Ik heb de volgende code :
Ik wil hiermee alle adressen die in de pagina voorkomen in een lijst verzamelen, om daarna de informatie op die links te vinden is, in een nieuwsdatabase te plaatsen. Maar ik wil eerst eens beginnen met de adressen uit te lezen. De eerste gaat goed, maar daarna gaat het mis.
vb:
-------------------------------------------------------
message.php?forum_id=7&cluster_id=40&message_id=6011>Lees meer... FNV: Rechtvaardige inkomensverdeling op politieke agenda
De FNV wil het thema rechtvaardige inkomensverdeling weer prominent op de politieke agenda. Dat zegt de vakcentrale in reactie op de vandaag gepresenteerde Miljoenennota.
Lees meer...
FNV houdt hoofd
Kan iemand een tip geven of even helpen?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <? $GrabURL = "http://xp.fnv.nl/fnv/ns02/thread.php?forum_id=7&cluster_id=40"; $GrabStart = '<A HREF='; $GrabEnd = '>Lees meer...</A>'; $OpenFile = fopen("$GrabURL", "r"); $RetrieveFile = fread($OpenFile, 200000); $GrabData = eregi("$GrabStart(.*)$GrabEnd", $RetrieveFile, $DataPrint); fclose($OpenFile); echo $DataPrint[1] ?> |
Ik wil hiermee alle adressen die in de pagina voorkomen in een lijst verzamelen, om daarna de informatie op die links te vinden is, in een nieuwsdatabase te plaatsen. Maar ik wil eerst eens beginnen met de adressen uit te lezen. De eerste gaat goed, maar daarna gaat het mis.
vb:
message.php?forum_id=7&cluster_id=40&message_id=6011>Lees meer... FNV: Rechtvaardige inkomensverdeling op politieke agenda
De FNV wil het thema rechtvaardige inkomensverdeling weer prominent op de politieke agenda. Dat zegt de vakcentrale in reactie op de vandaag gepresenteerde Miljoenennota.
Lees meer...
FNV houdt hoofd
Kan iemand een tip geven of even helpen?