mij zijn jullie dronken. Een Abit KT7A heeft helemaal geen FSB jumper, alleen een CMOS clear jumper. Die kan hij gebruiken, als de 220V stekker uit de voeding is !!

Maar simpeler is gewoon opstarten met INSERT ingedrukt. Gewoon de insert ingedrukt houden en de aan knop indrukken.

Volgens mij is dus gewoon iets kapot hier, CPU/Mobo/voeding 3,3 volt.. zoiets dus.
Ja was ook dronken >:) ik had met m'n dronken hoofd het probleem niet goed gelezen en ik dacht dat het om een msi board ging dus je conclusie was goed man :+)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:38
Lees eerst alles eens op http://go.to/kt7faq Daar is waarschijnlijk wel een oplossing te vinden.

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 00:19 schreef The Source het volgende:
Lees eerst alles eens op http://go.to/kt7faq Daar is waarschijnlijk wel een oplossing te vinden.
Idd, ik heb ook een KT7A en een duron 600. Ik had vroeger ook hetzelfde probleem. Na zééér lang zoeken vond ik op die KT7faq dat het aan mijn potloodstreepjes lag, gewoon verwijderd en opnieuw getrokken en alles dik in orde nu!!

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 00:29 schreef Rosse het volgende:

[..]

Idd, ik heb ook een KT7A en een duron 600. Ik had vroeger ook hetzelfde probleem. Na zééér lang zoeken vond ik op die KT7faq dat het aan mijn potloodstreepjes lag, gewoon verwijderd en opnieuw getrokken en alles dik in orde nu!!
Ik denk eerlijk gezegd dat het dat niet is, die TB1200 heeft allerwaarschijnlijkst al gesloten L1 bruggen vanaf de fabriek.....

8-)
Op vrijdag 28 september 2001 00:14 schreef vanderwal het volgende:

[..]

Ja was ook dronken >:) ik had met m'n dronken hoofd het probleem niet goed gelezen en ik dacht dat het om een msi board ging dus je conclusie was goed man :+)
Oeps,
sorry. Ik hoop dat dan in ieder geval het bier goed smaakte..
;)

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter
Ik heb de k7tfaq ookal afgeschuimd. Daar stond idd in dat het kon liggen aan de gesloten bruggen op de CPU, maar daar ligt het niet aan, want ik heb het ook met een andere CPU geprobeerd en daar weet ik zeker van dat hij geen potloodstreepjes had.
Ik zit nu op school en op dit moment wordt hij getest bij die gozer waar ik hem vandaan heb gehaald. Ik krijg hem vanmiddag weer terug, dus dan horen jullie het

Verwijderd

Wat ik altijd als eerste doe, is je moederbord los neerleggen op een krant of zo, alleen je videokaart erin, harddisk erop keyboeard en monitor erop. Vervolgens kijken of ie het dan doet, Bij mijn a7v deed ie het ook een paar keer onverklaarbaar niet, maar een kortsluiting van een schroef met je kast, of als er spanning op je kast staat, kan een hoop ellende veroorzaken...

• porn*
  • Laatst online: 17-08 14:22

porn*

...take on the world!

1. Je hebt neem ik aan de Clear-CMOS jumper wel weer teruggezet op pin 1 en 2? Zoniet, doen natuurlijk. Terzijde: CMOS-clear dient in principe zonder stroom op het mobo maar bij mijn werkt het ook gewoon als hij erin zit, dus sja... Euh dat fabeltje van een nachtje laten staan is bs (no flame), binnen enkele seconden tot enkele minuten in zeldzame gevallen is die CMOS hardstikke leeg.
2. Probeer een andere CPU. Eerdere BIOS versies van dit mobo werken niet goed met een Duron 600. Evt. kun je proberen een nieuwe versie te dl-en (3R) en deze te flashen , staat op de Abit site hoe (geloof ALLEEN de .BIN op een lege disk, aanzetten, nog het een en ander).
3. Alle stekkers los, ook van je HD, CD-ROM, etc. Alleen die van je mobo aansluiten.

Probeer het zo maar eens. Succes!

Bnet pindle#2913

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 12:34 schreef porn het volgende:
1. Je hebt neem ik aan de Clear-CMOS jumper wel weer teruggezet op pin 1 en 2? Zoniet, doen natuurlijk. Terzijde: CMOS-clear dient in principe zonder stroom op het mobo maar bij mijn werkt het ook gewoon als hij erin zit, dus sja... Euh dat fabeltje van een nachtje laten staan is bs (no flame), binnen enkele seconden tot enkele minuten in zeldzame gevallen is die CMOS hardstikke leeg.]
jah natuurlijk hebbik dat gedaan
2. Probeer een andere CPU. Eerdere BIOS versies van dit mobo werken niet goed met een Duron 600. Evt. kun je proberen een nieuwe versie te dl-en (3R) en deze te flashen , staat op de Abit site hoe (geloof ALLEEN de .BIN op een lege disk, aanzetten, nog het een en ander).
als je goed had gelezen had je gezien dat ik weldegelijk een andere CPU gebruikt heb(duron800), en vanmiddag wordt hij met een Tbird1200 getest.
3. Alle stekkers los, ook van je HD, CD-ROM, etc. Alleen die van je mobo aansluiten.
Heb ik ook gedaan

• porn*
  • Laatst online: 17-08 14:22

porn*

...take on the world!

Ai niet goed genoeg gelezen dan |:(

Misschien is je powerswitch niet goed? Haal alle led/knop-aansluitingen eens van je mobo en sluit met een schroevendraaier even de 2 powerpinnetjes kort. Misschien werkt dat...

Bnet pindle#2913

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op vrijdag 28 september 2001 14:03 schreef porn het volgende:
Ai niet goed genoeg gelezen dan |:(

Misschien is je powerswitch niet goed? Haal alle led/knop-aansluitingen eens van je mobo en sluit met een schroevendraaier even de 2 powerpinnetjes kort. Misschien werkt dat...
PC werkte met ander moederbord wel prima..

Heb je al weer nieuws voor ons Alki?

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Topicstarter
mobotje getest met Tbird1200....still nothing
ik ga hem terugsturen naar Abit. Ik hoop dat ik ondertussen ff die KT7A RIAD van mijn werk mag lenen zodat ik toch door kan gaan met kompjoeteren....maargoed, thankz voor de rieplaais iedereen, wat mij betreft kan dit topic gesloten worden

Pagina: 1